wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey fidel,

tuurlijk begrijp ik je en ik probeer ook altijd heel positief te blijven, dat heeft de arts ook benoemd dat we nu er achter zijn we de oorzaak is zeg maar.. :) dus dat is ook wel erg fijn hoor.....maar had gewoon ff flink baal moment en nu gaat het wel goed :)

voor jou morgen heel veel succes en hopelijk voor jou beter nieuws :) hoe laat moet je morge?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    10.45 ook weer zo'n waardeloze tijd, je hebt meteen niet veel aan de dag meer, ( uur rijden, half uur van te voren vertrekken ivp parkeergelegendheid) en thja dan nog even met mijn mama naar de ikea ( vandaag met me schoonmama geweest hihi)

oorzaak: thja dat is ook moeilijk als je besluit de mmm in te gaan voor de onderzoeken denk je goh als ze maar niks vinden MAAR aan de andere kant laat ze wel wat vinden, dan kunnen we er wat aan doen, dan heeft het een oorzaak, als ze niks vinden is alles goed , maar waarom lukt het dan niet... aan de ene kant je hebt nu duidelijkheid, maar het heeft wel een hele bittere nasmaak..

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dus vanavond aan de klus :) of morgen vroeg....anders wordt het wel een latertje vanavond....

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja zijn daar nog max tijden voor ofzo, ze heeft er voor de rest niks over gezegt... tussen de klus en de test..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh vreemd ..min 2 uur en max 12 uur mag er tussen zitten :)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    pffff maandag weer terugkomen, dan controle dat blaasje idd gesprongen was( volgens mij wel, was iets kleiner al...), volgende week vrijdag bloedprikken. zo kom je er nooit en zo heb je een abbonement zh haha, en een abbo verschillende artsen, had vandaag een gyn in opleiding, een man dat was voor t eerst..

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    maar was de samenlevingstest wel oke????

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja afwachten in dit ziekenhuis wachten ze met vertellen van uitslagen tot alles bekend is..vaag.. dus geduld hebben bah, zag er wel goed uit, slijmdraad kwam er al uit druipen dat ik in de stoel lag... pfff als def uitslag van t zaad bekent is wordt er nog wel gebelt.. geduld is een schone zaak....

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    net weer thuis, meteen toch de uitslag van de samenlevingtest gehad:

samenlevingstest is GOED !!!!!! ohh ik ben zo blij en opgelucht, dat is iig in orde pffff, nu vrijdag bloedprikken en dan 2 a 3 weken afwachten dan worden we gebelt om een afspraak te maken... spannend nu onderzoek zit er eerst op

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat is nu plan van aanpak dan? fijn dat de samenlevingstest goed was!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou dat wordt nog besproken, eerst moet de uitslag van bloedprikken nog binnen zijn en dan over ongeveer 2 weken worden we gebelt om een afspraak te maken, daar worden dan alle uitslagen uitgebreid besproken en een plan van aanpak gemaakt... dus nu kunnen we niks anders doen als.. wederom ... wachten pfffff....

nu ben ik wel heel blij hoor, maar tja als ze niks vinden, dan zullen we eerst weer zelf aan de gang moeten tot 3 jaar ( okee dat is nog een half jaartje) maar toch wat moet je dan willen, dat ze IETS vinden, of juist dat ze NIKS VINDEN?? en zelf aanprusten met het gevoel goh dan ligt het vast aan de "techniek of moment??

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik vond/vind het juist wel fijn da er iets werd gevonden

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja zo is mijn gevoel ook... eigenlijk al is het maar iets kleins.. anders speelt de natuur een raar spelletje met ons bah... maarjah we zullen het zien

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hallo dames!

Sasje, denk dat deze thread inderdaad wat beter bij me past. Allemaal dames/vrouwen in hetzelfde schuitje! Ik wil me dus ook graag hierbij aansluiten als het mag...

In het kort mijn verhaaltje:

We zijn maart 2010 gestopt met de pil. Na een jaar proberen is het nog steeds niet gelukt aan te tellen.

- Begin maart huisarts ingelicht en doorverwezen
    - 18-03 eerste bezoekje gyn
    - 23-03 vriend zaad ingeleverd
    - 25-03 ik bloed laten prikken voor verschillende dingen
    - 3e dag van menstruatie moet ik nogmaals bloed laten prikken
    - Tussen de 10e en 13e dag van mijn nieuwe cyclus 2e afspraak gyn, hier zullen ook de uitslagen worden besproken

We heben het nog tegen niemand gezegd, willen het ook nog even voor onszelf houden totdat we weten wat de stand van zaken is. Het is natuurlijk vele malen leuker een onverwachte zwangerschap te melden dan dat mensen het aan zien komen (vind ik). Mocht het nou niet anders zijn en er echt wat 'niet klopt', willen we het wel vertellen. Stiekem heeft het toch een hele impact op je, en op de relatie. Stress, 'verplichte' sex, jullie zullen het allemaal wel herkennen denk ik ;)

Groetjes

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom rens :)

ja en ik denk dat je dan vanaf dag 10 metingen krijgt om te kijken of je eitje groeit :) spannend allemaal hoor. wanneer is je nod?

wij hebben het wel aan ouders en broers/zussen verteld. dit omdat het allemaal nogal heftig is en ik er graag over wil praten.

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Maar hoe gaan die metingen dan in zijn werk? Moet ik daarvoor elke keer naar het ziekenhuis of kan ik dat ook op een andere manier (temperaturen?) thuis bijhouden? Als ik dat zo hoor, heb ik geen andere keus om het aan mijn omgeving te vertellen. Als ik elke dag naar het ziekenhuis toe moet?

Wie/wat/hoe zijn de stappen? Sorry, maar er is zoveel informatie waar ik nog (te) weinig vanaf weet als ik dat hier zo hoor. Toch maar eens wat meer in verdiepen. Maarja, je verdiepen in onderwerpen die je eigenlijk niet wilt weten, is soms lastig ;)

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    NOD = eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden? Dan is het aankomende donderdag, 31 maart. Heb normaal een erg constante cyclus. Nu heb ik vorige week een aantal dagen lichte krampjes gehad en gisteren en vandaag wat ergere krampen. Denk toch dat het helaas weer mis is deze maand...

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ rens nee dan moet je echt naar het ziekenhuis, dan krijg je namelijk een inwendige echo, om te zien of er een eitje aan het groeien is, dit gebeurt dan meestal om de dag, en dan krijg je meteen er achteraan de samenlevingstest, dat wil zeggen als het eiblaasje op knappen staat, moet je die avond/ochtend klussen en daarna weer naar het ziekenhuis, er wordt dan een monster van genomen om te laten onderzoeken in het lab.

krampjes wil natuurlijk niet altijd wat zeggen, geen bloed is moed is toch altijd wel de standaard uitspraak hier, want ook in prille zwangerschappen hebben dames last van krampjes die erg op ongi krampjes lijken..

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Jullie zijn inmiddels een aardige club geworden. Daarom heb ik dit topic naar de 'zwanger worden clubs' verplaatst.

Lotte

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vreemd dat we verplaats zijn...heeft toch met vruchtbaarheidsbehandelinen te maken enz....

Deel Deze Pagina