wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Geweldig nieuws Fidel! Moet een hele geruststelling voor je zijn dat je het hartje hebt gezien.

Ik ben vanaf vrijdag een weekje onbereikbaar, mijn vriend en ik hebben ergens een huisje in Luxemburg gehuurd om er toch even tussenuit te zijn.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh en dat ook nog net voordat je kunt gaan testen :) ik hoop voor jullie een dat het een super weekend mag worden meid!!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    hier net brief van het zh, mag 5 okt bij de nurse practicien zijn voor nog extra echo en geen idee wat ze verder gaan doen, ik denk bijhouden van bloeddruk en gewicht ofzo...

levert het toch echt wat op, meedoen met de studie zonder dat ik er nu moeite voor heb moeten doen hihi, extra loeren naar kleine frummel. 5 okt wat klinkt dat nog ver weg zeg...
    maar mag volgende week dinsdag alweer baby loeren, tel de dagen af...

sas hoe voel je je?? wat denk je gaat het goedkomen deze keer, ik duim voor je!!!!

ik blijf me toch soms zo schuldig voelen, hoe blij ik hier mag schrijven, ik weet we hebben er lang genoeg op gewacht, maar ik ben al het verdriet nog niet vergeten, hoe zeer het deed om al die andere banners te zien van meiden die wel zwanger waren...
    ik weet hoe jullie je voelen.. ik wou dat ik mijn geluk met jullie kon delen, letterlijk.. ik duim voor jullie ik brand een kaarsje... en deel de teleursstelling... maar dat is alles wat ik kan doen, ik wou dat ik meer kon doen.......

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    fidel je moet je niet schuldig voelen meid!!!!
    blijf vooral gezellig mee kletsen!!!!

ik heb er nu wel een goed gevoel over dus we zullen over 1.5 week zien :)

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    dat doe ik ook wel, moet toch een beetje leven hierin blijven :p:p:p zonder mij wordt het zo stil :D:D:D

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    whaha dat klopt fidel :)

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Hallo dames,

Net weer terug van een weekje vakantie in Luxemburg. Helaas ongi geworden. :(

Ik weet niet waarom, maar had toch zo veel hoop dat ik onder die HSG uit zou komen. Nog even gauw zwanger voordat het echt zo ver is. Maar nee, gewoon ongesteld, zoals gebruikelijk. Heb vanaf mijn vakantie-adres afspraak gemaakt voor HSG, die gaat op dinsdag 13 sept plaatsvinden. Zie er echt heel erg tegenop.

Sasje, ik duim voor je, hopelijk deze ronde raak!!

Fidel, ik ben blij dat je met ons meeleeft. Met een zwangerschap heb je natuurlijk ook andere dingen aan je hoofd.

Liefs, Aislyn

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    meid,

ik ken al 3 meiden die alle 3 na de hsg meteen zwanger zijn geraakt, dus inzelfde maand zeg maar :) hopelijk mag dit ook voor jou zo zijn!

9. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    HSG is de foto he? Hier hoor ik ook HEEEEEEEEEEEL veel positieve verhalen over. Ofja, dat ze op heel korte termijn hierna in verwachting raken... Sterkte ermee, kop op meis, je weet waarvoor het is...

Hoe is het met de rest hier? Hier beetje wisselvallig. 2 weekjes vakantie gehad, maandag weer beginnen. De eerste week t/m donderdag ziek op de bank gelegen. En afgelopen maandag om 06.30 uur wakker geworden in een plas bloed (dacht dat ik in bed had geplast, kei raar). Dinsdagavond nog een flinke bloeding gehad. Ben maandagmorgen en woensdagmiddag in het ziekenhuis geweest, maar alles was goed met de kleine. Het komt waarschijnlijk door een placenta die voor de baarmoedermond ligt. In het ergste geval blijf ik er de hele zwangerschap last van houden... Verder ben ik enorm misselijk, kan bijna niks meer eten, kan niks binnenhouden... Lekker he? Zwanger zijn!! ;) Nee grapje dames, ik weet waar ik het voor doe, maar hoop wel dat het snel overgaat. Dit is niet echt wat ik me had voorgesteld bij een zwangerschap...

Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is, het is zo stil hier...

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wauw rens wat zul jij geschrokken zijn meid!!! maar goed dat alles oke was met jullie kindje zeg!!!

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    O Rens, wat eng zeg! Gelukkig is alles goed met je kleintje.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ohhh rens wat eng zeg, gelukkig alles goed!!!
    @aislyn het valt mee hoor de HSG, en idd na een HSG ben je 3 tot 6 maanden extra vruchtbaar!!!

@ sasje nog 4 dagen spannend hoor!!!!!! ik duim voor je!!!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    denk dat het niet gelukt is....waarom weet ik niet maar heb een gevoel dat niet goed is.....

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden Sasje, die laatste dagen zijn het ergst. Waarom denk je dat het niet gelukt is? Heb je krampen of iets?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee ik heb nergens last van maar weet niet...mijn gevoel....

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    t zegt natuurlijk niks, soms kan je gevoel je ook misleiden hoor!! ik duim echt voor je ik dacht deze ronde ook om de dag wel/niet/wel/niet gelukt haha. kijk het resultaat.

dames morgen 2e echo waaaah!!!! spannning stijgt!!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend fidel!!!!!!

@tja hoe sterk mijn gevoel voor deze iui uberhaupt was hoe zwak die nu is ;) ach ja ik kan toch niet meer dan dan afwachten....denk dat mijn nod do/vrij ergens zal zijn dus misschien van het weekend een testje als ik niet ongi ben..

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Het is vaak ook zelfbescherming dat je op voorhand denkt dat het niet gelukt is, omdat je niet weer die teleurstelling wil. Het kan zo te horen nog alle kanten op, dus ik blijf voor je duimen!!

Veel plezier met de echo morgen, Fidel!

Ik probeer ondertussen mijn zenuwen de baas te worden voor de HSG.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    komt helemaal goed meid!! geen zorgen over maken!!!

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    De HSG zit erop, gelukkig. Straks nog even terug voor een controle foto.

Bah ik heb echt een hekel aan eendebekken. Deze was ook nog eens koud. En als ze dan je baarmoedermond vastpakken is ook niet echt fijn. Gelukkig mag daarna de eendebek eruit. De rest viel mee, beetje krampjes, maar goed te doen. Je zag hoe de vloeistof door mijn baarmoeder liep en dan via de eierstokken mijn buik in. De dokter zei dat ze bij allebei overloop zag, en dat is dus goed, geen verstoppingen. Ik ga 19 september de uitslag verder met mijn eigen gyn bespreken.

Share This Page