ik heb zelfs nog geen eens 24 uur later....ik zit op 23 uur. je moet min 12 uur van te voren zitten..maar ja het boeit ook niet want het zaad leeft 72 uur!!
Als het goed is heb je de IUI gehad, Sasje, dus de duimen gaan alvast weer draaien. Ik heb mijn pregnyl gezet en ben maandag aan de beurt.
klopt iui5 zit erop! nu 16 dagen wachten heb ook echt enorme buikpijn gehad voor de iui dus denk dat het wel goed getimed was nou laat maar beginnen die 2 weken wachten!!! oh en wat een spanning mocht het gelukt zijn of het er 1 of 2 zullen worden
Hier IUI 3 achter de rug. We hadden ongeveer een half miljoen, dat is te weinig voor een goede kans. Als deze ronde voorbij is gaan we praten over IVF. Ik moet het nog even een plaatsje geven.
he bah wat een vervelend nieuws probeer niet de moed te laten hangen nu meid, want er is er maar 1 tje nodig...en kijk bij mij..mijn vriend heeft iedere keer super zwemmers...en ook hierbij lukt het niet....dus tja.....hoe is je vriend er onder?want tja lijkt me lastig want bij jullie situatie ligt het ''probleem'' dus bij je vriend...
Ja het is voor mijn vriend ook best zwaar, al laten mannen dat niet zo merken. Maar hij staat natuurlijk wel onder druk om goed te presteren en om dan iedere keer te horen dat het weer slechter is geworden is niet leuk. We hebben er zelf nog even extra bij geklust vanmiddag, meer omdat we er zin in hadden omdat we natuurlijk voor de IUI een paar dagen niet mogen. Maar wie weet doet dat ook nog wel iets. Vanavond een sinterklaasviering, zaterdag een vrijgezellenfeest. Het enige wat ik wil is met mijn hoofd diep onder de dekens wegduiken, met een kilo chocola en warme thee. Helemaal geen zin in feestjes op dit moment.
oh ook nog geklust goed zo! daar hoef je mij niet mee aan te komen na de iui!! ik heb dan altijd enorme buikpijn en nu nog en ben dan altijd kapot moe van alle spanningen denk ik! jaja mannen zijn er ook minder spraakzaam in, maar tja mannen onderling hebben het wel denk ik over...en ik denk dat het voor mannen nog pijnlijker is dat het bij hun ligt wnat tja...het is toch hun mannelijkheid he.....lastig
Ik heb van de IUI helemaal geen last, en ik noem het nu klussen, maar sinds we met de IUI zijn begonnen doen we het alleen nog als we er zin in hadden. Dus dit was gewoon heerlijk ontspannend en de gyn zei nog dat we meer kans hadden deze ronde door zelf te klussen dan van de IUI. Dus dat is een mooie bijkomstigheid. Ik heb ook al gezegd tegen mijn vriend of ie niet wat meer met zijn broer kon praten. Volgens mij is dat wel goed voor hem. Dus ze gaan nu snel weer wat afspreken, gisteren hadden we hem en zijn gezin nog even gezien ivm Sint. Toen hebben ze ook wel even gepraat volgens mij. Dus daar ben ik wel blij mee. Ik kan het zelf veel beter bij vriendinnen en bij jullie kwijt. Kan ik tenminste echt alles zeggen. Als we het erover hebben dan zegt mijn vriend vaak dat hij het er niet altijd over wil hebben want daar raakt hij nog verder van in de put. Dus ik denk dat hij het beter bij zijn broer kwijt kan.
jaja ik herken het helemaal hoor meid, mijn vriend en ik praten er ook niet zoveel over samen, maar gelukkig wel met beiden met familie/vrienden! dus we kunnen beiden ons ei kwijt en weten ook wel hoe we er beiden over denken!
Nog een week te gaan. Afgelopen zaterdag had ik vrijgezellenfeest voor mijn zus. Ik sprak daar nog met iemand die had ook IUI gehad. Dokter wilde het zaad al weggooien omdat het zo slecht was en de volgende ronde ICSI doen. Ze heeft nu een dochtertje van 4 jaar door die IUI. Dus ik houd nog even moed!
nope...bij jou ook niet zo te zien jullie gaan nu door voor iui4? of werd het nou icsi...ben het ff kwijt!!
Ik heb 17 januari een intake gesprek voor IVF, we gaan inderdaad niet door met IUI. Nu eerst even een korte pauze, is wel lekker met de feestdagen. Ik ga ook gewoon een wijntje nemen als ik daar zin in heb. Ik zie wel op tegen het IVF-traject, maar ik heb weinig keus. Het is dit of stoppen. Jij gaat nog door met IUI6?
hey meid, ja lastig allemaal he! en lekker van genieten van dat wijntje!!! ik ga idd door van iui6...en daarna krijg ik nog 4 iui's alleen dan met 2 follikels per keer. dus nog 5 keer te gaan!
bah meiden balen hoor... het jaar is voorbij gevlogen.. toen we allemaal aan de start stonden van de mmm.. waar is het jaar gebleven... ik duim met heel mijn hart dat 2012 jullie jaar gaat worden... en neem maar lekker dat wijntje hoor, neem er ook maar eentje van mij, net als een stukje biefstuk, fillet american etc etc.. liefs fidel
ja klopt fidel....7 januari 2011 was onze eerste afspraak in het zh....en we zijn idd bijna 1 jaar verder zonder resultaat.....
Veel geluk vandaag!! Hier is het afwachten. Wel geklust nog, wie weet?? Op zich wel fijn om er even niet te veel mee bezig te zijn. Helaas is een vriend van me ernstig ziek. Ze hebben nieuwe uitzaaiingen gevonden en hij heeft veel pijn. Ook voor zijn vriendin is het heel zwaar dus ik probeer ze te ondersteunen waar ik kan, samen met andere vrienden.