Wat balen zeg. Ik voel me ook vaak zo de eerste dag van mijn ongesteldheid, snel koud en moe. Maar het kan natuurlijk ook een echt griepje zijn. Wanneer krijg je de resultaten van het zaadonderzoek?
zover ik begreep worden alle uitslagen 1 een keer besproken. dus na de cyclusanalyse en de samenlevingstest dus ik denk over een week of drie ofzo..afhankelijk wanneer ik me eisprong heb want thja ook me cyclus varieert wel eens. thja we wachten af.. grr dat haat ik al dat wachten bah.. normaal heb ik nooit klachten met me ongi of tijdens, zo als ik soms wel eens hoor echt ziek misselijk hoofdpijn, nee niks dus dit zal wel een echt griepje zijn, daarbij heb ik me vriend ook aangestoken met keelpijn hihi. okee niet echt positief omdat we pas allemaal beginnen, maar zijn jullie wel eens bang dat het echt noooooit zal gaan lukken, wat als je met zijn 2en blijft en dan... thja ik weet de weg om af te leggen is nog lang, maar dat houd niet in dat ik soms daar wel eens aan denk... en zoals ik al ergens had gelezen, je mag wel de moed verliezen maar nooit de hoop..
hey meiden, @fidel balen dat je ongi bent geworden, maar nu kun je wel weer verder wordt een spannende maand voor je!!! met veel onderzoeken en uitslagen!!! tuurlijk denk ik ook wel eens van wat als het niet zo mag zijn...maar ik probeer daar niet te veel over na te denken!!!
Hoi allemaal, had even niets laten horen want was een weekendje weg. Aislyn: welkom! en misschien kan ik je direct een beetje hoop geven. De gyn had echt gelijk dat hij die test wegwuifde hoor! Das volgens mij niet alleen om je hoop te geven. Mijn man had zijn 1e test matig zaad (maar wel bijna goed) en toen 2 weken later bij de controle test, had hij tussendoor koorts gehad. Het was toen echt super, super slecht ineens. Dat kwam dus echt van de koorts! Gelukkig wisten wij al wel van die eerste test (die hopelijk ook nog beter wordt als we straks na 2 maanden weer testen), dus schrokken we er minder van. Maar denk dat we anders net als jij direct alle hoop hadden verloren. We wisten wel dat koorts invloed had, maar niet dat het zò erg was. Dus echt niet alle hoop verliezen hoor. @fidel: balen en ook vervelend dat je ziek bent! beterschap enne, ik denk/ vrees dat ook wel eens ja. Denk dat dat iedereen zijn grootste angst is die probeert zwanger te worden. Als het dan niet direct lukt is het logisch dat die mogelijkheid ineens veel reeeler lijkt. Zelf heb ik nu gelukkig weer ff wat meer rust na het vriendinnen weekendje. We waren met 6, waarvan 1 single en de rest allemaal bezig zwanger te worden en wat niet direct lukt. En dat is toeval, dus we kennen elkaar daar niet van. Maar gek genoeg gaf het me ergens wel weer rust. We zijn niet de enige en de meesten worden toch gewoon zwanger. En als je net ongesteld bent, lijken dat soort doom-scenarios ineens veeeel plausibeler. Ik probeer mezelf toch een beetje te dwingen daar dus niet te veel aan te denken. Als het zo ver is dat ik moet gaan accepteren dat het nooit lukt, doe ik dat dan wel. Nu ben ik daar nog niet aan toe en wil ik vooral gewoon positief blijven en hoop hebben, al is dat soms moeilijk.
@fidel: nog even over je intake: ik had niet begrepen dat jij de dagen van je ongi moest bij houden, dacht gewoon temp kaartjes. Heb jij dan een hele lange of korte ongi? Mijne is heel kort, maar dat vonden ze toch niet heel erg zorgwekkend. Ze zei dat het zou kunnen dat je idd na 1 dag "klaar" bent. Zelf vind ik het wel raar. Ook zei ze op de echo te zien dat ik nog niet helemaal "klaar" was en dat er zws nog wat bloed zou komen. Op een paar druppels na, heb ik dat alleen nooit meer gezien... Ik werd op dag 5 ge-echoed, dus denk niet dat het door dikte van het baarmoederslijm kan zijn bij mij, want dat is dan volgens mij nog niet dik. Ben wel benieuwd hoe het verder ontwikkeld.
Bedankt Vasca, ik hoop toch zo dat dat het dan inderdaad is geweest. Maar dan vind ik dat ze gewoon voortaan moeten zeggen dat je niet kan testen als je koorts hebt gehad, want stel dat het straks inderdaad beter is dan heb ik nu heel veel stress voor niets! @Fidel: ik denk dat we allemaal wel eens denken dat het nooit gaat lukken. Vooral als je mensen in je omgeving heel makkelijk zwanger ziet worden, dan ga je denken dat er iets heel ernstig mis moet zijn als het niet lukt binnen een jaar. De meeste van mijn vriendinnen waren zo snel zwanger. Bij één van mijn vriendinnen was het voor de eerste en inmiddels de tweede binnen één ronde raak!! Dat geloof je toch niet. En mijn schoonzusje die wordt gewoon door de pil heen zwanger. Pfff. Zoooo oneerlijk.
nee het is echt gewoon een kaartje waar je kruisjes moet zetten op welke dagen je nog bloedverlies hebt, ze vroeg ook hoe lang dit over het algemeen is.. gemiddeld 4 a 5 dagen. grrr soms wordt ik echt moedeloos van die kerel van mij, hij verwacht echt dat hij slecht zaad heeft... dus zegt ook vaak ohhh dat van mij is tochn dood..bla bla bla.. idd mensen die makkelijk zwanger worden is echt soms zo oneerlijk, mijn beste vriendin ook dwars door de pil heen, nu haar zus dus ook door de pil heen... grrrrrrr zo oneerlijk, maar wat kan je er aan doen..
tja daar moeten we gewoon maar niet te veel over nadenken waarom andere wel snel zwanger worden, dan maak je je zelf alleen maar gek! @fidel heb je niet tegen je vriend gezegd van hoop maar niet want anders wordt in je ballen gesneden is die misschien meteen stil!
hhahahaahahah thja daar wordt hij dan weer niet warm of koud van.. dan heeft hij zoiets van dat zien we dan wel... thja ik ben ondertussen de herhalingen van babyboom aan het bekijken, ook wel een uitlaatklep, even lekker meejanken.. ondanks dat het leven van die mensen er ondertussen heel anders uit zien... maar toch maakt wel wat bij je los. 18 mei begint het 2e seizoen, die ga ik echt vanaf het begin volgen.. nu eerst maar even onder de douche en zo naar me ma, verder met schilderen van mijn oude slaapkamer/logeerkamer/ toekomsite babykamer
jah dank je, het wordt al wat, wel groen pfff maar ontzettend leuk echt vrolijk, muren zijn bijna klaar alleen de randjes nog bijwerken en dan de kozijnen en deur.. nog een stukje behang ( dat wordt de babyhoek, vet schattig berenbehang) en dan klaar, pfff dan verder met me ma haar eigen slaapkamer, de katten hebben daar het behang gemollesteerd, dus moet ook opgeknapt worden.. genoeg te doen nog
thja je moet iets doen om je van de straat te houden, dan nog taxi spelen voor me vriend, iedere dag wegbrengen en ophalen van t werk, (7km) en me paardje rijden ( al is dat er deze week bij ingeschoten, ziekjes) nee vervelen doe ik me zeer zeker niet.
Wat leuk dat je al met de babykamer bezig bent! Ik durf dat dus niet, ik ben zo bang dat ie nog jaren leeg moet staan.
Ik heb helaas een slecht gevoel over deze ronde, was vandaag echt super geïrriteerd naar mijn vriend toe, dus ben bang dat de pms is begonnen. En het duurt nog super lang voor het volgende onderzoek. (half april pas)
@aislyn: balen, maar het is nog niet over tot het echt over is he? Dus pas bij bloed zijn de kansen verkeken! Sterkte