wat denken jullie?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bianca, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

ik zit met enkele kwaaltjes die ik niet echt kan plaatsen, mss herkennen jullie dat.

Ik had op 9 maart mijn eisprong en de 14-15de een eventuele innesteling. Ik had de 15de een vreselijke pijnscheut in de zijkant van mijn buik. Man pijn dat dat deed. Nog nooit gehad!

Nu heb ik sindsdien een pijnlijk gevoel in mijn buik als ik mij neerzet. Het is een echte pijnscheut die van aan de binnenkant van mijn vagina tot in mijn onderbuik schiet. Eens ik zit is het beter maar mijn buik blijft toch gevoelig.
    Ik heb pijnlijke borsten, zuuroprispingen, vreselijke last van acne en vreselijk moe en gevoelig. Ik heb slijmverlies zoals ik anders nooit heb
    Daarbij heb ik nu nog eens het gevoel wat ziek te worden.

Herkent iemand dit?

Het is mijn 2de ronde Clomid, Menopur en Pregnyl. Door de Pregnyl kan je ook symptomen hebben maar die steek in mijn buik heb ik nog niet gehad, de zuuroprisping en het moe zijn ook niet!

Groetjes

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    spannend meis
    die pijn scheuten ken ik
    ik heb bij dice de innesteling gevoeld met veel pijn en sindsdien kleine steekjes
    als ik jou was zou ik een test doen als je kan testen ;)

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Door de pregnyl kan ik zelf niet testen. Dat is zwangerschapshormoon en zou dus zowiezo positief testen!
    Volgende week woensdag moet ik bij de fertiarts gaan als ik nog geen regels heb. Vorige keer werd ik de dag voor het onderzoek ongesteld en had dan al 2 dagen bruinbloedverlies.

Maar toen had ik die steken en maagzuur niet. Het maagzuur had ik destijds bij Keano ook...

Spannend, he

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    oh ok

ik ga echt voor je duimen meis ik had ook last van maagzuur

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Vandaag is het meer een pijn geworden over heel mijn buik. Geen kramp ofzo maar een hele erge spierpijn, kan mijn benen niet naar mij brengen voor bijv kousen aan te doen want dat doet echt pijn! Mijn buik voelt heel dik aan en zwaar...
    Als ik hoest (heb een dikke verkoudheid) doet mijn onderbuik lastig van de ene lies tot de andere. Net of ik span een overspannen rekker aan. En dat doet ook lastig!

Ik had deze morgen een miniem beetje lichtbruinverlies. Bij Keano had ik bruinverlies tot mijn 3de maand zeker.

Ben ook lichtgeraakt. Wat ik anders nooit ben!

Lastig dat wachten!

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat dacht je van testen?

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik kan niet testen omwille van de Pregnyl! Als ik tegen woensdag nog geen regels heb gaan ze een bloedonderzoek doen omdat een test nog steeds niet kan!
    VRESELIJK GEWOON! Ik HAAT wachten.... maar ja.

De vorige keer teste ik toch eens uit nieuwsgierigheid en een dag voor mijn bloedonderzoek teste ik negatief, dus toen was de Pregnyl al uit mijn lijf. Maar toen had ik bijlange niet zoveel kwaaltjes dan nu en verwachtte toch al dat het mislukt was... maar nu, tja, ....

Nog zolang in onzekerheid zitten. Ach ja, hoort erbij, he!

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ahaaa nu snap ik het hihi
    nou meid dan wens ik je heeeeeeel veel sterkte op het wachtbankje
    dat rot bankje!
    ;)

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hihi, bedankt! jij ook veel succes op het wachtbankje! Lastig he, ....

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

zwaar k! zeg maar hihi

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    die kwaaltjes klinken mij heeeeel bekend in de oren..de spierpijn niet maar de rest wel... ;)

12. THbaby

THbaby Niet meer actief

hoi bianca

die klachten heb ik ook allemaal en toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik ook van die pijnscheuten.

nou ff off-topic. ik las dat je last had van bruinverlies tot ongeveer 3 maanden bij de zwangerschap van keano. ik heb ook steeds wat bruinverlies.. is net als gewone afscheiding maar dan bruin en de zelfde beetjes. maakte me hier druk om maar als ik dan zoiets als jou verhaal lees dan zijn m'n zorgen een beetje minder ;)

hoop voor je dat je zwanger bent!
    succes

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ja, dat was bij mij ook zo. In plaats van gewoon slijmverlies was dat bij mij bruinverlies.
    Ik moet wel zeggen dat ik er een hele zwangerschap last van gehad heb maar enkel de eerste 3 maanden elke dag. Nadien was het na een inspanning ofzo waardoor ik mij een hele zwangerschap rustig heb moeten houden.

Dat bruinverlies kwam volgens mijn gyn doordat de baarmoedermond beter doorbloed is bij een zwangerschap en er sommige vrouwen zijn die daardoor dat bruinverlies hebben. Zolag er geen zware krampen en roodbloedverlies zijnhoef je je geen zorgen te maken!

Veel succes met je zwangerschap! geniet er maar van...

Ik hoop echt dat het ons eindelijk gelukt is, ik kan bijna niets meer eten want heb snel een vol gevoel. Als ik hoest is het soms alsof ik ga moeten overgeven en de buikpijn blijft ook! We hopen het zo!

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik heb terug een vraagje.

Van zondag op maandag heb ik helderroodbloed verloren en heb dus een tampon ingebracht. Maar toen ik maandagochtend de tampon uitdeed was er alleen maar bruinverlies en dat is nu nog steeds. Geen druppeltje rood bloed! Alleen bruin en niet genoeg voor een tampon.
    Ik moest gisteren ongesteld worden en nu alleen bruinverlies.

Wat denken jullie? herkennen jullie dat?

15. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    dat herken ik zeker ik heb tot 9 weken bruin verlies gehad
    daarom deed ik een inleg kruisje in dan kon ik beter zien hoeveel het was

16. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Nu daarnet, na het opstaan, had ik terug een beetje roodbloedverlies. Maar dat is nu terug over... ik weet het echt niet meer, hoor! We zullen morgen wel zien, he!

Bij je regels heb je toch bijna constant roodbloedverlies? Bij mij is het mijn 2de dag zogezegd en ik heb maar heel af en toe roodbloedverlies (2keer tot nu toe) en de rest is gewoon bruin. Het hangt gewoon op mijn inlegkruisje maar loopt er zeker niet uit! Ik heb dan ook geen tampon nodig!

Raar, he!

17. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Deze nacht zijn ze dan toch goed doorgekomen. Dus op naar de volgende ronde... Pfff, die teleurstelling is er toch altijd wat, he.

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

jammer meid ;) ik heb ook geen hoop meer maar we zullen zien

19. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik zie dat we bijna even lang bezig zijn met proberen... ik ben op 10 juli gestopt met de pil.

Tja, we blijven positief... we moeten wel, he!

Ik blijf duimen voor je!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh nee hoor ik ben al bijna 2 jaar bezig maar ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met het bijhouden van me cyclus :(

Share This Page