Wie negatief voor NOD maar na NOD toch positief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nuage, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb a.s. vrijdag mijn NOD maar kon het niet meer houden en heb gisteravond al getest. Was negatief, maar wel met een Matcare test die 4 dagen voor NOD bruikbaar is volgens het boekje.
    Ik ben eigenlijk alle hoop al kwijt...

Om me een beetje op te vrolijken vraag ik me af of er nog meer meiden zijn die net als mij zo eigenwijs waren om te vroeg te testen, negatief testten maar uiteindelijk een paar dagen later na NOD toch positief getest hebben?

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb ook voor die tijd een test gedaan en die was negatief. Toen vlak na die dag een test gedaan toen positief. Dus het kan best! Ik denk ook dat die dingen van mattcare echt niet zoveel gevoeliger zijn! Hoop voor je dat je zwanger bent! Al lang bezig? Laat je het weten na je NOD?

Groetjes

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi meid
    ik moest vorige vrijdag men regels krijgen en deed een test die was dus negatief.maar het was eentje van de supermarkt en er stond dat je pas posi kon testen als je overtijd was dus het is daardoor misschien.

maar ik voel dus echt geen ogniekrampen of dergelijke en hebt dit normaal altijd al zelfs een week op voorhand.ik ben wel veel moe geweest,misselijk,duizelig,hongerig :) ,nu op het moment ben ik ziekjes(keelpijn ,oorpijn hoesten,niezen)

ik ga tegen vrijdag testen en jij?
    xxx

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hier heb ik het twee keer gehad.... met twee verschillende zwangerschappen...

Bij de eerste zwangerschap testte ik vrijdag (nod dag) negatief... en maandag positief..

en tweede zwangerschap tesste ik met (ook zo'n gevoelige test).. dag voor mn NOD nog negatief... 2 dagen later met clearblue digaal positief.....
    Heb toen nog zo'n "gevoelige" test er tegenaan gegooid en die licht positief..... (moest echt moeite doen om t tweede streepje te zien..)

het kan dus makkelijk....
    (maarja kan dus alle kanten uitgaan..)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    oooeee ik zit met hetzelfde....
    Heb eergisteren, 5 dagen voor mn 'nod' ook een matcare testje gedaan, negatief... :(
    Zit aan de progesteron, mn lichaam doet alsof ik megazwanger ben, maar dat kan door de progesteron komen.
    Ik hoop zo dat jij en ik straks toch nog heeeeeel positief mogen gaan testen :) Denk er over om toch nog maar ff een kruidvattestje te gaan halen. Iedereen is daar zo positief over :) Maar goed, volgens mij hebben Kruidvat en Matcare beide een gevoeligheid van 25... maar het gaat om het idee ;)

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb vandaag getest en was negatief.. Maar heb nog geen onge krampjes... alleen de zelfde buikpijn die ik al 2 weken heb na mijn ei. Onder mijn buik, steekjes.

Dus ik heb nog hoop.. En mijn temp is ook nog steeds hoog. En moet ook nog veel boeren.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben helaas ongi geworden, dus geen positieve test na mn nod ;)

8. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi,

Ik had inderdaad eerst een negatieve test, en week later positief.
    Ik zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina