wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    fijn dat je hem overleefd hebt meid!!!!!
    nou hopen op een goede uitkomst!!

hier al wat meer buikpijn dus denk dat het niet gelukt is!

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat jammer Sasje, dat je meer buikpijn hebt. Lijkt me lastig om dan nog hoop te hebben idd.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    tja denk idd dat het niet gelukt is....

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ach meid, ik wilde je niet verder de put in praten. Het is zo lastig allemaal. Het is natuurlijk nog niet voorbij totdat je echt ongi bent, en vergeet niet dat een beginnende zwangerschap op een ongesteldheid kan lijken. Ik blijf toch duimen draaien voor je, je weet maar nooit.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ohhh sasje ik gun het je eindelijk zo.. je wordt zo moe maand na maand...
    @ aislyn fijn dat je de HSG heb overleeft!!!

nou de 2e echo gehad, hartje gehoord, supergaaf!!! wel 2 dagen teruggezet, maar verder alles goed. 6 okt volgende afspraak bij de vk

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    fijn dat alles goed is fidel!!!! wat fijn meid!!

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat leuk dat je het hartje hebt horen kloppen. En alweer negen weken, dat gaat toch snel he. Pff, kan niet wachten totdat het bij ons zo ver is. Zou zo graag eens iets anders zien dan een lege baarmoeder. Maar ik weet zeker dat het uiteindelijk gaat lukken. En bij jou ook, Sasje!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    bhel heb het wc pot knuffelen ook ontdekt bah.... vandaag ziek gemeld, zag het niet echt zitten

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh balen fidel :(

ik heb gisterenavond ook met de pot geknuffeld....bah wat voelde ik me misselijk!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    hing er ook een aantal dagen tegenaan, dacht maandagavond al oei.. maar gisteren zei me vriend nou haal even een frisse neus dan.. tis maar in de bosjes beland.. de honden stonden me aan te kijken. wat doe jij nou???

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    whahaha fidel!! mijn hond is ook altijd helemaal van slag als ik moet over geven!!
    als ik dan boven de pot hang ( lees meestal na dagje zuipen) zit die ook altijd langs me op op de grond en zit me dan ook altijd aan te kijken ;)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier helaas ongi geworden :(

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    neeeeh he bah niet alweer sasje... gatverdarrie, had zo'n goeie hoop voor je... zucht.. het is zo oneerlijk.. hele dikke knuffel!!!!!

nou neem jij maar vanavond lekker een wijntje/biefstukje en toastje met brie!!!

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Grrrr nee toch. Wat balen Sasje. Dan zat je toch goed met je gevoel, al hadden we het natuurlijk liever anders gezien. Ga jezelf inderdaad maar verwennen met een wijntje oid en laat je vriend ook maar extra lief zijn voor je. Dikke knuffel meid!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ja ik was ook echt helemaal van slag!! ben ik echt nog nooit zo erg geweest!!! zat helemaal te trillen!!!
    moet gelukkig werken, even mijn gedachten verzetten en dat heeft me ook wel goed gedaan!
    zaterdag moet ik naar de gyn en wil dan toch vragen of ivf niet een betere stap voor ons zal zijn, of misschien andere medicatie zodat we gaan zorgen dat er 2 follikels komen of iets dergelijks.....

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    zo ik ben weer terug,

alles was weer mooi schoon, dus vanaf vandaag weer starten met de clomid 50.
    hebben het even kort er over gehad wat te doen mbt ivf e.d.
    en hij had echt zo iets van ivf....nee joh dat hoeft niet!!!
    we gaan nu eerst deze 6 iui's vol maken als dat nodig mocht zijn dan pas een hsg of kijkoperatie.
    en dan kan ik er nog een keertje 6 iui's krijgen met andere medicatie zodat er dan meerdere follikels groeien zeg maar...

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    het is natuurlijk heel frustrerend dat het maand na maand niet wil helpen, maar toch blij dat je nog een poosje vooruit kan met IUI, want IVF is echt de laatste halte... tis niet niks natuurlijk!!! hopelijk gaat het nu lukken ik duim voor je sasje!!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    thanks fidel ik hoop het ook!

19. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee lieve meiden!

Hoer ben ik weer, terug van drie weken heerlijke vakantie! En nog altijd niet zwanger.
    Sasje, wat onwijs balen dat je laatste iui mislukt is. Zo te lezen had je wel wat kenmerken van een zwangerschap, dus kan me voorstellen dat je mega teleurgesteld was! Wel fijn om te horen dt de arts nog genoeg reden ziet om door te gaan met iui. Hoe vind je dat zelf?

Aislyn, las dat je ook een hsg hebt gehad en dat het je meeviel. Toch? Of ben ik in de war? Wat heerlijk voor je, bij mij was het echt een hel!
    En heb je al de officiële uitslag?

Fidel, fijn te lezen dat alles goed met je gaat, gezellig dat je nog meeschrijft, anders is het hier maar stil!

Wij hebben volgende week een gesprek in het zh waarin alle tests worden meegenomen en ik hoop dan te horen of en wat voor opties we hebben. Er is ook een tweede zaad onderzoek gedaan, waarvan we dan de uitslag krijgen, verder worden de hsg en samenlevingstest meegenomen.
    Spannend dus!

Liefs, Bo

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey bo welkom terug meid!!!!

nou spannend ben benieuwd wat jullie plan gaat worden!

@hier ik ben blij dat de gyn er veel vertrouwen in heeft dat het ook zo goed moet kome!

Share This Page