Heej Weet niet zeker of het van de eendenbek is. Ze heeft ook met haar vingers gevoeld en wat geduwd en alles. Kan goed zijn dat het bloeden daardoor komt. Het is nu wel wat minder, als het morgen nog is, bel ik heel ff op. Ja wat een negatieve berichten. Ben net bij mijn ouders geweest en heb verteld waar we mee bezig zijn. Hele fijne reacties gekregen en veel medeleven. Voel me zo opgelucht! Heerlijk gevoel zo... @ Fidel! Balen van je vriend zeg... Echt *****! Snap dat je er tegen op ziet, maar het is allemaal voor het goede doel. Misschien kunnen ze daar wel wat achterhalen/oplossen. Ik duim voor je... Heb je al een idee wanneer je terecht kan? Ik ben aan het twijfelen... Ik zou normaal gesproken rond de 28/29e ongesteld moeten worden. Ik wordt de 31e geopereerd. De gyn zei dat ik maar beschermde gemeenschap moest doen want mag niet zwanger zijn tijdens de operatie. Ik voel dit een beetje als een gemiste kans. 'Stel je voor dat het deze keer raak zal zijn!' Ik denk dat ik hier noeg ff voor bel. Normaal gesproken zou je het dan toch de 31e zeker uit moeten kunnen sluiten?
trouwens ff wat anders....mocht ik bijv woensdag nog niet ongi zijn en ik ga testen en deze is posi dan kan ik dit niet hier posten! ik ga jullie dan pb'en maar dan mogen jullie er niks over zeggen hier op het forum dit omdat een vriendin af en toe mee leest en ik niet wil dat zij het bijv al eerder weet dan mijn ouders e.d.
hey sasje ik zie je banner weer op dag 3 staan dus ik denk dat je ongi bent geworden, dikke knuffel... en nu gaat het meteen verder dan de maand erop ofzo?? ik heb geen idee eigenlijk hoe het werkt... ik mag maandag voor de HSG om 8.00 uur, was een week te vroeg ongi geworden, nu alweer ongivrij en nu superspannend, zie er wel tegen op hoor....
klopt fidel idd ongi geworden donderdag en nu alweer bezig met de clomid. nee hopelijk deze maand nog iui 2.....ligt er net aan wanneer ik eisprong heb...dus vanaf dag 12 weer naar het zh voor metingen. spannend joh maandag de hsg!!! probeer er niet te veel tegenop te zien meid hoe vaak je ook de negatieve verhalen er van hoort....mischien hoor jij wel net bij het groepje wat het niet pijnlijk vindt...en anders maar even doorbijten! je hoort zovaak dat het daarna meteen raak is
hey sasje spannend zeg!!! het is me ook wel meegevallen hoor, zag er enorm tegenop... zeker omdat je en antibiotica krijgt van te voren en daarbij 2 x 2 tabletten ibuprofeen moest nemen... geluk met een ongeluk dat me vriend nog niet aan het werk mocht ivm dat zijn wond nog niet dicht was, hij heeft heel lief me handje vast gehouden.. pech had ik echter met inbrengen van het balonnetje/katheter, zat alles op plek, dan moet je gaan verliggen, viel het er weer uit, dus konden ze alles weer opnieuw inbrengen, 2e keer was iets gevoeliger, het scheelt wel dat ik normaal met ongi geen echte "pijnlijke" buikkrampen heb, dus nu ook geen last van gehad, thja je voelt wel iets... en fijn is anders maar als iemand zegt goh volgende week moet je weer ben ik wel gerustgestelder.. morgen nog naar het zh voor de restfoto, de voorlopige uitslag, eileiders zijn goed open, geen verklevingen te zien.. maarja het meot nog verder worden besproken, geen afwijkende baarmoeder... dus nu afwachten... wederom...
nou fijn fidel dat het niet zo pijnlijk was meid!!!!! en fijn dat zoals het er nu uit ziet alles oke is!!!
Heej Fidel! Het is achter de rug. Wat goed om te horen dat het je is meegevallen... Fijn dat ze niks geks hebben gevonden. Hopelijk krijg je morgen ook fijn nieuws. En tja, daar zo liggen is nooit prettig. Ik duim voor je... Hoe is het met de rest van de dames? Hier is de klusperiode bijna achter de rug. Ben ook wel ff toe aan wat 'rust' haha. 06-06 komt steeds dichterbij. Ben toch wel een beetje zenuwachtig. De een zegt gewoon de dag erna weer te kunnen werken. De ander is er 2 weken mee uit de running. Hopelijk is bij mij het eerste, het is namelijk de eerste dag van onze vakantie.
@rens ik wil je niet bang maken maar een andere forumvriendin heeft ook deze operatie gehad en ze is er wel een min 1 week niks kunnen doen..had veel buikpijn..weet niet of het verschilt per persoon maar ja...hopelijk heb jij niet te veel last anders balen van je vakantie zeg!!!
@ Sasje... Ik ken ook 1 dame die het een hele tijd geleden heeft gehad, en zij was de volgende dag weer aan het werk. Denk dat het ook heel verschillend is. Weet ook niet of ze uberhaupt wat gaan doen bij me... Als er verklevingen of iets zit, wordt het meteen verholpen. Ochja, kan toch niet meer doen als afwachten. Ben wel blij dat ik helemaal weg ben als ze daarmee bezig zijn. Aan de andere kant, dan moet je je wel helemaal overgeven aan andere, met een narcose. Dat vind ik eng. Wat zullen die dokters over me zeggen? Dadelijk vinden ze iets niet goed en moet mijn vriend keuzes voor me maken? Tja, toch een beetje spannend. Maar het móet! Voor het goede doel... Hoe issie bij jou meis? Alweer een beetje bijgekomen. Vind het echt rot voor je. Hopelijk heeft de 2e poging meer succes...
hey rens, ja is wordt een spannend operatie meid!!! en fijn toch dat dat onder al gehele narcose is....tenminste daar zou ik blij mee zijn met mij gaat het goed hoor.....maandag weer naar het zh voor de 1e meting..dus hopelijk ook volgende week poging 2....
Komt allemaal goed Sasje! Het is allemaal voor het goede doel. Maandag zh? Dan zou het als het goed is ook volgende week weer moeten gebeuren. Voel je daar nou wat van, van zo'n iui? Spannend... Ik duim voor je (again!).
dames a.s woensdag op gesprek bij de gyn.. alles bespreken hoe nu verder!!!!! ben nu er al zenuwachtig voor!!!!! zal helaas wel alleen moeten, vriendje is net 3 weken ziek thuis geweest en om dan al meteen weer vrij te vragen, thja hij zit nog in zijn proefperiode...
@ Fidel, balen dat je alleen moet. Het is toch altijd fijner bij zoiets met zijn tweetjes te zijn. Maar ook alleen gaat het helemaal goedkomen hoor. Proberen positief te blijven. Tegenwoordig kunnen ze zoveel...
@Rens, ja ik hoop eigenlijk dat ik volgende week vrij/zat. mijn iui krijg! of je daar wat van voelt....ik vond het de vorige keer erg pijnlijk het inbrengen en heb ook echt tot dat ik ongi werd buikpijn gehad..... maar dit is voor iedereen anders want er ken ik genoeg wat nergens last van hadden.....en voor hetzelfde geldt heb ik nu ook geen pijn....we wachten maar af op al een goed gegroeid follikel maandag @fidel oh spannend, balen dat je alleen moet gaan maar begrijp het wel! komt wel goed meid!!!
hier net terug vanuit het zh...fm van 16 mm dus al redelijk groot...woensdag weer terug en hopelijk dan donderdag iui2!!
ohh sasje spannend joh, hopelijk valt het meer mee als vorige keer en is het deze keer wel raak!!! duim voor je