Fidel, balen meis! Ik gun het jullie allemaal zo... En over dat gelukkig zijn, hebben Sasje en ik het van de week nog uitgebreid over gehad in een ander topic. Het is moeilijk, waarom andere wel en wij niet? Kop op meis, het komt allemaal goed!
ik weet wel het komt wel goed, maarja dat eindeloze geduld begint soms wel op te raken.. maar natuurlijk blijven we positief!!! kijk maar rens bij jouw is het gelukt dus wij mnoeten snel volgen hihi
fidel moet helemaal goed komen meid, jullie hebben beide een hoge kans van slagen...ik zit maar op 25 procent....
Ja bij ons is het écht gek gegaan... Hele tijd aan het plaren, naar de gyn, onderzoeken, controles, laparoscopie, uitslag dat we toch nog maar even zelf moeten proberen met een kans van 42/43 % en dezelfde maand aangeteld. Hoop ook echt dat alles goed blijft gaan... Zo zie je maar weer, het kan allemaal! En ja Fidel, jullie hebben nog een veel grotere kans dan wij hadden. Sasje, met jou komt ook alles goed... Er zijn meer wegen die naar Rome lijden!
Stel dat de 3e iui niet zou lukken he (waar ik niet vanuit ga) wat kunnen ze dan nog doen? Of is dan de volgende stap IVF?
oh fidel!!!!!!! testen testen testen want nu wordt ik zenuwachtig hoor oh meid wat hoop ik dat het raak is!!!!!
Ja idd, wil het nu onderhand ook wel eens weten haha! Sasje, hoe issie bij jou? Hier een flink griepje te pakken en mag 0,0 medicijnen. Net de dokter gebeld. Enkel paracetamol als de nood hoog is!
ik wacht nog steeds op mijn ongi hopelijk zet die snel door, want heb al paar dagen echt erge buikpijn, en vloei....maar helaas geen bloed
Pff... Stom gedoe ook allemaal... Dat het bloeden maar heel snel gaat beginnen dan! Kga vanavond thuis fidel eens even opspeuren... Misschien heeft ze een posi test gehad en vergeet ze ons gewoon??? Grr, wachten is lastig!!
nee hoor had het jullie allang laten weten hoor als het goed nieuws was.. zaterdag amper een half uur later dat ik zei nog geen klachten brak ongi door... heb heel sterk het gevoel dat het een vmk is geweest omdat ik enorme last van me borsten heb gehad, zo extreem heb ik 1 keer eerder gehad, toen was het wel raak... had ook geen voorteken van krampen of iets dergelijk... helaas, ben dan altijd 1 a 2 dagen heel down... maarjah heb nu weer zoiets van kop op... we gaan er weer voor. nu het volgende dilemma volgende week nog op gesprek bij de gyn, thja waarvoor, om te zien hoe het met ons gaat ofzo?? maarja me vriend vind dit een beetje tijdsverspilling omdat er nu een hele drukke tijd op het werk aanbreekt (loonbedrijf) dus hooien combinen, etc etc. blijf nog voorlopig zeuren maar ben bang dat ik de afspraak moet gaan verzetten....
nou ze had verzocht dat we wel met zijn 2en kwamen.. dat ze ook kan zien en horen hoe hij onder alles is... maarja wat schieten we er mee op, ze bieden toch geen behandeling aan ofzo...