Helaas heeft het niet doorgezet bij mij. Wij moeten eerst nog naar de uroloog voordat we met IUI mogen beginnen. Dubbel balen dus.
goedemorgen meiden, ik ben zo happy vandaag!!! eindelijk weer een goed nieuws...moet maandag ( dus toch wel 2e paasdag) terug naar het zh voor meting!!! eitje was nu rond de 13 mm....was moeilijk te zien aangezien eitje verstopt zat mijn gyn dacht di of wo de iui!!!!!! woehoeeeeeee eindelijk!!!!!!!!!!!!!
ohhhhh spannend.... tha ik hang dinsdag aan de tel. waar die verrekte uitslagen nu blijven, zouden ze ons vergeten zijn ofzo... alvast slijm aant spotten maar denk dat dit een lange cyclus wordt... begrijp me niet verkeerd maar wordt er zo moe van, het boeit me niet zo veel deze keer, maar aan de ander kant wil het zoooooo graag.... pffff als de arsten straks maar niet zeggen probeer nog maar een jaartje zelf dan wordt ik knettergek...
Mijn vriend moet naar de uroloog om een echo te laten maken om eventueel spataders op te zoeken. En ze hebben bloed geprikt om de hormoonaansturing te bekijken. Dit omdat bij het tweede onderzoek het zaad ook nog niet echt goed was. Wel beter dan vorige keer. We zijn van 1 naar 3 miljoen gegaan, en van 2% naar 36% beweeglijk. Maar de concentratie moet minimaal 20 miljoen per ml zijn eigenlijk. De gynaecoloog denkt dat ze er nog wat aan kunnen doen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk, vind het echt zonde van de tijd dit onderzoek.
Ik zal het je zo zeggen Er hoeft er maar 1 aan te komen Mijn man had ook een slechte uitslag maar toch spontaan met zijn zaad zwanger geraakt
even een ander iets moet het er even tussen zetten hoor dames ik doe een oproep voor mijn oude stageadres: GEZOCHT NIEUWE LIEVE BAAS VOOR 10-JARIGE ZWARTE LABRADOR, reu, kan met kinderen en andere huisdieren, andere reuen natuurlijk uitproberen, mag op kosten van de oude eigenaar worden gecastreerd indien noodzakelijk. verhaal is oude eigenaar is int. vrachtwagenchauffeur en relatie is over en uit, ex wil de hond niet, en de hond kan natuurlijk niet mee op vrachtwagen... dus als iemand wat weet die een oude hond nog een kans wil geven, want in het asiel kwijnt zo'n beestje weg... of erger krijgt een spuitje. bah wordt er zo naar van dat mensen hier niet over nadenken...
Sasje, spannend... Ben benieuwd hoe groot hij maandag is Ik duim voor je!! Fidel, ik zou hem zo willen. Het probleem is dat we met 2 man fulltime werken en dat vind ik zielig voor zo'n beestje. Als alles was gegaan zoals 'gedacht' was ik nu parttime aan het werk en was er zeker plaats voor zo'n lief beestje... Hoop dat er een lieve baas gevonden gaat worden.
ja hopelijk wordt er snel iemand gevonden...toch wel zielig voor zon beest dat hij na zoveel jaar wordt weg gehaald op zijn plekkie!!!! @ja spannend....nog 1 dagje geduld....
nou en nu is het wachten voor je... pfff en we duimen dat het in een keer raak is... grrrrr nog steeds wachten op uitslagen, zouden ze me vergeten zijn?? nouhja als ze vrijdag nog niet hebben gebelt dan bel ik zelf wel....vrijdag 4 week geleden dat ik heb laten bloedprikken duurt wel heel erg lang
Sasje, hoop dat het raak is! Het is je gegund... Fidel, hoop dat je snel wat hoort. Hier is het afwachten. Aankomende donderdag/vrijdag mijn NOD. Toch wel een beetje spannend maar ben er deze maand veel minder mee bezig geweest dan de voorgaande maanden. Ik hou jullie op de hoogte en lees alle vorderingen hier rustig mee...
hier duidelijk vanavond aan de klus, slijm heeft weer juiste vorm cyclus lijkt zich eindelijk een beetje te stabiliseren, dat gezoek altijd naar je ei pffff vind altijd wel moeilijk om te zeggen welke dagen dan, om de dag, iedere dag, welke dag beginnen etc etc... ik weet wel zaad leeft 48 uur maarja het gaat eigenlijk allemaal om timing.. goed goed ik maak me alweer veel te druk, gewoon vanavond "genieten" en afhanekelijk van de temp de komende dagen ook
Heb al de hele avond krampen links, waar ik dus ook de eisprong heb gehad. Weet iemand of dit toch een goed teken kan zijn? Morgen of vrijdag zou ik ongesteld moeten worden...
@ Fidel: wij gebruiken ook sinds vorige maand Pre-Seed. Erg prijzig spul maar je hoort er zoveel fijne verhalen over. Moet wel zeggen, vind de flacons erg groot. Zou er makkelijk 2 of 3 keer mee kunnen doen. Gebruik jij ze 2 x? Of weet jij of dit 'mag'?