wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    dat is echt super vet!!!!!! als je de kans ooit eens krijgt moet je het zeker doen!!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ohhh gaaaaaf !!!! ja als ik ooit de kans krijg echt wel!!!!

ondertussen vandaag al 7372 stappen gedaan!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hoeveel stappen...??? die snap ik ff niet fidel?

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    :p draag een stappenteller voor het onderzoek :p:p

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh oke haha nou dat zijn er heel wat!

6. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Bo en ik zit al een tijdje met jullie mee te lezen/leven. Ik begin nu de behoefte te krijgen om mee te kletsen. Even mijn verhaal in het kort (is ook nog kort vergeleken met velen van jullie):
    Een jaar geleden is mijn Mirena-spiraal verwijderd en zijn we begonnen met proberen zwanger te worden. Ik had direct een normale cyclus van gemiddeld 30 dagen, dus dat lijkt positief. In mijn familie is iedereen altijd direct zwanger geworden en in mijn omgeving ( zover ik weet) ook, dus leek het voor mij vanzelfsprekend dat het bij mij ook zo raak zou zijn. niet dus. We zijn een jaar verder en gaan 8 augustus voor de eerste keer naar de fertiliteitskliniek. Mijn lief heeft zaad gedoneerd en ik heb bloed laten prikken en hopelijk krijgen we daar dan ook de uitslag van. Ik heb geen idee wat ons verder te wachten staat, hoewel ik het hier wel een beetje heb kunnen lezen en het een en ander verwacht.
    Hopelijk valt het mee. Deze maand overigens goed 'geklust', dus de hoop is dat het bij deze ene afspraak blijft! Maar dat heeft iedereen, dat lees ik hier ook wel terug.

Ik zou het fijn vinden om de verdere belevenissen met jullie te delen en jullie verhalen te blijven volgen.

Liefs, Bo

7. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja en ik heb nog een vraagje.. Klinkt vast heel dom, maar ik ben nu eenmaal nieuw binnen dit onderwerp... Wat betekent nu precies 'mmm'?
    Liefs, Bo

8. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

Dec 13, 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Medische Malle Molen..het medische circuit dus.

Ik ga zometeen teruglezen, dat ik ook een beetje weet wat er speelt en bij wie.... eerst zo even naar de tandarts.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    welkom bo!

tuurlijk mag ook jij mee komen kletsen.
    jaja het is altijd ontzettend shit en moeilijk om die stap te zetten voor de mmm in te gaan!
    is toch een heftige periode met soms veel tegenslagen zoals ik deze heb iedere maand :( maar probeer positief te blijven en onze tijd komt ook nog wel!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    welkom boterbloempje, grappig eigenlijk in een ander gedeeltje van t forum is ook een boterbloempje en zij gaat vandaag bevallen dat even ter zijde...

laten we het hopen dat de uitslagen goed zijn en zonder hulp van de mmm je snel zwanger bent..

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Welkom Boterbloempje!

De eerste stappen in de MMM zijn vast heel spannend voor je. Wat handig dat je al bloed hebt laten prikken en dat zaadonderzoek ook al loopt! Toen ik voor het eerst op gesprek ging moest dat nog gebeuren. Ik kreeg gelijk een inwendige echo, om te kijken hoe mijn baarmoeder en eileiders erbij lagen. Zoiets had ik nog nooit gehad, dus dat was voor mij even wennen. Verder stelde ze vragen, over mijn cyclus, over mijn levenstijl en die van mijn vriend. Bij ons is er uiteindelijk uitgekomen dat mijn vriend slecht zaad heeft. Ik hoop voor jou dat ze bij jullie niets ernstigs vinden en dat het snel raak is! Soms is er niets aan de hand en duurt het gewoon langer.

12. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    #492 Boterbloempje, Aug 3, 2011
    Last edited: Aug 3, 2011
    Hee meiden,
    ik vind jullie zo dapper en bewonder jullie positieve energie, ondanks de vele tegenslagen!
    Marjolein, thanks :) hoe was het bij de tandarts?
    En wat grappig, nog een boterbloempje die nu gaat bevallen... Laten we hopen dat de naam geluk brengt!
    Ik ben heel benieuwd wat maandag zal brengen in het ziekenhuis, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik heb ooit, om te checken of mijn spiraal goed was geplaatst, weleens een inwendige echo gehad, daar heb ik dus al ervaring mee. Het blijft natuurlijk afschuwelijk, vind ik tenminste, zo met je benen wijd, maar ja, verstand op nul!
    Natuurlijk hoop ik dat alles goed is, aan de andere kant; als er iets gevonden wordt, wordt je geholpen. Maar inderdaad Aislyn, soms duurt het gewoon langer. Geduld hebben dus!
    Liefs, Bo

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Tja, wat kan ik zeggen... alles went, zelfs inwendige echo's. Ik hoor vaak de tip om een tuniek of een wat langer shirtje aan te doen, dat vind ik wel een goede. Verder is het een kwestie van verstand op nul zetten en denken aan het uiteindelijke doel: een lief klein hummeltje.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    voor mij is het idd al normaal die echo's......ik krijg er iedere maand een stuk of 6 ongeveer dus tja....ik trek idd wel altijd iets langs aan dat ik niet helemaal bloot lig zeg maar...

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    dames ik heb stiekum al veel te vroeg getest en............ 2 streepjes !!! nu hopen op een plakbeebie!!!

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat een geweldig nieuws Fidel!! Alvast een beetje gefeliciteerd, dat mag wel toch?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh fidel!!!!!!!!! wat ben ik blij voor jou meid!!!! en je was zo bang dat het niet zou gaan lukken!! en zie eens ;) wat fijn meid!!!!

18. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Wat lees ik hier nu??? Pffffffffffffffff FIDELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL geweldig!! Ik zei toch dat alles goed ging komen??? Vanuit hier alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Geniet er lekker van...

Ik lees hier alles mee, maar heb helaas niet altijd de puf om nog te reageren... Vandaag mijn 2e echo gehad, alles was prima, beebje lag prima op schema, hartje klopte goed. Helemaal happy :D

Sasje, hoe issie daar??

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey rens,

hier gaat het wel....heb erge buikpijn gehad en nu al 2 dagen erg duizelig....dus of het door de eitjes komt....?
    in ieder geval was het bloed oke en was er in te zien dat ik mijn eisprong heb gehad...dus nu op dag 2 van nieuwe cyclus een uitgangsecho om te checken of alles weg is.

20. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fidel! Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!
    Wanneer zou je NOD eigenlijk zijn?

Rens, fijn dat alles goed is! Heb je je omgeving al ingelicht over het blije nieuws?

Liefs, Bo

Share This Page