Lieve mensen, Heeft er iemand van jullie heel lang negatief getest maar tog uiteindlijk zwanger? Of kan dat helemaal niet? Liefs Bo
Sommige vrouwen maken pas heel laat HCG aan, terwijl andere vrouwen het al in de eerste week aan maken. Het kan dus wel, maar is niet waarschijnlijk. Vraag het eens aan mamavanbo, die heeft ook al een tijdje dit probleem! Succes!
Zoals ik al in je andere geopende topic zei hoeft het niet persé dat je een nette cyclus hebt als je stopt met de pil. Natuurlijk kan het zo zijn dat iemand pas laat positief test, maar meestal komt dat omdat de eisprong later was dan gedacht waardoor je logischer wijs ook later pas posi test. Denk dat het verstandiger is om gewoon af te wachten, hoe moeilijk dat ook is.
ik heb met mijn eerste zoon 7 dagen lang nega getest toen pas positief met mijn 2e gelijk positief (mk) met mijn dochter 3 dagen later positief getest
hallo, ik heb ook een dergelijk probleem. had dinsdag op woensdag licht bloedverlies en temp gedaald. dus ik dacht ongi, maar ik voelde me zooooo anders, moe, misslelijk na iets te eten, borsten gevoeliger. Dus heb ik gisteren een testje gedaan (te zien in mijn profiel, het is die int negatief) en dat was licht positief. Nu deze middag snel naar de winkel gereden om nieuwe test en die was negatief. Beide testen van Clear Blue en heb die ook al eens gebruikt twee rondes geleden en toen kreeg ik geen licht streepke en was dus ook niet zwanger. ik ben behoorlijk in de war
kan zeker weten! ik teste al 12 weken lang met de 2 voor 5 van de kruitvat en iedere keer negatief.. toen een cleaurblue test gedaan en ik was zo zwanger als het maar zijn kon! en ook al echt 12 weken op weg ik vind de kruitvat testen gewoon echt k*t testen ook al vinden de meeste ze hier geweldig!
ik ben dus die mamavanbo hehe ik weet het dus ook nog niet he ben bijna overtuigd zwanger te zijn maarja die test wil ni he mijn man zegt ook je bent gewoon zwanger ik zal het pas geloven met een test of via de dokter succes meid
Bedankt allemaal, Ben nu op dag 33 van me cyclus, wanneer kan ik het beste testen? Heb nu alleen maar negatief getest.. Maar het kan dus positief testen nog of is die kans mega klein?? bedankt! Liefs BO
bo, ik zou toch maar even naar de huisarts gaan en misschien wil die een bloedtestje bij je doen, die zijn nauwkeuriger dan urinetesten. lijkt me vervelend voor je, die dagen in onzekerheid.
Nou meiden wil natuurlijk geen valse hoop geven.. ik dacht het ook bijna zeker te weten. Maar was uit eindelijk 8 dagen over tijd
Bo, hoeveelste cyclus is dit voor je ?? Als dit je eerste cyclus is (of een van de eerste), dan kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is, en je daarom een langere cyclus hebt! Wellicht bij een nieuwe cyclus (als je ongesteld word) eens gaan temperaturen om te kijken wanneer je eisprong is! succes
Ok, ik ben vandaag ook 8 dagen overtijd en ga idd de huisarts bellen.. Jullie horen het nog hihi, Bedankt verder!
Hallo meiden, Ik heb 2 weken na dat ik zelf testte, bij mn ha pas positief gekregen! Bleek een hele late cyclus te hebben gehad, dacht namelijk zelf dat ik het aan mn schildklier had ofzo. Maar gelukkig ws dat niet zo, dus kan je idd best laat testen, maar bij mijn zoontje had ik gelijk al een positieve test in m handen. Het kan aan verschillende factoren liggen. Succes allemaal!! Liefs...
Net bij de dokter geweest en weer negatieve test Nu al 8 dagen overtijd weet het ook niet meer.. ben altijd regelmatig!!
hoihoi meiden, ik ben ook overtijd en test nog steeds negatief. Ik heb nu niet meer getest de laatste 3 dagen omdat ik er gek van werd. Ik heb ook echt het gevoel dat mijn lichaam anders is en doet. Maar ja we wachten wel af greetz
Ik ben inmiddels ook al 8 dagen overtijd en heb zaterdagavond voor het laatst getest. Ik heb geen zin meer om te testen, want ben te bang voor een teleurstelling. Ik heb net de dokter gebeld en die zei dat ik nog een paar daagjes moet wachten en dan weer moet testen. Misschien heb ik een late eisprong gehad, ik weet het niet, want deze maand heb ik geen ovulatietesten gebruikt en gewoon op gevoel geklust.
Hoi Meiden, Even mijn ei kwijt: Ik heb afgelopen zaterdag op NOD getest helaas negatief, heb altijd een cyclus van 28 dagen hooguit 29. Nu heb ik gisteren nog maals gestest, weer negatief.. Ben nog steeds niet ongesteld, Heb dit nog nooit meegemaakt.. Bij mijn zoontje had ik een late innesteling/ bevruchting dit zou het nu ook kunnen zijn natuurlijk? of natuurlijk een langere cyclus maar wel raar zo hoor, nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent. x Kim