wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Heel duidelijk Fidel! Je frummeltje houdt zich goed vast, zo willen we het zien!

2. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fidel! Lees ik het goed?! Is je zus ook zwanger?! Wat te gek! 4 weken verder dan jij neem ik aan? Wat leuk voor je ouders ook, die wisten het zeker al? Horen ze het eerst van de een, dan van de ander, hahaha!
    Super hoor!

Hier een beetje down sinds het nieuws van vorige week. Het kwam gewoon zo rauw op ons dak. Lief kijkt positief uit naar de toekomst, maar ik heb gewoon tijd nodig om te verwerken dat het allemaal
    anders is dan gedacht. Ik kan niet van teleurstelling overstappen in een positieve instelling. Hoe is dat bij jullie meiden gegaan?

Liefs, Bo

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    boterbloempje, je moet leren om het een plekje te geven en verder te gaan met je leven! hoe *** het ook is!!!
    je krijgt er helaas ook geen baby mee als je blijft hangen in het negatieve!!!
    ik heb ook soms dagen er tussen dat ik van alles baal en me het huilen nader staat dan het lachen! maar ik probeer echt de meeste dagen postitief te blijven!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ja idd je hebt het goed gezien, me moeder is gister bij me zus op de thee geweest. en jahoor zij is ook zwanger 10 wkn 2dgn. ze heeft gister dus de echo gehad en alles was goed!!
    dus me zus 12 maart en ik 14 april hihi. me meoder wist het van ons al. en nu dus ook van me zus... nu valle alle puzzelstukjes wel op zijn plek hoor!! ( geen drank, geen rood vlees etc)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh fidel wat leuk om samen met je zus zwanger te zijn hoor!!!

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Spannend fidel! Erg gezellig lijkt me dat!!!

7. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fidel, Wat leuk zeg! Maar heb je er nu wel ook aan je zus verteld of niet? Wel toch?
    En Sasje, je hebt gelijk. 'T gaat ook best, en mooie opmerking van jou; met treuren krijg je geen baby. Maar aan de andere kant; we weten het pas anderhalve week! Ik wil mezelf ook tijd geven om even te treuren. Gevoelens komen nu eenmaal zoals ze komen en die mogen er ook zijn, vind ik. Natuurlijk moet je de hoop niet verliezen, maar dat doe ik ook niet, want ik zou dat ook niet aankunnen! Ik kan mezelf niet voorstellen dat ik nooit moeder word. Maar dat zullen jullie wel herkennen.
    Hoe is het met jullie allemaal?
    Liefs, Bo

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    nee hoor me zus weet nog van niks, wil ook pas na de 1e echo vertellen...

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ohh.dat lijkt me moeilijk om mijn mond te houden!!! :D

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    scheelt hoor, zo vaak spreken we elkaar eigenlijk niet, we leven beide een ander leven.. misschien dat we zo iets dichter naar elkaar toegroeien als bij ons beide alles voorspoedig verloopt. neefjes/nichtjes die zo weinig leeftijd verschillen die moeten natuurlijk met elkaar opgroeien!!!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja tuurlijk bo mag je erom treuren dat bedoelde ik ook niet!! want het is ook mooi shit....bedoel waarom is het ons nog niet gegund en hoeven andere er maar naar te kijken en zijn ze zwanger...tja.....helaas daar kan niemand ons antwoord opgeven helaas!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    het leven is ook oneerlijk verdeeld, kijk naar al die tienermoeders.. condoom gescheurd, pil vergeten etc etc. en ja hoor zwanger, wat komt er van zulke kinderen te recht ( baby en moeder dan) en wij moeten geduld hebben ( okee mijn geduld is eindelijk beloont) wachten timen, onderzoeken etc etc.
    en dan al niet te spreken over alle goedbedoelde raad, wat soms meer kwetst als dat iemand helemaal niks zegt..

:p ik voel me wel een beetje schuldig dat ik dit zo mooi type, maar ben het lange wachten nog niet vergeten hoor, en we moeten natuurlijk nog blijven duimen dat dit een plakkertje is :p:p

en ik wil met heel mijn hart zeggen, voor jullie komt het ook goed!!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    thanks voor je lieve woorden fidel, en jij weet als geen ander hoe wij ons voelen......

zo zei schoonzus op de vrijgezellendag tegen me afgelopen zaterdag....en hoe gaat het nog in het zh enz....maar zij snapt het niet zegt ze ook nog met een lachend gezicht oh ja misschien moet ik dan maar je draagmoeder worden......waaaaaaatttttt!!!!! heb niks meer tegen dr gezegd!!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    mvm is dus net geweest, helemaal super, mag meedoen, willen jullie nog een foto zien ???? krijg een extra kado ( soort luiertas) voor het vroege aanmelden omdat ik de volle 12 wkn kan meedoen :D:D

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    dat zijn echt de mensen die niet weten hoe kwetsend zoiets kan zijn.. die mensen krijgen geen kinderen nee die NEMEN kinderen, alsof het zo vanzelfsprekend is.. bah, daar moet ik van op de pot..:x alleen mensen die hetzelfde doormaken weten hoe je je voelt, en zelfs daarna is het nog maar de vraag.

zo heeft mijn aanvoerster zelf ook veel moeite moeten doen, maar toch zegt ze, je moet het loslaten en er niet zo mee bezig zijn:$:$ sorry hoor zwanger wordt je toch echt tussen je benen en niet tussen je oren!!! verder een hele lieve vrouw maar op dat moment kon ik haar wel wat aandoen.

wordt nu wel goed in de gate gehouden door alle leden van de vereniging hoor, niet te druk doen en maken geen zware dingen doen etc etc wel heel lief want ze weten allemaal wel hoe we er mee bezig waren.

en ohja ook voor die lompe kerel van mij best bijzonder, waarschijnlijk neemt hij 31 aug. de HELE dag vrij.. bij een goede echo kan ik hem misschien wel zo ver krijgen even naar de babydump te gaan :D:D

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh fidel dat is wel erg lief van je mannetje hoor!!!

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Bah wat een rotopmerking zeg. *knuffel*

Ik baal, want ik moet morgen naar het ziekenhuis en mijn vriend kan niet mee.:(

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    waarvoor moet je naar het zh morgen?

@ik ben gisteren geweest voor uitgangsecho. alles was schoon!
    vandaag weer begonnen met clomid en volgende week zaterdag weer eerste fm!

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Om te overleggen met de gyn wat de volgende stappen zijn. Dus IUI of IVF.

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    succes aislyn, dikke knuff voor jouw, altijd vervelend om alleen te moeten gaan

Share This Page