wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    nee hoor hotelkamer voor ons 2en, ik noem het altijd familieweekend maar het is met mijn moeder, schoonouders en schoonzussen met aanhang...

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Sasje, begrijp van je banner dat het definitief niet gelukt is deze ronde. Wat balen voor je. Sterkte alvast voor de volgende keer.

Fidel, wie weet helpt het om er even tussenuit te zijn.

Rens, ik hoop dat je goed herstelt. Wanneer ben je precies jarig? Is dat de 18e? Alvast gefeliciteerd. Toevallig ben ik ook deze week jarig, op woensdag.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    klopt ik ben idd zaterdag ongi geworden, dus vandaa mijn 1e clomid alweer gehad....

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    nog even en dan mag je zeker al weer voor de 3e IUI sasje??

aislyn hoe ist nu met jouw
    en rens al helemaal hersteld?

5. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    @ Fidel, zie in je handtekening dat je aardig wat % meer kans hebt dan mij. Weet jij precies hoe ze dat bedoelen? Weet ook niet of het veel kans is wat ik heb, of juist weinig. Kan er op internet ook weinig over vinden...

Ik ben zo goed als 'genezen' haha. Heb nog aardig wat last gehad van die rotte narcose. De wondjes zijn mooi geheeld alleen zitten er nog de hechtingen in (die zouden na 5 dagen oplossen??). Maar kan, als ik ze er persé uit wil, bij de huisarts langsgaan. Maar heb er geen last van, dus zal mij een zorg zijn.

@ Aislyn: ik was 16 juni jarig. 2 daagjes voor jou dus. En nu ben ik 25 :) Maar merk er nog niks van hahaha.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik moet woensdag weer voor de fm naar het zh...denk zelf vrijdag of maandag iui3....

7. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Spannend Sasje. Ik blijf voor je duimen. Hopelijk dit keertje raak. Succes meis! Toitoitoi

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    thja ik weet dat ze zei van je hebt 55 tot 65% kans om binnen nu en een jaar spontaan zwanger te worden en dat dit een heel hoog percentage is. te hoog om een behandeling aan te bieden.
    hoe ze dat berekenen etc heb ik ook geen idee van..

ben er niet helemaal bij met me gedachte, me paardje heeft verstoppingskoliek. DA is al geweest, heeft al parafine gehad, maar als het voor 15.00 niet opknapt moet hij naar de kliniek...:(:( daarbij heeft hij ook een rotte kies...:(:(

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oei fidel, dat is niet zo best meid!!!! hopelijk gaat het nu wat beter!

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik hoop dat alles er morgen goed uitziet Sasje!

Fidel, sterkte met je paard. Wat zielig voor hem. Gaat het al beter?

Rens, 42% klinkt mij nog best hoog in de oren. Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor je. Maar dat hoop ik voor ons allemaal. :)

Ik heb vandaag eindelijk de brief gehad van het Erasmus, na er afgelopen vrijdag nog maar een keer over gebeld te hebben. Ze waren mijn papieren kwijt, dus ik heb ons ziekenhuis gevraagd om het opnieuw te faxen. Zo duurt het wel eventjes natuurlijk. We zijn helaas eind juli pas aan de beurt.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh dat is balen dat altijd alles zo lang duurt he :( nou ja jullie hebben in ieder geval ook een datum staan!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben er ook weer.....gyn was niet blij om me te zien :( nee duh ikke ook niet!!!
    denk dat we alleen deze iui nog proberen en dan overstappen op andere medicatie...waarom weet ik niet...misschien om meer eitjes te gaan produceren ofzo? nou in iedergeval was het zaad wel allebei de iui's super goed geweest dus daar kan het niet aan liggen! nu was er nog helemaal niks te zien :( allemaal kleine follikels..pff dus wordt denk ik wel aan lange cyclus!!

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ohh balen jah sasje. thja het is ook een gegochel allemaal. hier de ene na de andere pech, is me paardje niet ziek, hebben we het riool verstopt zitten, me vriend gisteren van 19.00 tot 23.00 bezig geweest met uitzoeken waar de verstopping zat, alles onder de drap van afvalwater, rioleringwater en thja ontlasting.. nu aan het wachten op een van de gemeente om de hoofdleiding door te spuiten... al dat ongeluk de laatse tijd, dan mag het nu toch eindelijk wel eens tijd worden voor iets positiefs?????!!!!

moet zeggen ben er deze ronde niet heel actief mee bezig, hou alles wel goed in de gate ( het juiste klusmoment) maar ben er zo moe van... heb even het gevoel dat ik op ben en flauw en thja ik denk dat jullie allemaal dit gevoel wel heel goed herkennen.. hmmm ik ben er pas maandag op zp morgen om 9 uur verstrekken naar familieweekend, even lekker een weekend er tussen uit, even afleiding... ben er ook hard aan toe...

ik hou er wel een heel lang verhaal op na maarja de laatste tijd maalt ook in me MK weer door me hoofd, bijna een jaar later, het had zo anders kunnen zijn.. ik WEET het is niet anders we meoten door, maarja het gemis blijft.

okee genoeg gezeurt, kop op schouders eronder en doorgaan..:D:D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ah fidel dikke knuffel voor jou meid!! en lekker van genieten dat weekendje weg!!! heeft mij echt goed gedaan!!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben ook weer terug vanuit het zh.... weer geen goed nieuws :( follikel is niet doorgegroeid...was nog maar 10 mm dus ze stoppen ook met deze cyclus. deze gyn gaat morgen overleggen met mijn eigenlijke wat te doen.....dus wordt vervolgd.....nu wachten op mijn ongi over een dag of 10 zo niet dan bellen dan krijg ik provera...nou lekker dan...ben ik dadelijk ongi op vakantie :(

16. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Fidel, had je mijn nieuwe profielfoto en onderschrift al gezien??
    Sasje... Gvd! Waarom issie nu niet gegroeid? Rotdingen!! Hopelijk heb je een ongivrije vakantie!

Fidel, hoe issie nu met jou? En met je paardjes?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @ hier, gisteren gebeld door de gyn, Krijg nu kuur voor provera,vandaag mee starten en dan toch weer clomid 50 omdat de vorige 2keer wel goed gaan.
    Helaas ligt het eraan hoe snel ik ongi wordt hiervan ( moet je 10 dagen slikken, en de vorige keer ook op dag 10 ongi)of ik deze maand nog iui krijg voordat we op vakantie gaan, de kans is erg klein maar we gaan het toch proberen in ieder geval...niet geschoten is altijd mis he ;)

@fidel hoe gaat het meid???

@ alle andere meiden leven jullie nog???

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    @ RENS GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

@ sasje ohh balen meid, probeer wel van je vakantie te genieten

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Hoe gaat het met jou???

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    thja ik dacht wel aardig geklust te hebben, probeer het toch meer van me af te zetten maarjah, wil nog neit best lukken, nog een week en dan eens zien of ronde 26 geluk brengt ( ben 26 jaar oud) dus wie weet... probeer nu niet achter elk klein dingetje iets te gaan zoeken want stel alleen mezelf teleur.. merk wel dat ik toch moeilijker blij kan zijn voor andere mensen in mijn omgeving... thja jammer dan... positief blijven.

eind van de maand nog eens op gesprek met de gyn, om te " ZIEN" hoe het met ons gaat, dus dat wordt ook dikke tijdverknoeierij... maarja tot die tijd blijven hopen...

Share This Page