wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Sorry Sasje, bedoel het ziekenhuis ;) Die afkortingen hier ook allemaal haha.

Geen prettig gevoel zeg je? Zelf gehad? Hoe lang heb je 'last'?

2. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Ow, nog even een aanvulling... Ik moet nu volgende week vrijdag bloed laten prikken. Ik hoef niet meer terug te komen tot het begin van mijn menstruatie. De kans om spontaan zwanger te worden momenteel ligt op 42,5 % als ik me niet vergis. Is dit veel? Weinig? Heb ik nu een samenlevingstest gehad of is een samenlevingstest alleen als ze het sperma 'gevolgd' hebben in mijn lichaam?

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ik zou ook eerst voor de foto gaan, indien het nodig is kan de kijkoperatie nog steeds plaats vinden.

zover ik begreep hebben ze een cyclusanalyse gedaan bij je, tenzij je na de klus nog terug moest komen bij het ziekenhuis en er een monster is genomen van jouw vocht met zaad.. dat is namelijk de samenlevingstest.

ik zou me niet teveel met % bezig houden hoeveel kans je hebt om zwanger te worden.. het heeft simpelweg ook gewoon met geluk of pech te maken, het kan wel raak zijn, maar door een verkeerde innesteling, verkeerde deling etc etc kan het nog niet blijven plakken.. zonder dat je ooit er iets van merkt. nu begint voor jouw weer het lange wachten..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @rens nee ik heb het zelf gelukkig nog niet gehad...maar heb wel een aantal meiden in andere clubjes die het hebben gehad en het doet pijn..... maar ja...het is wel zo gepiept het onderzoek..en je krijgt natuurlijk ook niet voor nik pijnstillers van te voren :) ik denk zelf dat als je eileiders enz gewoon open zijn dat het wel mee valt qua pijn...maar als er iets dicht zit is het denk ik gevoeliger.....lees even op internet daar staat ook veel uitgelegd.

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hallo dames
    We zitten nu in de MMM voor de 2de keer
    Toen we zwanger wouden worden van mijn zoon moesten we een paar jaar wachten totdat we in de MMM terecht kwamen
    Allerlei onderzoeken gehad het hele gedoe

Nu blijkt dat ik geen eisprong van mezelf heb
    Dus dit is de 1ste ronde met Clomid

Ik heb een vraag
    Heb een fm gehad een week geleden en deze week moest ik te bloedprikken voor progesteron
    Mijn waarde was 89,8 weten jullie of dit te hoog of te laag is?
    Ik lees namelijk dat boven de 20 goed is maar dit is 4x hoger...

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    welkom,

over je vraag over de waardes dat weet ik niet!
    hoe groot was je follikel dan de vorige meting?

7. whitesaber

Enige wat ik weet is dat de follikel op de echo wel 6 cm dik leek hahaha

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh normaal zeggen ze je altijd erbij hoeveel mm je eitje is....

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoi whitesaber, hoe hoger je progesteron hoe beter. Jouw waarde is niet abnormaal, je hebt gewoon een super eisprong gehad.

Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner ben ik overtijd, dit terwijl ik normaal altijd zo regelmatig ben. Ik heb al twee keer getest, gisteren en vanochtend en steeds negatief. Toch heb ik het gevoel dat het raak is deze keer. Dinsdag krijg ik de uitslag van het tweede zaadonderzoek van mijn vriend. Als ik dan nog steeds negatief test dan hoop ik dat de gyn me misschien een bloedonderzoek wil geven.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend meid!!! dat zou wel te gek zijn als je nu zwanger zult zijn!!!
    hoezo weet je het zeker????

11. whitesaber

Ik hoop het voor je meid
    *duimen duimen*

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    #312 sasje24, Apr 18, 2011
    Last edited: Apr 18, 2011
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Onze wens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]is dat ene kleine mens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]op deze wereld te mogen zetten.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]En er met ons leven op te mogen letten,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]ontstaan uit de liefde van ons beiden.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Maar dat hangt nu aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom, vragen wij ons al even af,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]kinderen krijgen is toch geen straf?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom mag het niet gewoon lukken,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]en gaat zo onze wens in stukken?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom oordeelt de buitenwereld wat ik wel en niet kan,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]of hoe wij voor onze kinderwens in de markt liggen dan????!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]De wachttijden in de zorg,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]zijn ons een kopzorg.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want oud zijn we nog niet,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar een tweede kinderwens daaraan denken wij nog maar niet.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want wie weet duurt de eerste wel zolang[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat de tweede niet eens meer kan?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom die inbreuk op ons sexleven?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Alles wat wij willen is liefde geven.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom dat geoordeel van de buitenwereld?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het is toch niet eerlijk verdeeld?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wij willen alleen maar liefde geven aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Een draadje van zijde,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan veel mensen ooit zeiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat het de gewoonste zaak van de wereld is,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar helaas hadden zij het mis![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wel hebben zij vaak hun oordeel al klaar,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar nadenken over hoe wij ons voelen .....HOMAAR!!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Daarom is dat draadje van zijde mede een rode draad in ons leven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]want al wat wij willen is liefde geven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde[/FONT]

13. whitesaber

Wauw...
    *traantje weg pinken*
    Ik weet hoe het voelt...

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    *slik heb er echt een dikke keel van, maar wel heel mooi!!!
    en thja wij voelen ons allemaal hier zo...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hoe gaat het met je fidel????

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    wel aardig hoor we gaan weer poging doen eitje spotten, nog geen uitslagen grrr denk dat ik donderdag eens even ga bellen of ze al wat weten... verder nu aan het werk ( asperge-steken) dus dat geeft wel weer afleiding dan alleen maar thuis hangen...

en jij sas weet je nu al hoe verder dan??

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    morgen weet ik meer.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben weer terug vanuit het zh.....baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd was nu 5 zoveel en moet min 6 zijn...dus dat was goed.
    1 eitje was nu groeit naar 11.6 mm dus bijna 12 mm zeg maar..... dus deze groeit ook!
    vrijdag weer terug....dus wordt spannend....2e paasdag doen ze geen iui!! dus hopelijk kan ik het daaroverheen tillen zeg maar en anders hopelijk zat/zo iui! n anders 1 maand weg gegooid!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ohhhhh sasje wat spannend..... nou hopelijk dan gewoon zaterdag....
    en dan moet je gewoon weer afwachten net als anders of wordt er meerdere keren wat ingebracht???

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee wordt 1 keer wat ingebracht maar denk eerder dat het dinsdag wordt ipv zaterdag....

Share This Page