Nee geen voorlichtingsavond, wij hebben een folder en een cd rom gekregen, ook geen prikinstructies. Nou werk ik in de zorg en moet ik geregeld mensen prikken. Dus heb geen moeite ermee dit bij mij zelf te doen. Maar was wel netjes geweest als ze dit hadden aangeboden. De grotere ziekenhuizen geven vaak wel voorlichtingsavonden.
ik zal even de tekst van de brief hier herhalen: UITNODIGING INFORMATIEAVOND CENTRUM VOORTPLANTINGSGENEESKUNDE bij deze nodigen we u uit voor een informatieavond. Op deze avond verstrekken we informatie over de gang van zaken bij het vruchtbaarheidsonderzoek, bespreken we de mogelijke oorzaken en behandelingen. en komen zowel leefstijl als emotionele aspecten rondom vruchtbaarheidsproblemen aan de orde. Daarnaast bestaat er een gelegenheid tot het stellen van vragen en krijgt u een rondleiding over onze polikliniek. en dan de datums en het invulstrookje dat je weer moet retouren. ook kregen we bij de afspraakbrieven nog een informatieboekje, waarbij ik nu al weet dat ik straks te horen krijg dat ik moet gaan afvallen... ben alvast begonnen.. 3 kg al kwijt.. nu de rest nog wil nog voor mezelf 8 kg kwijt.. ben ik statisch nog te zwaar, maar zo ben ik ook gebouwd, brede schouders, brede ribbenkast brede heupen, niet dik maar breed...
oh dat is bij ons ook niet zon informatieavond.....ik denk dat ik daar ook niet naar toe zou gaan......vind het fijner dat me alles persoonlijk wordt uitgelegd..en er wordt dan zoveel gezegd op zon avond en denk dat ik mezelf dan gek zou maken
Ja, daar vind ik ook wel wat in zitten sasje, ik haal me nu al van alles in mn hoofd hihi Wij gaan naar het OLVG in amsterdam, is best een groot ziekenhuis dacht ik, maar niks over gehoord
Hallo dames! goed nieuws hier! vandaag bij de gynaecoloog geweest. en de clomid heeft zijn werk gedaan!! er is een eitje gegroeid van 27 mm. Ik moest vandaag beginnen met ovulatietesten. Dus na het avondeten er meteen 1 gedaan, en deze was gelijk positief!! Morgen nog even een keer testen! Spannend!!!
Ja dat was ook mijn eerste reactie! Dus gelijk maar even gevraagd, maar als je clomid slikt, worden je eitjes groter dan normaal. dan springen ze meestal rond de 30 mm. verder niks aan de hand, het komt gewoon door de clomid! maar ben allang blij dat ik weer een eisprong heb!! hoe gaat het met jou nu dan? al wat vooruitgang in het ziekenhuis? welk ziekenhuis zit je?
hey, oh oke weer wat geleerd ik ben nu sins zondag ongi geworden dus 9 febr pas weer terug naar het zh...voor meting maar ben bijna niet ongi! dus vraag het me af...??
ja maar dat had ik ook. Het stelde echt niks voor, kon het bijna geen ongi noemen! moet jij ook clomid slikken, nee zeker??
@catherina/fidel: dank je wel! gisteravond gehobbyd en vanavond nog even een keer! morgen nog weer een ovulatietest doen. ben benieuwd!
O spannend flowerz, succes duim voor je! Moet zelf morgen voor de 2e echo naar het zkh, hoop dat het eitje nu voldoende groot is om te laten springen.
ik krijg nog geen hormonen..de gyn dacht dat ik eerder wel zelf een eisprong heb gehad dus vandaar deze ronde provera om te resetten en nu deze ronde nog 1 keer mee kijken...als dan weer niet voldoende groeit dan krijg ik wel hormonen.... oh spannend morgen weer naar het zh!!! zal aan je denken!
Krijg pregnyl om het eitje te laten springen, hiervoor moet ik morgenavond naar het zkh. Dit doen ze om dat mijn cyclus de laatste tijd een beetje meer schommelt, en zo wordt de kans vergroot. ja iui gaat tenslotte echt om timing. Zaterdag volgt de eerste iui, spannend
ze heeft niet genoemd hoeveel mm, maar ze wou nog een dag wachten en dan laten komen, klopt ook wel met mijn cyclus. Maar er was één goed eitje te zien, mijn re. eierstok konden ze voor de zoveelste keer niet zien, vreemd maar goed er zit een eitje en dat is wat we willen!