Bij mij stond in de folder dat het een medisch onderzoek is en dat het niet de bedoeling is dat je veel mensen meenam. En kinderen mochten sowieso niet mee. Ik ben gewoon met mijn vriend geweest.
Hier staat ook in de folder dat het niet de bedoeling is om meerdere mensen mee te nemen. Stond niks over kinderen maar ik neem Stijn iig niet mee want dan ben ik meer met hem bezig denk ik..
Wij zijn net met zijn tweeen voor de 20 weken echo geweest (met vriend) En we krijgen een jongetje!! Ontzettend leuk, en we vonden het eigenlijk wel lekker om dit met zijn tweeen te doen.
Alleen mijn vriend was mee. Het is absoluut geen pretecho en ik vind het iets van ons tweetjes. Daarnaast wisten we 9 van de 10 zelf niet eens waar we nou naar zaten te kijken op dat beeld, juist omdat het zo medisch is allemaal. Als je denkt dat je je baby weer lekker kan bewonderen op het scherm, kom je van een koude kermis thuis, hoor. Ik dacht dat namelijk wel. Heb mjin baby in haar geheel nauwelijks gezien haha. Alleen lichaamsonderdelen en vooral.....orgaantjes en echoscopiste die allerlei ingewikkelde metingen uitvoert op de baby.
Ben het niet mer je eens. Het is inderdaad een medische echo, maar ik heb wel hele mooie beelden gezien en foto's gekregen waar mijn kindje helemaal op staat, dus dat ligt dan echt aan de vk die jou echo gemaakt heeft.
In ons ziekenhuis mocht je alleen je partner meenemen of één ander persoon en kinderen mochten ook niet meekomen. Dit omdat het een medische echo is en ze alle aandacht bij de screening willen houden. Het meeste wordt wel uitgelegd wat ze doen, maar het is heel anders dan een pretecho. Ik denk dat het leuker is om je moeder mee te nemen naar een pretecho, dan wordt er uitgebreid de tijd genomen en zie je veel meer mooie plaatjes!
Ben het idd met tasha eens, ik heb een hele mooie dvd en foto's. Het ligt er aan of ze echt alleen snel overal op inzoomd of gewoon rustig alles laat zien en aanwijst. Ik heb ook gekozen om het op dvd te laten vastleggen omdat je dan thuis rustig het beeld van dichtbij kan bekijken en dan is het misschien voor jou ook wat duidelijker. Ik ben samen met mijn moeder en vriend gegaan en er stond nog een stoeltje leeg, het is hartstikke normaal dat er mensen meekomen. Maar idd als er iets mis is met de baby dan is iedereen ervan op de hoogte, tenzei ze op het laatst verteld hoe en wat, en dat kan je ook gewoon van te voore aanvragen. Net als geslachtsbepaling, als zei vraagt of je wilt weten wat het is kan je ook zeggen dat je het op het laatst prive van dr wilt horen
bij de eerste. had ik eht hier in dld wat later dan anders omdat ik hier pas met 6 mnd kwam. en in ned was het toen nog niet eens. maar is idd wel erg medisch hoor hier was ik ook alleen in een klein hokkie met de frauenarts. me ma zat op de gang te wachten. en zelfs met een pretecho wil i kde hele fam er niet bij. tis iets voor ons en hun kunnen later de dvd kijken hihi. maar jah dat is een persoonlijke smaak natuurlijk.
Wij gaan met z'n 2-en. Ik vind het echt iets voor ons. Daar hoef ik niemand anders bij te hebben. En bij ons mag je als vrouw zijnde ook maar 2 volwassenen mee nemen. Kinderen mogen helemaal niet mee naar binnen stond in de papieren omdat de echoscopiste zich goed moet kunnen concentreren. Of we een pretecho gaan laten maken weet ik nog niet. Eerst die 20 weken echo maar es afwachten. Die vind ik ook best nog wel spannend.
mijn vriend en beste vriendin, maar wel onder waarschuwing dat het een medische echo is en ze afwijkingen kunnen vinden. stel dat ze iets ernstigs vinden?! ik zou zeker geen oma's meenemen voor de leuk, als het voor de steun is vind ik het iets anders.
Wij nemen ook niemand mee en niet alleen omdat het niet mag van het ziekenhuis. Ik vind dat je met zo'n medische echo met je partner zou moeten zijn en als die niet meer in de picture is bijvoorbeeld je moeder ofzo. Er bestaat toch een kans dat er iets uit de echo komt dat je zelf even moet verwerken voordat je dat meteen ook bij anderen deelt. Maar goed... zo werkt dat bij mij. Wij hadden mijn oma beloofd om een keer een echo mee te maken. Toen we hoorden dat alleen eigenlijk de 20-weken-echo nog kwam, hebben we een afspraak gemaakt voor een 3D/4D-echo die we nu met 26 weken zwangerschap laten uitvoeren. Oma gaat dan lekker mee, net als onze beide moeders. Echt een pretecho dus. Is dat bij jullie geen idee? Groetjes, Josien
Aangezien ik geen partner heb, heb ik mijn dochter meegenomen... mijn beste vriendin en haar dochtertje wat weer het beste vriendinnetje van mijn dochter is... Was geen enkel probleem!
Alleen m'n man! Het is een medisch onderzoek. Als ik een ander medisch onderzoek heb, neem ik ook niet m'n halve familie mee!
Ik mocht niet meer dan 2 mensen meenemen..( omdat het een kleine ruimte was.) Dus ik ben met mijn vriend gegaan en mijn schoonzus..
alleen mijn man. Wij willen misschien een pretecho laten doen en dan nemen we beide ouders mee, maar de 20 weken echo alleen wij met z'n 2en
ik ben vandaag geweest samen met mijn partner, alles helemaal goed en gezond gelukkig. vanwege dat het een controle is of alles goed is zou ik zelf niet andere familie meewillen, stel(liever niet) je voor dat er iets niet helemaal op schema is. Een pret echo zou daarna anders wel heel leuk zijn om samen met ouders te doen, maar goed dat is maar mijn mening he! ennnnnn ik weet ook wat het is nu hihi
ik had mijn oudste zus meegenomen. mijn partner zat op dat moment in het buitenland om honkballes te geven en verder was er eingelijk niemand die meekon behalve mijn zus. als mijn partner er wel was geweest dan mocht hij alleen mee verder niemand.
Dat moet je helemaal zelf weten. Wij vonden het fijn om samen te gaan, het is toch niet alleen voor de fun zullen we maar zeggen.... Dus als er iets mis was geweest met die kleine hadden we dit nieuws eerst samen een plekje willen geven.
bij ons werd ook duidelijk gezegd alleen partner mee. aangezien je misschien iets te horen krijgt wat niet leuk is dan kun je het samen verwerken en dan als je zelf rustig bent de rest van de fam het vertellen. ik wil ook niemand anders mee dan mijn partner. als die natuurlijk aanwezig is! liefs