wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, wat ontzettend jammer Aislyn. Ik hoop dat jullie over een tijdje weer met evenveel positieve energie poging 2 in zullen gaan!

Liefs, Bo

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    he bah aislyn , je had zelf zo'n goede hoop, bah hoor, dikke knuffel, maarja wie weet was het wel raak en is het gewoon een vmk geworden, een ongi wil niet zeggen dat het bevruchten niet gelukt is, er kan tot die tijd zoveel mis gaan, het grootste wonder van de wereld, het ontstaan van nieuw leven..

dikke knuffel en hopelijk is IUI 2 RAAK!!!!

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Waarschijnlijk gaat de tweede IUI op maandag 7 of dinsdag 8 november plaatsvinden.

Hoe gaat het met jullie dames?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dat is al snel, en hopelijk brengt deze je meer geluk!!!

hier gaat alles goed, zit op het wchtbankje om een keertje ongi te worden over 2 weken ofzo ;)

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @sasje misschien ook even een ronde rust sasje, geen zh bezoeken geen valse hoop gewoon even niks.. en genieten van andere dingen, hoe moeilijk dat ook is.. dikke knuffel!!

@aislyn spannend hoor, nou ronde 2 moet gewoon raak zijn... jij ook dikke knuffel en succes hoor!!!

hier vandaag controle VK alles goed :D:D gewicht +5 kg.. hmmm, hartslag 110/65. ook een extra echo gehad, want normaal is het alleen hartje luisteren met 16 wkn, maar ze kon de hartslag niet zo snel vinden en om stress te vermijden en lang zoekwerk, dan maar een echo :D:D:d vervelend, met uitdraai!!! weet eindelijk ook wat die vervelende bilpijn is, zwangerschapsischias!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was fidel!! en gelukkig nog een echo gekregen meid!!!
    daar heb ik nog nooit van gehoord....wat is het?

7. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Dat is alweer snel aislyn! Wat fijn lijkt me. Hier in wacht tot de volgende zh-afspraak waarde hopelijk horen over de echo en de bloed uitslag van mijn geliefde. Pas eind november. Nu net ongesteld geworden. Blegh.
    Sasje, wachten duurt lang hè!

Fidel, wat fijn dat alles goed is met je baby. En dus een extra echo!
    Maar ook ik vraag me af: wat is een ischias?

Liefs, Bo

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen dat je ongi bent geworden bo!

ik moet ook nog 2 weken wachten hopelijk voordat ik ongi wordt...en anders nog eens 2 weken aangezien ik anders 10 daagse provera kuur moet slikken! en dan weer hormonen en dan weer 2 weken later iui5.
    dus al met al zal het wel december worden!
    maar eigenlijk vind ik dit ook wel ff lekker hoor :)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ichias is:
    Wat is zwangerschapsischias nu eigenlijk? Zwangerschapsischias is pijn in de bil die tot in het gehele been uitstraalt. Zwangerschapsischias ken heel pijnlijk zijn. Hoe wordt het veroorzaakt. Zwangerschapsischias wordt veroorzaakt door de extra druk op een zenuw. Deze extra druk komt er doordat het gewicht van de vrouw toeneemt en de buik dikker wordt tijdens de zwangerschap. De druk op de spieren en de druk die op de zenuw komt kan deze zenuw laten blokkeren. Deze druk kan ontstaan in de rug. Dit omdat de buik en borsten van de vrouw zwaarder worden naarmate de zwangerschap vordert. Niet iedere zwangere vrouw leid aan zwangerschapsischias. Zwangerschapsischias kan je ook moeilijk verhelpen. Je kan dit alleen maar doen door beweging en rust heel veel af te wisselen. Ook mag je wanneer je zwanger bent je rug zeker niet belasten.

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Eitje was vrijdag nog niet genoeg gegroeid, dus dan zal het wel woensdag worden voor de IUI. Maandag terug voor FM.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spanned!!! hoe groot was ie nu dan?

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hij was op vrijdag pas 12 mm. Maar ik vind een dagje langer wachten niet erg. Waar ik wel heel bang voor ben is dat het zaad niet goed genoeg is. Vorige keer hebben ze het goed kunnen opwerken, maar het houdt nou eenmaal niet over bij ons.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    als blijkt dat het zaad echt niet goed is..dan zullen jullie moeten gaan nadenken of iui wel de oplossing is...oh en 12 is nog klein...vanaf 13 mm groeien ze 2 mm per dag.
    dus misschien wel dinsdag de iui...

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ja als het zaad twee keer onder de maat is, dan moeten we over naar IVF/ICSI. Maar dat is natuurlijk gelijk een stuk zwaarder.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jajaja i know!!! ik ga duimen da het deze keer goed is!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh das balen aislyn nog langer wachten, maar probeer zo te denken van alle miljoenen zaadjes is er maar 1 tje nodig om t eitje te bevruchten, ik weet het klinkt zo simpel, maar bedoel het om je positiever te stemmen... jullie moeten er wel in blijven geloven!!!

dikke knuffel

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Vandaag een mooi ei! Vanavond spuiten en dan woensdag de tweede IUI!

Ik weet het Fidel, er is maar één zaadje dat het ei bevrucht. Maar ik hoop toch op een goede uitslag van het zaad op woensdag. Ik vind het best wel spannend.:$

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    s6 alvast meid!!

19. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Aislyn,

Heel veel succes morgen! Ik weet hoe het is, bij ons is de zaadkwaliteit immers ook het pijnpunt. Spannend allemaal. Ik hoop dat het goed is!

Ik net een brief gekregen dat we bijna aan de beurt zijn voor ICSI. We moeten binnenkort langskomen voor een startgesprek. Ik dacht dat het allemaal heel lang zou duren, maar dit vind ik al best snel!
    Aangezien we nog wachten op chromosoom onderzoek, start afspraak half december gemaakt. Zucht.

Sterkte morgen aislyn, ik duim voor jullie!
    Xxx

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    aislyn succes ik duim voor je en denk de hele dag aan je !!!!

Deel Deze Pagina