Sow Sasje, dat is al een dikke. Mooi zo... Hopelijk dat het woensdag of donderdag raak gaat zijn Ik heb vanmorgen alle gesprekken voor de opname gehad; anesthesist (of hoe schrijf je het), apotheker, verpleegkundige, etc. Het begint er nu op aan te komen. Maar wie weet is het niet nodig, zondag kan ik testen. Maar ga er vanuit dat het weer niks is. Fidel, hoe gaat het met jou?
hey meiden, hoe is ie?? ik heb vandaag mijn 2e iui behandeling gehad dus mag nu ook op het wachtbankje aansluiten!!
hey meiden ik heb een voor mezelf beetje teleurgesteld eindgesprek gehad, maar aan de andere kant mogen we heel blij zijn alles werkt op en top!! geen afwijkingen, ik weet dat we heel heel heel blij mogen zijn, maar aan de andere kant ben ik wel teleurgesteld want dit betekend ook, eerst zelf verder proberen. volgens de gyn hebben we 55 tot 65% kans om dit jaar zwanger te worden
Oe Fidel, goed en slecht nieuws tegelijk dus. Wordt dus weer een onzekere tijd van lang wachten... Succes en sterkte ermee. Maar jullie hebben nog redelijk veel kans op een spontane zwangerschap. Meen dat dit percentage bij ons rond de 35 lag, terwijl ook alles in orde was voor zover ze konden zien aan eisprong, zaad, bloed, etc. Ben benieuwd of er 6 juni nog wat uit gaat komen, anders zullen wij hoogstwaarschijnlijk ook zelf door moeten gaan met proberen voordat ze iets ondernemen...
oh fidel ik snap dat je hiervan baalt meid!!! maar jullie percentage is wel echt heel hoog..ik heb zelfs met iui maar 35 procent kans!!!! dus klussen maar meid!! en hopelijk ben jij ook het komende half jaar zwanger!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent Fidel, ondanks dat alles "werkt". Want dit betekent nog langer afwachten en onzekerheid. Gelukkig zijn je kansen goed, dus ik hoop dat het snel raak is voor je.
Bij ons is verhoogd FSH gevonden bij mijn vriend. We zijn weer doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Om gek van te worden.
Nou de arts wist dus niet wat het betekende, vandaar dat ze ons doorstuurde. Ik heb zelf zitten googlen. FSH is nodig voor de zaadaanmaak. Maar als die om een of andere reden verstoord is, dan wordt er geen signaal teruggestuurd naar de hersenen en blijven die FSH aanmaken. Het verhoogde FSH-gehalte is dus eerder een gevolg dan een oorzaak van het slechte zaad. Afwachten wat ze in Erasmus te zeggen hebben, ik denk niet dat ze met medicijnen hier iets aan kunnen doen.
sasje we lopen zo goed als gelijk... spannend... ik duim voor ons beiden, ohja ik blijf hier gewoon meekletsen hoor, als jullie het goed vinden te minste ondanks dat we eerst weer zelf aan moeten klussen.... sasje hoe ben je onder de 2e IUI, nog steeds pijnvol of al beter als de 1e keer???
nou dames op naar ronde 26 voor mij, gisteravondlaat ongi, had het al verwacht temp was naar beneden gekelderd, maarja schouders er onder en op voor de volgende ronde... t moet toch eens weer lukken... rens hoe was de kijkoperatie gegaan?? sasje hoe voel je je ?? ik duim voor je
Fidel, dat is minder zeg. Had het zo gehoopt... Het móet binnenkort echt een keertje raak zijn bij jullie! De kijkoperatie is prima gegaan. Ze hebben niks gevonden. Voel me nog wel steeds niet helemaal 100%. Gistermiddag hele middag op bed gelegen, misselijk, pijn in schouders/buik (denk van het gas). Vandaag gaat het een stuk beter. Doe lekker rustig aan. Gistermorgen dacht ik wel even de was te kunnen doen --> NOT! Daar ben ik smiddags van op de koffie gekomen. Mijn buik ziet er trouwens uit joh, net een slagveld van groene/blauwe/rode/bruine plekken. Ze hebben maar 3 of 4 sneetjes gemaakt maar de plekken zijn niet meer op 2 handen te tellen 17 juni moet ik terug om het een en ander te bespreken en te bekijken hoeveel kans we hebben op een spontane zwangerschap en eventuele verdere stappen te bespreken.
wat denk je zelf heb je nog kwaaltjes dan of totaal niet... thja afwachten maar... als ik me banner meot gaan geloven dan is ons kluswerk in ons familieweekend hihi wie weet doet een andere omgeving wonderen..
Oei Fidel, dan hoop ik niet dat jullie in slaapzalen met stapelbedjes met 8 personen op een kamer slapen Hahaha! Ik zal op mijn verjaardag moeten klussen, mits ik me daar zelf uiteraard goed bij voel. Hier gaat het een stuk beter, nog best last van de wondjes maar ik vloei niet meer. Die rotte narcose ook... Sasje, een dikke knuff voor jou meis!!