wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja lastig dan zou ik gewoon alleen gaan en benoemen dat je vriend ziek is ofzo ;)

hier net zh gebeld wat te doen, moet toch met clomid starten en maar duimen dat ik pas in het weekend ongi ga worden ;)

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Rens! Je bent zwanger?? Gefeliciteerd!! Gelukkig maar dat het niet lang meer heeft geduurd.

Sasje: Ik hoop dat de clomid deze ronde goed aanslaat.

Fidel: Kun je misschien aan het eind of aan het begin van de dag een afspraak maken zodat je vriend verder gewoon kan werken. Of werkt dat niet zo bij hem? Ik snap heel goed dat je niet zo het nut inziet van het gesprek. Maar misschien kun je ze nog overtuigen dat ze toch moeten gaan behandelen?? En anders... snap ik inderdaad ook niet waarom je een gesprek moet hebben.

Ik ben vandaag weer ongi geworden, had het aan de ene kant wel verwacht, want ik ben deze maand er niet zo mee bezig geweest. Mijn hondje is ziek en moet waarschijnlijk medicijnen en een vriend van me ligt in het ziekenhuis. En ik geloof nooit dat het bij ons spontaan gaat lukken. Dan zal er echt een wonder moeten gebeuren.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meid knuffel voor jou, de hoop niet opgeven meid!!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    noo ben een stap verder bij vriendlief, door hem te overtuigen dat hij maar een 1/2 dag vrij hoeft te vragen... afspraak is om 10.15 uur rijden dus dat moet lukken om om 13.00 hem op t werk af te zetten...

ongi is nu alweer voorbij??!! heel heftig deze keer, pfff had t gevoel dat ik leegbloedde :p:p maar ok wel net zo prettig dat het er weer op zit, vind t altijd best confronterend... meestal ben ik dan ook echt 4 dagen ontzettend chagie maar gelukkig voor vriendlief is dit deze keer bespaard tot maar 2 dagen hihi.. nu al aan t oefenen :p:p:p:p

ohja ook de rekening binnen van de dierenarts, voor me paard, had ik toch verteld??? € 173,- !!!!!!!! ben ik blij dat ik me paardje heb verzekerd:p:p

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja belachelijk he wat het kost voor de dieren!!!!!

en fijn dat je alweer ongi vrij bent.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    beetje late reactie, maar jah echt niet normaal...

spoedconcult € 55,-
    klinisch onderzoek € 15
    rectaal onderzoek € 15
    neuszonde inbrengen € 15
    en wat medicijnen en btw = kassa

dus alleen al dat ze de auto op terrein zet ben je al 55 euro kwijt, thja spoed omdat het om koliek ging... echt ik had toch langer moeten doorstuderen....

hoe ist sas, hou je t een beetje uit?? lijkt me erg lastig wachten op een ongi

@ rens hoe voel je je ?? al de wc pot aan t knuffelen ??
    @ aislyn, houd moed en hoop!!! de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoor hier gaat alles goed mijn stress week is voorbij want ik ben de zondag gepasseerd! ;) nu mag mijn ongi wel snel komen anders ben ik het dadelijk alsnog op vakantie :(

en jij over 2 daagjes naar het zh...ben benieuw!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wanneer ga je op vakantie en waar naar toe, lekker hoor, hier voorlopig geen vakantie, topdrukte voor t werk van mijn vriend dus misschien eind sep of in okt dat we een weekendje weg gaan en ik denk in de winter een weekje, dan is er namelijk heel weinig werk voor hem

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik vertrek komende zondag voor een weekje naar portugal....

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Jeetje Sasje, wat irritant dat je ongi nog niet is doorgebroken. Wel lekker zo'n weekje Portugal.

Fidel, mooi dat je je vriend hebt weten te overtuigen, het is toch fijner om dit soort dingen samen te doen. Sterkte alvast woensdag.

Ik mag over een week (de 26e) naar het Erasmus met mijn vriend. Dan zijn we hopelijk klaar met alle onderzoeken en kunnen we snel met een behandeling beginnen. Hopelijk eerst nog IUI, ik geloof dat we een beetje een twijfelgeval zijn daarvoor, maar ik wil dat wel graag eerst proberen, omdat IVF veel ingrijpender is. Dan maken we eindelijk een echte kans.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend meid, ben benieuwd!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh portugal lekker jah, geniet er maar van pff dan zal je idd zien dat je net ongi bent dat is dan balen, hoop voor je van niet...

aislyn nou ben benieuwd en succes

hier ben ik reuzebenieuwd wat ze morgen te vertellen heeft, al denk ik dat ik me weer verheug op niks en bang ben dat ze over gewicht begint te zeuren, ik ben voor me lengte echt te zwaar 1.63 80 kg, maar ik waterpolo ook en me armen en benen zijn voornamelijk gevormd door spieren... mijn vetophoping zit voor het grootste gedeelte op me buik ( eigenlijk moet ik nodig buikspieroefeningen doen)

en verder denk ik dat het gewoon tijdverspilling is, ze had vorige keer al gezegt, jullie krijgen geen behandeling , daar werkt alles te goed voor.. bla bla bla, dus wat wil ze nu dan????

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja maar fidel ze kunnen jullie niet iedere blijven weg sturen omdat alles goed werkt....om de een of andere reden lukt het niet...dus jullie hebben daar ook misschien een beetje hulp voor nodig, ik zou zelfs als ze me nu weer weg stuurt naar een ander zh gaan!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou opzich hebben we wel een goed zh, UMCG, dus echt wel goed er in ontwikkeld ( in vergelijking met een streekziekenhuis dan ), en daarom hoop ik dus echt dat met vriend morgen mee gaat, want dat sta ik ook wat sterker in me schoenen. als ik alleen ben, ben ik best wel onzeker... als hij dan mee gaat, durf ik ook wel te zegggen van jah hallo, als alles zo goed werkt, waarom hebben we nu dan nog geen uitwerking gezien, als alles zo geod wekt dan hadden we er al 2 kunnen hebben jah etc etc..

we zien t wel, ik maak me weer veel te druk... vanavond op verjaardag bij me zus.. eens uihoren of het al weer bij hun gelukt is...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    komt goed fidel!!!!
    hopelijk gaan ze jullie nu gewoon helpen meid!!
    en je zus is ook bezig met zwanger worden? allang?

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ehm nou hoelang is een raadsel want ze doet er een beetje mysterius over, lang verhaal ze heeft een jonger schoonzusje, die nu zwanger is van de 2e, dus kreeg zij vaak te horen en... zijn jullie al bezig, waarop zei altijd zij nee, daar zijn wij nog niet aan toe... tot afgelopen januari ze mij op de thee vroeg en ze vertelde dat... ze was zwanger ( dus totaal onverwachts voor ons) helaas is dat een MA geworden, maar sindsdien laat ze er ook niks meer over los. wij vermoeden zelf dat ze nu ongeveer een jaar bezig is... maarja dat zeg ik ze wil er niks verder over loslaten...
    dus de strijd is wie is als eerste weer zwanger :p:p:p

ik weet het het komt wel goed, alleen soms heb je van die dagen dat je er enorm door gefrustreed wordt, ik weet wel zeker dat je dat herkent :p zeker als je dan weer hoort of lees van ohh in ronde 1 2 3 zijn ze zwanger grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meid dikke knuffel voor jou!!! ik snap je volkomen hoor!!

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    @Fidel: Volgens mij moet je behoorlijk overgewicht hebben voordat het invloed heeft op het zwanger worden. Laat je niet te snel uit het veld slaan morgen. Ik hoop dat het goed zal gaan.

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Fidel meis, succes morgen! En als je ze je proberen af te schepen, gewoon zeggen hoe je je voelt en wat je dwarszit. En het zijn wat kilootjes te veel (ik mag het zeggen, zit zelf ook met hetzelfde ;)) maar dit is toch niet overgewicht? Gewoon een gezonde hollandse dame met mooie vormen :) Succes! Laat je wat weten???

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zet um op vandaag fidel!!! ben benieuwd ;)

hier ongi geworden ;)

Deel Deze Pagina