wie neg. zwangerschapstest op nod, en paar dagen later positief getest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ketie, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Op 16 april mijn ovulatie gehad (test en ik heb het gevoeld). Mijn nod zou gisteren (30 april) geweest zijn (normaal heb ik een vrij constante cyclus). Nog steeds geen ongesteldheid. Voel me absoluut niet zwanger, maar heb vanochtend om 10.30 uur mijn temp gemeten en die was 37,6...
    Ik heb vandaag alle merken zw testen uitgeprobeerd, maar allen geven 'niet zwanger' aan.

De eerste keer dat ik zwanger was (helaas een miskraam met 12 weken) testte ik ook negatief bij 14 dagen na mijn ovulatie. Per toeval testte ik 18 dagen na mijn ovulatie nog een keer en toen gaf de test 'zwanger' aan. Toen had ik wel allerlei kwaaltje zoals pijnlijke borsten, heel erg moe, steekjes in de lies en dorstig. Die kwaaltjes heb ik nu allemaal niet...
    Wie testte er meer dan 14 dagen na ovulatie negatief en een paar dagen later toch positief... Ben erg benieuwd

Bedankt alvast

2. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier geen ervaring mee.
    Hopenlijk heeft iemand anders een antwoord.
    Succes!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Er zijn genoeg verhalen hier op het forum te lezen van meiden die pas later positief testte.
    En je zegt zelf bij je eerste zwangerschap ook laat positief te hebben getest. Misschien toch een paar daagjes wachten en dan opnieuw proberen?

Ik duim voor je dat het positief is!!!

5. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff moeilijk, maar je hebt gelijk... ik wacht het even af:)
    Groetjes,

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik testte al positief voor mijn nod, maar zoals esther15 al zegt zijn er inderdaad wel dames die pas na hun nod positief getest hebben.

Ik hoop voor je dat het raak is. Wanneer wil je weer gaan testen?

7. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi december, ik heb tot nu toe 2 keer per dag getest :$... weet ook wel dat dat niets uithaalt, maar ik ben er (jammer genoeg) zo erg mee bezig...
    Gisteren heb ik de early zw test van predictor gedaan en die dedecteerd op 12,5 miu. Ik heb trouwens ook die 2v5 van kruidvat gedaan en die zou op 8 miu al positief weergeven... Jammer genoeg geen positieve test.
    Ik denk dat mijn lichaam een loopje met me neemt omdat ik er zo mee bezig ben. Al mijn vriendinnen zijn of net bevallen of zijn onderweg. Eentje moet nog 16 dagen (zij is 4 dagen langer zwanger dan ik was), en ander vriendinnetje zit op 23 weken, nog een andere op 20 weken. En dan heb ik er 3 die net een babytje hebben gekregen, dus ik vraag me af hoe ik er minder mee bezig moet zijn....
    Ik denk dat ik vrijdagochtend weer test... Ik houd je op de hoogte

Groetjes,

8. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Ketie,

Ik weet precies wat je voelt...vandaag ook mijn NOD (nog steeds niet ongi ...) en gisterenochtend een negatieve test zucht...:(.
    Vorige maand ben ik ook heel even zwanger geweest, helaas een miskraam met 4,5 week. Toen had ik trouwens al 3 dagen voor nod een hele lichte zwangerschapstest in mijn handen, nu dus 1 dag voor NOD negatief.

Zou het kunnen zijn dat het eitje gewoon wat later ingenesteld is geweest en dat ik over 2 dagen misschien wel postief zou gaan testen? Wat denken jullie ?

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter werd de test op dag 40 zwak positief (tuurtestje), ik was toen 10 dagen overtijd (met kwaaltjes ;)). Dacht dat ik gek werd, schijnzwanger of zo omdat ik te erg wilde...

Later bij termijnecho bleek een week minder lang zwanger, dus een laat ei. Ik was te vroeg begonnen met testen. Maar als ik dan terug reken werd de test toch pas positief ongeveer 18 dpo! Dus had ik hoe dan ook op NOD nog met lege handen gestaan ;).

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

10. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb bij de tweede negatief getest, toen ik al 7 weken was.... De laatste keer had ik al een week voor de nod een posi test... kan dus allemaal :)

11. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama 3,

Tsja... het lijkt mij inderdaad goed mogelijk... Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op mijn nod negatief, en op 18 dpo positief... maar nu heb ik er weinig hoop op. Net nog een keer getest... negatief:(

12. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je... je wordt er helemaal gestrest van... iedere keer die onzekerheid.... maar er is hoop;)

13. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow... jouw verhaal biedt echt perspectief... 7 weken ...
    Hopelijk weet ik snel meer:)

14. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    ik had bij mn eerste zwangerschap eerst 2 negatieve testen...pas op cyclusdag 41 positieve test...!!
    nu aant klussen voor een tweede.. inmiddels op cyclusdag 38...ik durf nu nog niet te testen...zou het al?
    ik probeer nog een paar dagen te wachten...wel beetje moe en misselijk...verbeelding?

succes!!!

15. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    So, dat is lang... Vandaag naar de HA geweest en die zei dat vanaf een week na je nod positief testen normaal is en zelf daarna ook vaker voorkomt. Ik heb vanmiddag bloed laten trekken want ik vertrek morgen op vakantie, maar hij verwachtte geen positieve uitkomst (mocht het wel zo zijn) omdat 4 dagen na nod eigenlijk nog te vroeg is om hcg op te sporen...

Ik heb dus helemaal geen symptomen... daarom verwacht ik er maar niet te veel van... dan is de teleurstelling ook minder groot:)

16. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    toch een test gedaan op cd 38..helaas..negatief..
    inmiddels aangekomen op cd 44..vrijdag weer een testje doen
    #keepsfingerscrossed#

17. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    Vandaag cd 46 negatieve test...
    Maandag maar de huisarts bellen...
    #snapterniksmeervan#

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi,

Ik ben nieuw hier, weet ook niet zo goed of ik op het goede bericht reageer :( , maar ik volg al een tijdje dit forum, gewoon om te zien dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten en ervaringen te lezen.

De vraag: Eerste ronde na stoppen met de pil, tijdens de pil altijd (zo goed als) regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Gisteren of vandaag vermoedelijke NOD, gisteren en vandaag negatief getest.. wel menstruatiekrampen al 3 dagen, terwijl ik die altijd alleen een aan paar uur voor en tijdens menstruatie heb. Deze maand met ovutest geen enkele positieve test.

Moet ik het voor deze ronde gewoon vergeten en afwachten op menstruatie omdat de cuclus wel eens 7 tot 8 weken kan gaan duren door ontpillen, of moet ik over een weekje nog eens testen, indien niet ongesteld, en kan het da nog raak zijn? Wat is jullie advies? Alvast bedankt, en wijs me maar een beetje de weg hier.. :)

Gr

19. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    Hoi y87,
    Welkom!
    Als ik het goed begrijp moet dit je eerste ongi worden na stoppen met pil?
    Dat kan de eerste keer langer duren,het kan ook gelijk raak zijn..
    Aangezien je geen positieve ovu test had zou ik ervan uitgaan dat er nog geen eitje is geweest.... Op welke cyclusdag zit je inmiddels? Hier zit ik in ronde 2 voor de 2e...zie mn banner. Zit nu op cd 46... :(
    Nog even afwachten?
    X

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey, thnx,

Heb natuurlijk na het slikken van mn laatste strip nog 1x ontrekkingsbloeding gehad, en zit nu op cd 29, 2 dagen negatief getest, maar wel die krampen in de onderbuik, het zal wel afwachten worden idd.. maar aan de andere kant mag het van mij gewoon komen, dan kunnen we in ronde 2 met frisse moed verder, nu kan je goed (net als in jouw geval) nog dagen wachten, dagen die symptoontjes voelen en toch steeds nega testen om uiteindelijk na een week of 7 ongi te worden.. bahbah.. onzekerheid is niets die eerste cyclus na stoppen pil he?.. En jij gaat naar je dokter voor een bloedtest of niet?

Deel Deze Pagina