Mijn vriend vind het ook lastig hoor. Ik heb de afspraak staan rond 14.00, is natuurlijk midden op de dag, dus niet zo handig met werk van manlief. Maar anders moest ik nog langer wachten, dus hij moet maar iets bedenken! Dat is inderdaad snel gegaan nataik! @newlywed, lekker positief, ik hoop dat je gelijk hebt! @duckertje, veel succes!
oh dat was hier ook....vriend heeft zich toen hele dag vrij genomen..had gewoon tegen baas gezegd dat hij naar zh moest! zeg anders dat ie naar de tandarts ofzo moet
Hoi meiden, hier nog iemand die sinds januari in de mmm zit. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met clomid 50 mg. en daarvoor 10 dagen provera. Nu heb ik sinds dinsdag bruinverlies, en vandaag verloor ik ineens veel helder rood bloed. ik snap er niks van....iemand die dit bekend voor komt? Maandag moet ik weer naar mijn gyneacologe om te kijken of er eitjes groeien. Groetjes FLowerz
oh flowerz ik ben ook aan de provera nu........dit om mijn huidige cyclus of te breken omdat er geen eitje groeide...hij willen ze eerst nog 1 cyclus mee kijken of er dan wel 1 eitje groeit, zo niet dan krijg ik ook hormonen!! spannend meid!!! ik kan je nog geen antwoord geven op je vraag mbt je ongi... eigenlijk is helder rood verliezen juist goed!! dan heb je ook een ''echte'' ongi hebben ze mij wel eens verteld maar of dit waar is??? bruin is schijnbaar ontrekkingsbloeding! ik moet nog tot zondag de tabl. slikken...
nou ik ben er helemaal niet blij mee, aangezien mijn kans op een zwangerschap deze maand weer niks is. Woensdag had ik de clomid voor het laatst en dan nu al ongi! dat is niet goed! heb mijn dokter al gebeld, wordt straks weer terug gebeld.... Dus jij krijgt eerst alleen provera...en daarna geen hormonen, dus eerst zelf doen zeg maar... Spannend! ook toevallig trouwens dat we allebei op 7 januari zijn begonnen in de mmm!
oh flowers zo had ik het niet gelezen dat het zo dicht opelkaar zat....sorry!! oh dan ben ik benieuwd wat ze in zh gaan zeggen....ja de gyn dacht dat ik misschien eerder wel een eisprong heb gehad..en dat mijn laatse 3 cyclussen dus raar zijn gaan doen...we zullen zien!
haha geeft ook niet hoor! het is ook een vreemd verhaal. het ziekenhuis heeft net terug gebeld, maar ik moet gewoon maandag komen op de afspraak die al stond. dus ik weet nu nog niks, dat is erg vervelend. maar ik heb sinds ik wakker ben geen bloedverlies meer! ik weet het niet meer!!!!
Hey meiden, Ik heb zelf 8 maanden in de MMM gezeten, intotaal 15 mnd bezig geweest. Dergelijke onderzoeken gehad, en manlief ook. gelukkig lag het probleem niet aan de man, maar aan mij ( pcos). Dus 3 rondes clomid geslikt, en bij de laatste ronde een mooie ei, maar geen resultaat. Bleek ook nog eens overgevoelig te zijn voor clomid, dus begonnen met Menopur spuiten ( maand lang), en zie resultaat banner. Dus meiden geef niet op....ik weet wat jullie doormaken,en dat het enige spanningen met zich meebrengt. Ook het feit dat je met de benen wijt moet, om het zo even te zeggen. Is niet leuk,maar je went eraan ( ik tenminste) vooral als je resultaat gaat zien, vind je het niet zo belangrijk meer. Tip: Doe een tuniek ofzoiets aan, scheeld weer.Neemt een stukje schaamte weg. Meiden vooralsnog heel veel suc6 gewenst, en hopelijk snel resultaten
thanks voor je lieve woorden ik vind het zelf ook al niet meer erg om met mijn benen wijdt te moeten gaan hehe laatste keer was er zelfs co assistente bij... @flowerz misschien je ei wel???
dat zou wel heel vroeg zijn, want ik moet maandag heen voor een echo om te kijken of er een ei groeit. nou ja het is maar afwachten en dan zien we maandag wel weer... baal er zo van...
Dames, ik heb net positief getest! Ik kan het nog niet echt geloven....... En zou ik nu nog naar de gynaecoloog moeten? Ik duim voor jullie hoor! Groetjes, Duckertje
in dec. echo's, bloedonderzoek en zaadonderzoek gehad. 10 jan uitslag gekregen, bij mij alles goed, alleen zaad van manlief was slecht, dus mochten de volgende cyclus beginnen met iui en dat moment is dus aangebroken, geen wachtlijst of iets dergelijks. Dus vandaar dat het bij ons allemaal zo snel gaat.
van harte gefeliciteerd!!!!, wanneer moet je naar de gyn. dan?? misschien nog even afwachten om zeker te weten dat het een plakbeebie is, je kan altijd even bellen met het zh vandaar spannend allemaal hoor... hebben jullie ook allemaal een voorlichtingsavond gehad?? of krijgen jullie die nog ?? wij hebben de keuze en ik hoop vriendlief over te halen voor 16 febr.
@fidel, nee daar heb ik niks over gehoord, over een voorlichtingsavond. Is dat dan voordat je naar de gyn gaat ofzo?