gloeiende gloeiende gloeiende dat heb ik weer, vriend ZIEK nog in geen 5.5 jaar gebeurt en nu tijdens de klusperiode.... grrrrrrr ik ga straks eens een poging wagen maarjah denk dat het niet gaat lukken...
Oei Fidel, balen! Misschien dat hij toch even half uurtje 'beter' kan worden haha. Succes Hier trouwens nog steeds niet ongi. Gisteren getest (sorry, kon het niet laten) maar niks aan het handje. Als het morgen nog niet is doorgebroken, opnieuw testen. Wel al paar dagen lichte krampen in de buik, ga er vanuit dat het weer niks wordt deze ronde...
Niet getreurd, we zijn in ieder geval zeker met zijn 2en door naar de volgende ronde. Gisteravond ben ik ook ongi geworden... Morgen direct even naar de gyn bellen voor een nieuwe afspraak. Ze wou eerst zelf nog wat onderzoeken doen voordat ik een baarmoederfoto zou krijgen dus ben benieuwd.
nou vandaag toch maar eens zelf het zh gebelt waar de uitslagen bleven, toevallig wilde ze "vandaag" bellen, fout van hun kant dat het zo lang doen... maar zaad is goed, bloed is goed, samenlevingstest is goed, en nu willen een baarmoederfoto maken, als de ongi doorbreekt dan bellen voor een afspraak, moet plaats vinden voor de eisprong, en hierna wordt een afspraak gemaakt om te bespreken hoe nu verder... daarbij nog minder nieuws, dacht me vriend heeft misschien een griepje ofzo, maar nee hij heeft vermoedelijk wondroos, vanmorgen naar de HA geweest, doorverwezen voor longfoto en bloedprikken, nog even langs het werk geweest van hem, en daar herkende ze de symptomen + de rare vlek op zijn been.. dus daar zijn we mooi klaar mee..
Fidel, dan maken we precies hetzelfde mee. Ik moet morgen of woensdag naar de gyn en dan als het goed is eind deze week de baarmoederfoto... Wel spannend allemaal he? Balen van je vriend zeg... Is hij mooi klaar mee
ja superspannend, zie er wel tegenop hoor bah, folder komt een deze dagen binnen, dus ons dan eens inlezen wat er te wachten staat, zit er bij jouw dan ook een receptje bij?? dat je die de avond van te voren moet in nemen?? antibiotica, had ze het over..
hey fidel, nee dat is een pijnstiller wat je moet innemen....!! balen van je vriend!!! hopelijk is het snel over meid! en hopelijk wordt je niet ongi dus ook geen hsg!
Heej heej! Ja ik kreeg zelf de keuze of een baarmoederfoto of een ander iets waar ze ook de plekjes direct dichtschroeien... Maar heb toch maar voor de baarmoederfoto gekozen (bij die andere zou ik onder gehele narcose moeten etc, dus best wel heel ingrijpend). Ik heb de folders meegekregen maar nog niks gehoord over medicijnen. In de folder staat wel dat je zelf het beste van te voren een paracetamolletje (of 2) in kan nemen. En wat ik gelezen heb, de een vind het superpijnlijk en de ander vind het 100 % meevallen. En we hebben weinig keuze denk ik, het is allemaal voor het goede doel en we overleven het wel hoor Heb je al enig idee wanneer het plaats zal moeten vinden bij je? Ben wel benieuwd. Als ik eerder ben, zal ik je laten weten hoe het is gegaan...
ik weet wel zeker dat jij eerder bent hoor, moet eerst me ongi afwachten 14 mei en dan bellen voor een afspraak.. @sas ongi komt er zeker weten want klussen is totaal niet gelukt..... maarja we doen het voor het einddoel...
oh das balen dat je weet dat het zeker niet gelukt is..... nou dan maar hopen dat eht snel 14 mei wordt...niet alleen voor jou maar ook voor mij...athans voor mij 10 mei
Hmmm, vanmorgen heeft de gyn teruggebeld... Morgenvroeg om half 11 moet ik daar zijn. Ze gaat dan zelf eerst even met de eendenbek kijken of ze iets 'vreemds' kan zien en ze gaat voelen (??? hoe komt ze daar in godsnaam met haar handen allemaal bij ???) En mss dat ik dan deze cyclus nog de foto krijg, anders is het de cyclus erna. Ze zitten met wat afwezigen etc. Spannend spannend Sasje! Hopen dat het snel 10/12 mei is en je kunt gaan testen. Ik duim voor je!
nou rens ik duim voor je dat het geen pijn doet....maar kun je me even uitleggen waarom en wat ze nou heeft gedaan???
Heej hallo! Vanmorgen bij de gyn geweest. Ze heeft gekeken met de eendenbek en gevoeld met haar vingers. Beetje apart, maar je moet het er maar voor over hebben he Dit heeft ze gedaan om te kijken of ze vreemde plekjes (verklevingen) zo kan zien omdat we aan het twijfelen waren tussen een baarmoederfoto of een kijkoperatie. Dit alles is in gang gezet omdat ik nogal last heb tijdens mijn ongi, erge buikklachten. De gyn heeft besloten toch voor een kijkoperatie te willen gaan, dus de ingreep onder volledige narcose. Dit omdat we dan zeker zijn wat er aan de hand is en dat het allemaal goed is. Bij een baarmoederfoto kunnen ze enkel zien of de eileiders open zijn, mocht er dan toch wat afwijkends te zien zijn, moet er alsnog een kijkoperatie. Bij een kijkoperatie kunnen ze zien of de eileiders open zijn, maar ook of er verklevingen zijn, of het baarmoederslijmvlies niet 'agressief' is etc. Vind het heel erg spannend. Heb op weg naar mijn werk (vanuit het ziekenhuis) lekker een potje gejankt in de auto alleen met mijn CD op het hoogste volume. Zo ga je naar de gyn en dan moet je een operatie onder narcose en alles. Toch wel ff schrikken. 31 mei is het zover. In de ochtend word ik geholpen. Zal later in de avond weer naar huis toe mogen. Hoelang je uit de running bent, is echt afhankelijk van de situatie. Deze maand mag ik niet zwanger worden dus wordt een rustig & relax maandje voor ons haha. Aan de ene kant hoop ik dat er niks is, aan de andere kant weer wel. Dan weten we in ieder geval wat het is en of het te verhelpen is. @ Fidel: ik heb nu ook een receptje meegekregen (hetzelfde receptje als je voor een baarmoederfoto zou krijgen). Dit is antibiotica om eventuele infecties tijdens de ingreep te verkleinen.
Trouwens, bloed sinds mijn bezoek vanmorgen als een rund. Heb heel wat uitstrijkjes gehad, maar nog nooit bloed verloren. Durf ook niet goed een tampon in, bang dat ik het dan weer 'open trek' als ik hem eruit haal. Iemand ervaring met hevig bloeden na een eendenbek-onderzoekje? Of moet ik me zorgen maken...?
nee maar wel eens een bloeding gehad met temperaturen, tot 2 x toe dus even in de gate houden... als het erger wordt zal ik toch even bellen met het zh huilen mag hoor rens, zeker met zulke tegenslagen, ik heb gister het infoboekje binnen gekregen, moet een dag voor het onderzoek 2 x 400 mg ibuprofeen innemen en nog eens een uur voor het onderzoek... pfff zie er wel tegen op... ohja uitslag voor me vriend van de HA is def binnen, hij heeft wondroos een bacteriele huidinfectie op zijn onderbeen..
oei meiden wat een nega berichten hiero @rens als je blijft bloeden zou ik wel ff gaan bellen hoor..want ik heb dat nog nooit gehoord bloeden van een eendenbek....????