@aislyn nou dat moet gewoon goed komen dan, ik duim voor je hoor!!!! @ rens laat ons niet in spanning hoe was de echo??
dames ik was toch te nieuwschierig over Rens dus heb haar laatst gepost bericht even hier gekopierd: Heej hallo! Heb niet alles terug gelezen van vandaag, staat mijn hoofd nu even echt niet na Vanmiddag dus de echo gehad... Niet echt goed nieuws. Alles is te klein en ze kunnen het hartje niet goed beoordelen. Het lijkt alsof er iets niet helemaal goed zit, en dus een gaatje. Ook het neusje van het kindje is niet zoals het moet. Alle lichaamsdelen zijn te kort/klein. Ze willen dus een vruchtwaterpunctie om bot en chromosoomafwijkingen uit te sluiten. Dit zou eventueel volgende week donderdag kunnen, ik had dan sowieso weer een echo gepland zijn in Maastricht. Ik moet voorlopig ook in Maastricht onder behandeling blijven. We zitten met onze handen in het haar. Het neusje --> downkindje? Lijkt het kindje op moeders en van zichzelf klein? Volgende week bij de echo zijn er een cardioloog, een kinderarts en een gyn en een echoscopist aanwezig, dit zal niet voor niks zijn. Denk zo dat dit wel eens een hele heftige periode kan gaan worden. Heb nog niet veel anders gedaan als gehuild. Er moeten snelle beslissingen worden gemaakt nu, anders zijn we de 24 weken gepasseerd en is het laten komen van het kindje niet meer mogelijk. Pff, shitsituatie is het. Ik weet ook niet wat ik nu moet denken... Vruchtwaterpunctie heeft risico's maar willen wij een kindje dat misschien hele ernstige afwijkingen heeft, hier op aarde brengen? Moeilijke en onmogelijke keuzes... Liefs, Rens
Fidel: thx voor het berichtje plaatsen... En ook super bedankt voor je prive berichtje. Doet me goed... Duim dat alles goedkomt Positief blijven...
oh rens i kwordt erg verdrietig om je bericht meid waarom jij.....!!!! ik kan het niet begrijpen waarom de wereld zoooo oneerlijk is!!! waarom krijgen sommige meiden met 16 een perfect kindje op de wereld en andere die er al zoveel moeite voor moeten doen, ook nog eens deze stress erbij!!! ik ga een kaarsje op steken voor jullie dat het allemaal goed gaat komen meid!!!!! oh wat vind ik dit erg voor jullie!!!! weet dat ik er voor je ben, je mag me altijd pben!
Sasje, thanks voor je berichtje meid! Ja tis gewoon een klote situatie. Mogelijk komen we strax voor keuzes te staan die we helemaal niet willen maken. Maar een babytje op de wereld brengen wat vanalles heeft, vind ik ook oneerlijk (tegenover het kindje, maar ook tegenover onszelf). Ik vind het ook heeeeeeeeeeel oneerlijk en heb er al aardig wat tranen om gelaten. Kan me ook zo boos maken om meiden die doen alsof het allemaal niks is, gewoon ff aantellen en die hele zwangerschap probleemloos doorlopen. We hebben besloten om de vruchtwaterpunctie te laten doen, dan hebben we in ieder geval een keuze. Normaal gesproken was alles welkom geweest maar nu in deze situatie... Tja, lastig. We gaan uit van het allerbeste en hoop gewoon dat ik over een paar weekjes eindelijk kan gaan genieten van een onbezorgde (?? weet niet of het ooit een onbezorgde kan worden) zwangerschap. Sasje, nog een paar daagjes!! Hou je het nog vol? Lief dat jullie er allemaal voor me zijn... Doet me echt goed. Jullie zijn hier echt mijn virtuele maatjes geworden. Ook al vind ik het lastig hier nog te schrijven omdat ik wél zwanger heb mogen worden, jullie weten dat ik het jullie ook allemaal super erg gun. Veel liefs, ik ga weer bankhangen want voel me niet al te best (beebje vandaag nog niet gevoeld en normaal wel hele dag door gekriebel en erg last aan de linker onderkant van mn buik... grrr, wéér meer zorgen, het houdt ook niet op )
Rens, de tranen sprongen in mijn ogen toen ik het las. Wat verdrietig voor je dat je nu er zoveel stress bij krijgt. Het is zo oneerlijk verdeeld inderdaad! Ik kan me voorstellen dat je voor een vruchtwaterpunctie kiest, maar lijkt me ook super eng vanwege de risico's. Ik hoop dan maar voor je dat dit goed gaat en dat je niet voor zo'n onmogelijke keuze komt te staan. Ik denk aan je! Liefs, Aislyn
rens, ik sta volledig achter jullie keuze; hoe jullie er over denken!!! ik denk dat ik hetzelfde zou doen. ik werk dan zelf wel gehandicapten en misschien dat ik er wat makkelijker een weg in zou kunnen vinden, maar ik zelf zou er ook heel diep over na moeten denken wat te doen! en ik denk dat ik dan dezelfde keuzes zou maken die jou nu maakt!!! en maak je geen zorgen om wat andere denken!! jullie moeten je er goed bij voelen!!! en ik ga heeeeelllll hard duimen dat alles goed is met jullie kleintje!!!!! @hier testdrang....nee denk dat ik ongi ga worden! heb buikpijn en urine was net al heel donker...dus denk niet dat ik morgen hoef te testen
Ja het zijn gewoon onmogelijke keuzes... Wat je ook beslist, je zal denk ik altijd met een schuldgevoel blijven zitten. Aan de ene kant, niet iedereen heeft de 'privilege' het van te voren te weten... Lastig lastig, maar ik hou jullie zeker op de hoogte! Sasje, balen meis. Had het zo gehoopt... Maar geen bloed is moed... Rens is watching you en houdt dit ff heel goed in de gaten
goedemorgen meiden, hier vanmorgen getest maar helaas zoals ik al dacht omo wit dus nu hopen dat ik snel ongi wordt zodat we door kunnen naar poging 5
Potdomme Sasje, dat is eigelijk niet het nieuws wat ik wou horen... Willen ze in het ziekenhuis nog steeds niet aan IVF? Kon ik maar iets voor je doen... Ja, ik woon in Limburg. Buurt Venlo/Roermond
huh rens....ikke ook !!!! nee mijn zh doet sowieso geen ivf. het plan is eigenlijk om dus nog 2 iui's te doen. daarna hsg of kijkoperatie en dan vervolgens nog eens 6 iui's maar dan met 2 of 3 follikels per keer...
Hahaha, Sasje, wat een toeval. Misschien kennen we elkaar wel, wie weet Misschien kunnen we elkaar normaal wel niet uitstaan hahaha. Raar ideetje Hmm geen IVF? Zou je dan ook doormoeten naar Nijmegen of Maastricht? En als je moet kiezen tussen de foto of de operatie, kies de operatie. Stel dat ze een oorzaak vinden, kunnen we met die operatie fijn direct proberen te verhelpen (net als bij mij, de eileiders doorspuiten). Je bent onder narcose dus je voelt er helemaal niks van. Daarna de wondjes zijn wel wat vervelend en rot, maja, als alles gaat zoals gepland, hebben we over een tijdje toch allemaal niet meer zon strakke en mooie en platte buik En als ze met een foto wat vinden, moet je toch alsnog een operatie... Naja, die keuze is uiteraard aan jezelf, dacht geef het je ff mee. Hopelijk hoeft het niet zover te komen. Wel raar dat ze bij mij eerst de operatie of foto voorstelden en daarna pas aan IUI wouden beginnen... En bij jou gewoon andersom.
hehe rens, ik ken niemand wat zwanger is eigenlijk ik zit nu in het zh van roermond....waar zat jij? ik zou idd naar eindhoven of maastricht moeten voor ivf. ik had me zelf al voorgenomen dat mocht ik een keuze krijgen dat ik dan ook voor de operatie ga! mijn gyn blijft er vanuit gaan dat het zo moet lukken vandaar nog geen operatie of hsg.
Ik zit in Venlo. Voor mij is het anders, ik weet natuurlijk niet voor iedereen wie bezig is... Heb er wel aan gedacht naar Roermond te gaan, na alle rare dingen in Venlo. Manlief komt uit Roermond, en veel hebben betere ervaringen met Roermond. Maar ik denk zelf dat het 1 pot nat is hahah. Pff, je maakt me wel benieuwd hoor Ja maar daarom vindi k het ook zo vreemd... Ik nog geen IUI gehad maar wel al de operatie... En jij alweer zoveel verder als ik en wél IUI maar geen foto/operatie. Dat er zoveel verschil zit eigelijk, terwijl het maar een paar KM verschil is.