wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt rens zoals fidel zegt....overigens doet niet ieder zh een samenlevingstest hoor fidel.... :)

ook kn het plan van aanpak anders zijn..sommige krijgen ook meteen een hsg ( foto van baarmoeder) om te kijken of daar alles oke is...verschilt erg per zh dus!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hihi nouja in het desbetreffende zh krijg je vaak voldoende uitleg hoe verder wat je kan verwachten etc etc

over het verplaatsen, het is nu meer een vaster clubje geworden, die allemaal in dezelfde situatie zitten, het is niet meer informatief, maar meer lief en leed met elkaar delen, en dat valt dan weer onder klubjes ( wat zijn plannen voor t weekend, wat ga je eten etc etc)

soms wel raar want http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/242829-vroeg-merken-evt-zwangerschap-deel-2-a.html gaat het ook over van alles en nog wat, maar daar staan we er gewoon tussen zwanger de 1e symptomen... terwijl we het ook over het weekend en dergelijke hebben.. maar goed ik ben blij dat ik een abbo heb want anders was ik jullie wel kwijt..

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hmm oke, dan ben ik eens benieuwd wat ze gaan doen. Een inwendige echo heb ik al gehad de vorige keer. Het slijm enzo was allemaal in orde, zelfs dik in orde. Het is dat ik wel wat gewend ben qua onderzoeken daaronder, want anders... Gelukkig heb ik een hele lieve gyn, ze is echt aardig en voorzichtig. Toen ik een aantal jaar geleden bij een andere gyn een inwendige echo kreeg, die was niet zo voorzichtig. Zonder iets te vertellen hoppa dat ding erin. Tja, en als je 17 bent en je schaamt je een beetje voor alles en nog wat, is dat niet zo heel fijn kan ik je zeggen haha.

Dames mijn complimenten! Ik merk na 2 dagen lid te zijn van het forum dat ik zelf rustiger ben. Klinkt misschien gek, maar ik kan mijn verhaal hier kwijt en kan lezen hoe andere mensen dingen aanpakken en doen. Thx!

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Fidel, je bent ook al een tijdje bezig zie ik. Mocht je pas na ong 2 jaar verder naar de gyn? Of wou je zelf niet eerder?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat is fijn rens dat het baarmoederslijmvlies zich dik genoeg opbouwt..zal even af wachten zijn of de zwemmers van manlief hard genoeg zwemmen en of jou eitje mooi groeien :)

6. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ja, hoop het wel! Zou in ieder geval mooi zijn. Mijn eerste afspraak bij de gyn kon ze direct zien dat het ei net gesprongen was. Zag er allemaal goed uit. Maja, dat wil natuurlijk nog niks zeggen mbt de groei ervan. Ik wacht rustig af... Niet teveel nadenken, dat heeft toch geen zin. Lekker verhalen lezen van blije mama's in spé! Komt allemaal goed... Ik hou jullie op de hoogte!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ rens nee vriendlief wilde niet eerder, ook in combinatie met zijn werk, hij heeft overver gewerkt, 4 dagen in de week van huis, thja dan moet je ook redeneren dat het zwanger worden ook langer duurt, nu moet ik zeggen dat ik er altijd nog heel rustig onder was, we waren nog jong en we zien t wel, tot aan me MK is me dat goed afgegaan, maar daarna is het verlangen veel groter geworden, door omstandigheden heeft me vriend nu ander werk en hij merkte wel dat het me enorm opvrat, we hadden het er wel over goh wanneer gaan we die stap zetten tot hij in januari na weer een mislukte ronde zei, misschien meoten we nu al naar de HA voor een doorverwijzing, de tijd die je voor de stap naar de HA zet is helemaal aan jezelf...

8. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Fidel

Wel fijn dat hij het nu ook wil en jullie samen ervoor kunnen gaan, ook in combi met het werk. Ik weet dat je het zelf kan bepalen, maar hoor ook soms dat de doktoren zeggen 'oefen nog maar een jaartje door'.

Sorry, maar wat is MK? Moet echt nog veel leren hier ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mk is miskraam

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Oke, weet ik dat weer. Hier is het weer niet raak, net ongi geworden :( Dat wil zeggen dat ik vrijdag dus bloed moet prikken en volgende week vrijdag 2e afspraak bij de gyn heb...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat balen rens.... :(

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh echt super balen, leek zo mooi om nog even voor de mmm zwanger te zijn he... dikke knuffel

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb het topic weer gevonden. :p

Van harte welkom Rens. Wat jammer dat je ongi bent geworden. Je hoopt toch vaak dat de mmm op het nippertje niet nodig is.

Ik merk zelf dat ik ook een stuk kalmer ben sinds ik op het forum schrijf. Het helpt echt om van je af te schrijven.

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat geweldig nieuws!! Dat is alweer een stapje gewonnen. Balen dat er zoveel tijd tussen de onderzoeken zit hè, het liefst zou je gewoon direct alle uitslagen hebben.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    pfff jah wachten duurt dan lang... de wachtbankweekjes vind ik al lang duurt, pfff nog een week en dan hopelijk pos...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    succes met bloedprikken fidel...

ik moet wachten vandaag tot mijn gyn me belt...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

de gyn heeft net gebeld. afwachten of ik volgende week ongi wordt..ik ga ervan uit dat deze zeker gaat komen..en dan dag 3 beginnen met clomid t/m dag 7. vandaag 12 weer naar het zh....

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh spannend, wat is je NOD dag??
    ik volgende week vrijdag/zaterdag

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou het niet weten..vorige cyclus had ik een lf van 12 dgn geloof ik..dus als ik nu uit ga van 14 dgn.. dan is dat volgende week donderdag....

20. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Nou, vanmiddag in het zh geweest. Had gehoopt (en is me ook verteld) alle uitslagen te krijgen maar helaas... Had dit keer een andere gyn en die vertelde dat we pas alle uitslagen kregen na de samenlevingstest. Beetje balen, want had er toch wel op gehoopt...

Vandaag wel weer een echo gehad. De mannelijke gyn was niet zo heel voorzichtig en propte het echoding er zo in. Dat was de vorige keer toch wat anders. Ook vertelde hij dat ik het syndroom van *** had (weet de naam niet meer precies, vergeten). Dit houdt in dat ik holtes heb waar eitjes zich eigenlijk moeten bevinden, maar die blijven leeg. En nou durf ik het niet zeker te zeggen, maar ik meen dat het holtes zijn waar cystes zitten. Was een beetje van de wap dat dit me zomaar ff word verteld, doordat ik een aantal jaar geleden al een hele tijd bij de gyn heb gelopen voor verkeerde pap waardes.

Aanstaande zondag moet ik terug om de rijping van het ei te bekijken en dan vraag ik het nog eens even na. Spannend dus...

Deel Deze Pagina