hey meiden, ik ben alweer terug van het zh....er is eitje gegroeid naar 11 mm...dit is eigenlijk nog veel te klein dus....na lang nadenken toch besloten om maandag nog een keertje te komen meeten dus weer afwachten...niet doorgegroeid dan krijg ik hormonen...
Gelukkig is er toch iets gegroeid, ik hoop dat het netjes door blijft groeien! Het hoort 2 mm per dag te gaan, maar volgens mij is die groei niet altijd zo gelijkmatig. Mijn vriend en ik moeten wachten tot april, dan kunnen we pas een tweede zaadtest laten doen. (vanwege dat het 3 maanden na de koorts pas weer mag)
april dat is gelukkig niet zo lang meer... nu we toch weer aan het wachten zijn... hebben jullie nog plannen voor het weekend ?? ik ga vanavond uit eten met me vriend en thja 2 vrienden/kennisen voor de rest weinig op het programma...
vanavond ga ik even bij mijn ouders op bezoek en morgenavond hebben feest van werk vriend! en zondag niks bijzonders op de planning..heerlijk..das alweer lang geleden!
hahaha jah he, al proberen wij altijd de zondag zoveel mogelijk vrij te houden even een dag lekker niksen... zeker dat me vriend nog overver werkte thja dan was ze wel blij met een dagje alleen zijn hihih, maar die tijd is gelukkig voorbij
Zondag hebben we mijn schoonfamilie over de vloer, morgen heb ik de dag voor mezelf want mijn vriend moet weg ivm vrijwilligerswerk. Verder nog niets gepland, als morgen mijn ongi echt doorbreekt dan is het wel fijn om rustig aan te kunnen doen. Momenteel nog steeds bruin bloed.
@hier net terug van het zh..mijn gyn moest al lachen en vroeg al op de strippenkaart bijna vol was eitje was nu 13.9 mm volgens haar groeit deze vanaf 13 mm elke dag 2 mm..ik moet woensdag weer terug voor een meting om te kijken hoe groot die dan is. ze achtte de kans groot dat ik donderdag dan weer terug moet voor een samenlevingstest... mocht het dan deze ronde niet raak zijn dan wordt er de volgende ronde met clomid gestart zodat er op kort termijn een goed eitje groeit. ze wilde deze cyclus niet afbreken omdat er wel een eitje groeit maar dus pas heel laat en dat vond ze zonde maar deze niet te gebruiken zeg maar! dus we moeten afwachten tot woensdag....hopelijk pas vrijdag de samenlevingstest want is voor mij anders een heel gedoe donderdag en zeker als deze later op de dag pas kan plaatsvinden dan moeten we of om 6 uur al aan de bak s morgens ( en lees ik dus om 5 uur s morgens gaan spoelen) of vriendlief moet zich dus vrij nemen hiervoor
Wat een gedoe is dat met die eimetingen hè? Bij ons deden ze het altijd 's ochtends, er is een speciaal follikel-spreekuur voor. De ongi is goed doorgebroken bij mij, we gaan weer vol goede moed een nieuwe ronde in. Mijn verwachtingen waren niet hoog, dus ik kon me er redelijk snel overheen zetten deze keer. Ik heb zo'n gevoel dat de tweede zaadtest bij mijn vriend niet veel beter zal zijn. Dus ik probeer me geestelijk maar een beetje voor te bereiden op IVF.
bij ons zit er 1 arts die speciaal feriliteitsarts is..en zij werkt gewoon de hele dag zeg maar.... ach ja we wachten maar af hoe laat we dan do terecht kunnen ergens...moet dan sowieso bij een andere arts want de mijne werkt op do niet
nou ik bereid me al voor op morgen ik heb morgen de 1e eimeting.. had een hele lichte pos. ov test vanmiddag dus hopelijk wijst dat op een korte cyclus. begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen... spennend allemaal wat ze gaan ontdekken... sasje lees ik dat nou verkeerd, voordat jullie gaan klussen voor de samenlevingstest, moet je eerst naar het zh om gespoeld te worden??? wat een gedoe, pfff we moeten we wel wat voor over hebben zeg bah...
zo ik ben ook geweest, er groeit 1 eitje, rechts, is nu 14 mm, moet donderdag terug komen, en waarschijnlijk vrijdag samenlevingstest. dus waarschijnlijk ook geen lange cyclus deze maand dat vind ik allang best, en als het niet raak is deze ronde, op dag 3 van de volgende cyclus ook weer bloed prikken.. preciese uitslag van het zaad wordt door de gyn besproken, maar de nurse-practicien zei dat het volgens de 1e indruk wel voldoende was, alleen het volume was wat aan de lage kant.
ja dus vollop aan de klus fidel ziet er goed uit dat eitje van je... ik moet om 12 uur ook weer naar het zh toe....
hey meiden hier weer terug vanuit het zh....morgenvroeg idd terug voor samenlevingstest kan gelukkig wel al om half terecht dus geen gedoe vannacht maar gewoon vanavond vanaf 10 uur klussen ze heeft me wel al het recept mee gegeven voor de clomid maar ze hoopt me niet meer te zien natuurlijk anders vanaf 3 clomid slikken tot dag 7 en dan vanaf dag 10 ongeveer weer naar het zh voor metingen... mocht morgen de samenlevingstest niet goed zijn, dus werkt het spoelen niet zeg maar dan wordt er overgestapt op iui.... even afwachten op morgen dus jeeej er zit vaart in!!!!
ik ben erg emotioneel...... geen goede uitslag gekregen vanmorgen,dus ben vanuit zh in tranen naar mijn zus gegaan en net half uur met mijn moeder gebeld vandaar dat ik nu pas reageer. er was helemaal geen zaad meer te bekennen...waar deze blijft weet niemand.......!!! zuurgraad was nu wel in orde gelukkig! ook is mijn eitje gesprongen..maar helaas dus weer 1 ronde weg gegooid als er geen zaad is volgende week do moet ik bloedprikken en dan gaan we de volgende cyclus starten met iui. hoe en wat verder weet ik nog niet......vriendlief staat ook niet meer achter me dus dat wordt ook nog een heel groot probleem...want als hij dit niet wilt is onze relatie ook over en uit want ik wil dat dat hij voor mij bepaald dat ik kinderloos door het leven zal gaan!! dus sorry maar moet ff tot me zelf komen
ohhh sasje neeeeeh !!!!!! View attachment 139705 dat is even een tegenvaller zeg bah... misschien dat je vriend ook even enorm geschrokken is, even vanavond goed met elkaar praten, als je de 1e schrik te boven bent... tis natuurlijk niet niks def de mmm in... ik moet even denken hoe dit goed moet formuleren, ehm ik snap heel goed dat dit een enorme tegenvaller is, je wilt niks liever dan zonder hulp zwanger worden... maar weer blij dat ze er nu achter zijn, nu kan er wat aan gedaan worden en met hulp, zijn jullie ook zo zwanger. begrijp me niet verkeerd maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel... je mag eventjes de moed opgeven maar nooit de hoop. hier ook net thuis van het zh, eitje is nu 20 mm, nurse practicien vond het er goed uitzien, verdikte baarmoederwand was ook mooi dus nu morgen samenlevingstest, krijg er nu wel de zenuwen door pffffffff, mag het niet zeggen maar hoop op een betere uitslag