wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aislyn wat balen. Nauurlijk had je hoop en dat is ook logisch. Wat teleurstellend allemaal. Sterkte voor nu.
    Volgende stap is IVF of ICSI toch?

Fidel hoe gaat ie met jou? Afgezien van de ringworm? Heb ik ook gehad, kan vreselijk hardnekkig zijn! Echt ene na andere zalfje geprobeerd, niets hielp. Uiteindelijk pillen gekregen en die werkte wel, maar die waren weer slecht voor de lever. Grrrrr! Hopelijk is het bij jou sneller over!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Bo

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Nee, ik mag nog een keer IUI proberen. Als we dan weer onder de maat zitten gaan we pas over op IVF/ICSI.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @aislyn dikke knuffel, hopelijk is 3e keer raak!!!

ja de honden van me ma logeren voorlopig hier, wel druk maarja tis even niet anders... blijkt dat waarschijnlijk me ma ook ringworm heeft gehad, alleen dat is vanzelf over gegaan, omdat ze vertelde dat ze ook zo'n plekje heeft gehad..

gisteren naar de DA met de hond, grrr ook tijdverspilling, wordt een kweek gemaakt van een paar haren rond de plek tot die tijd wassen met imaverol ( dat middel had ik al voor de paarden) had ik dus zelf ook wel kunnen bedenken..

verder gaat het wel goed hoor, zo ineens krijg je een buikje, van de week werd ik wakker van kleine frummel die druk aan het bewegen was, zo'n bijzonder gevoel, je krijgt er echt een heel gelukkig gevoel van!!
    ben daarbij wel strontverkouden, bah en je mag eigenlijk helemaal niks gebruiken kwa keelpastilles of hoestdrank.. alleen paracetamol en 1 strepsel per 24 uur.. gisterenavond aan het stomen geweest, dat heeft wel geholpen.. en dan volgende week de 20 wkn echo eindelijk !!!!!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh fidel dat lijkt me idd ook heel bijzonder om je kleintje te voelen hoor ;)

balen dat je je zo beroerd voelt hoor!!!
    hopelijk voel je je snel beter

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoe gaat het met het plekje Fidel? Wordt het al wat beter?

Mijn eitje was vandaag 13 mm, dus mijn dokter denkt dat we op 5 dec (!) de derde IUI kunnen doen. Dat zou een leuk sinterklaaskado zijn!!

Even de stad ingeweest om nieuwe zwangerschapsvitaminen te halen, ze waren in de aanbieding bij de tuinen. Gelijk ook nieuwe enkellaarsjes gehaald. Ook een aanbieding, nog geen 50 euro. Helemaal blij ermee. Nu schoonmaken, da's minder maarja.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ook ik kom net terug van het zh.
    hb vandaag de 2e fm gehad.
    maandag zaten er 2 follikels van beide 12 mm.
    vandaag zaten ze er nog steeds allebei en waren nu 15 mm....groeit dus maar langzaam!
    vrijdag weer terug...en denk dat ik dn zaterdag de iui zal krijgen.

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Twee eitjes dus, dat is heel mooi! Maar wanneer zet je dan de pregnyl? Ik moet dat altijd 36 uur voor de IUI doen. Doen ze het bij jullie korter vantevoren? Vreemd dat dat zo anders kan zijn in ziekenhuizen.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    er zit idd veel verschil in...ik moet altijd al pregnyl spuiten met 18 mm anders springt al uit zichzelf.
    en ik heb altijd 24 uur later de iui....er moet geloof ik min 12 tot max 36 uur tussen zitten

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ja ik moet ook spuiten als ie rond de 18 mm zit. Maar bij mij dan 36 uur later. Misschien doen ze het bij mij ook zo laat omdat het zaad heel slecht is, ik weet het niet.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja dat weet ik niet...de duur is zelfs geloof ik ook sinds kort veranderd....en ach ja boeiend zaad leeft toch 72 uur dus tja....

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja het plekje wordt gelukkig al minder.. jeukt nog wel maarja.
    morgen 20 wkn echo!!!!! oeiihhh spannend

Dames succes met de IUI's

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend fidel!! veel plezier alvast!

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh wat leuk Fidel!! Heel veel plezier morgen!

14. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Fidel, wat een spannende dag vandaag, en wat leuk ook vooral!
    Sasje en aislyn, jullie beiden je volgende IUI... Wat een spannende tijden en inderdaad, wat zou dat een prachtig sinterklaaskadootje zijn!

Wij deze week de uitslag van de laatste onderzoeken gekregen: geen afwijkingen gevonden in het bloed van mijn lief. Dat betekent: in januari beginnen aan het eerste ICSI traject. Ook spannend dus!

Liefs, Bo

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey bo, fijn dat alles oke was joh!!
    en al in jan. starten met icsi!! dat is het ook zo!!!!
    oh meiden wat hoop ik dat we allemaal heel erg snel zwanger zijn we wachten er nu al zo lang op :(

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Gelukkig maar Bo! Fijn dat jullie in januari met ICSI kunnen beginnen. Hoop dat het de eerste keer raak is!

Fidel, je houdt ons in spanning! Alles goed gegaan meid?

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hey hey

gisteren een enorme drukke dag gehad, maar met de kleine is alles perfect!! en het geslacht, het was niet makkelijk, beentjes gesloten, navelstreng ertussen, handje ervoor niet willen draaien, zelfs nog moeten lopen en springen hahah ( hielp niks kind lijkt nu al op papa hahah) maar het wordt een .... daarvoor moeten jullie pb-en want ivm herkenning zet ik het hier niet openlijk neer, wil het jullie best vertellen via pb we dachten we hebben al een naam, maar nu slaat toch de twijfel toe, dus opnieuw druk namen aan het bedenken pffffff

groetjes
    fidel

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaaaa ik wil een pb :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier net terug en morgen iui5 ;) ze waren nu beide 18 mm dus nog niet gesprongen:)
    net pregnyl gespoten en morgen om half 2 worden de zwemmers in gespoten :)
    steken jullie een kaarsje aan dat het gaat lukken nu!!???
    vraagt de gyn ook...is een tweeling welkom anders blazen we het af......heb geantwoord 2 is beter dan geen ;) oh zegt ze ik vind het wel spannend hoor hahaha!! volgens mij nog spannender dan ik!!!;)

@fidel ;) echt heel erg leuk!!

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oooh ik wil ook een PB, ben razend nieuwsgierig!!

Sasje, ik moet morgen met mijn vriend de stad in voor een outfit voor de bruiloft van mijn zus (ik heb zelf al een jurk maar vriendlief heeft nog niets), maar ik ga nu een kaarsje voor je branden!

Ik zelf zou een tweeling fantastisch vinden! Ik weet dat het medisch gezien beter is om er een te hebben en natuurlijk is het ook dubbel zo druk, maar oooooh wat zou ik het leuk vinden!

Bij mij groeit er één ei en ik moet morgenavond pregnyl zetten en dan maandag om 10 uur de IUI. Hoop zo dat het zaad goed is deze keer. Heb nog gevraagd aan mijn gyn over de 36 uur, maar zij zei dat ze landelijke richtlijnen volgen, en dat 24 uur wel gebruikelijk is als je een LH test hebt gedaan en die positief is, maar je ei springt 36 tot 40 uur later en ze willen dus ook dan de inseminatie doen. Pff wordt hier wel onzeker van. Ik lees op internet verschillende verhalen, en het lijkt erop dat in beide gevallen mensen zwanger worden dus het zal wel niet zoveel uitmaken.

Deel Deze Pagina