Pijn in buik na keizersnede

Discussion in 'Gezondheid' started by Duveldraakje22, Jun 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik wist niet precies waar ik dit moest neerzetten. Maar volgens mij is het wel een gezondheidskwestie, vandaar!

Ik heb 6-6-07 een KS gehad en nu heb ik al een paar dagen erg veel pijn in mn buik, boven het lidteken. Is dit normaal? Het is mega gevoelig en af en toe kan ik nog niet eens opstaan. 's Morgens als ik mn bed uit moet doet het echt giga pijn en dan gaat het meestal op de dag zelf goed. Nu heb ik al de hele dag last en met opstaan lijkt t net of mn lidteken elk moment kan scheuren. Heel erg vervelend.

Kan iemand me hiermee helpen?

Liefs,
    Duveldraakje

2. Niet meer actief

Duveldraakje; Ik heb dat ook gehad. De gyn zei tegen mij dat de huid zich aan het herstellen is en de zenuwen en dat kan zoeen pijn doen. Als je het niet vertrouwt gewoon de dokter bellen. Ik heb ook wel eens steken. Ik weet dan ook dat ik teveel heb gedaan

Liefs Nathasja

3. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Hoe gaat het nu met de pijn? Heb je ook bulten onder je litteken want dan kan het eventueel een ontsteking zijn.

Hier heb ik jammer genoeg ruim 1,5 jaar erge last van mijn litteken gehad, maar nu ik zwanger ben is de pijn ineens weg (sinds ongeveer week 16).

4. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Het gaat met mn litteken eigenlijk heel goed. Ik blijf alleen vloeien en mn darmen zijn volgens mij echt aan t vervelen. Heb al een aantal dagen flinken steken onderin mn buik. Ik ga zo ook naar de HA, voelt toch niet helemaal lekker.
    Ik hoop dat je geen last meer krijgt van je litteken dan. Krijg je nu weer een KS of wil je normaal bevallen?

Liefs,
    Duveldraakje

5. Niet meer actief

Hoi Hoe gaat het nu met je?

Ik heb ook een ks gehad en ook nog een gevoel in mijn buik als je erover wrijft.

Maar juist als je er harder opdrukt, lijkt het of er 1000 naalden inzitten.

Herken je dit?

6. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ja das inderdaad heel herkenbaar. Ik had tijdens mn zwangerschap helemaal geen last van striae, maar nu zit echt mn hele onderbuik onder. Vooral die plekken zijn nu heel erg gevoelig.
    Heb jij dat ook?

Liefs,
    Duveldraakje

7. Niet meer actief

Ja dat heb ik idd ook.

En vloei jij nog? Geef je bv?

Share This Page