Wie nemen jullie mee naar de 20 weken echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Corinne348, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Bij de 20-weken echo van onze dochter zijn we met z'n tweetjes geweest (mijn man en ik) en deze keer gaan we weer met z'n tweetjes.

Het is een medische echo en de echoscopist(e) moet goed opletten en wij als ouders natuurlijk ook.
    We nemen onze dochter dan ook niet meer naar de echo en zorgen voor oppas.
    Als we haar wel meenemen is de kans aanwezig dat ze jengelig wordt oid en dat zou heel erg afleidend zijn.
    En we hebben naast de 20-weken ecco ook nog 2 pretecho's gepland, speciaal voor de familie.

Liefs Elly.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nee hoor is niet raar. Ik heb alleen mijn man meegenomen maar naar de pretecho is mijn man en mijn moeder meegeweest. Als jij het fijner vind om met zijn 4en te gaan moet je dat doen. Of de mensen die het afnemen die moeten moeilijk doen? Als dat niet zo is is erg een probleem lijkt me.

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben samen met mijn man geweest.
    Wij moesten voor de 20 weken echo op medische indicatie in het academisch ziekenhuis hier in de stad zijn. Bij het maken van de afspraak werd al gezegd dat je maar 1 iemand mee mocht nemen en er geen kinderen bij aanwezig mochten zijn.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Bij mij gaat alleen mijn man mee
    heeft er speciaal vrij voor genomen :D

5. veertje

veertje Fanatiek lid

je hebt vandaag toch je 20 weken echo gehad? hoe was het?

6. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Het zou niet mijn ding zijn. Het is toch iets van mij en mijn vriend.
    Maar waarom niet als je, jezelf er prettig bij voelt toch.

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier wordt er gemeld dat je 1 iemand mee mag nemen, (vaak partner) maar verder niemand. Als je partner niet kan, dan kun je wellicht een van je ouders of een vriendin meenemen, maar verder niemand.
    Idd het is iets medisch, ook al zien veel meiden het alleen als kindje kijken en geslacht te weten komen... Wat ik begreep wordt je bij ons geweigerd, en kan al het overtollige bezoek plaats nemen in de wachtkamer....
    Ik zou het zelf ook niet willen. Als het er om gaat dat je naar je kindje kijken kunt, dan zou ik een pretecho kiezen. Niet een onderzoek wat bedoelt is om de gezondheid van je kindje te controleren en waar je misschien wel slecht nieuws hoort.

8. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Nou uiteindelijk ben ik, mijn, vriend, mijn moeder,schoonmoeder naar de 20 weken echo gegaan. Er stnden ook 4 stoelen om het bed en de gynacoloog vond het normaal, en ik ben zo blij dat ze meewaren.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik neem alleen mijn man mee.
    Bij ons staat ook in de breif niet meer dan 2 pers meenemen en geen kinderen. Lijkt me logisch.

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik ga met paps!!dinsdag mijn vriend kan helaas ook niet ivm met werk en 2 weken geleden hebben we pretecho gehad waar hij wel bij is geweest....verder was er niemand die mee kon en kvindt t nie leuk om alleen te gaan!!ben benieuwd wat ie ervan vindt!!succes allemaal lief sjaantje

Deel Deze Pagina