wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Pff heftig meid :(
    Kunnen ze wel nog wat voor hem doen?

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Nee, ze kunnen helemaal niets meer doen. Ik ben er tot 5 uur 's ochtends geweest, hij krijgt pijnstilling, zuurstof, ligt aan infuus. Ze kunnen niet behandelen. Het is nu een kwestie van dagen, uren misschien.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    allereerst iedereen de beste wensen voor 2012!!!!!

@aislyn bah dat is wel een heel naar begin van het nieuwe jaar zeg bah... helaas de moeder van de vriend van mijn schoonzusje is nu net thuis om te sterven... ook kanker... niks meer aan te doen...
    @sasje nou hopelijk brengt 2012 voor jullie eindelijk de beloning voor het lange wachten... ik duim voor je

hier een hele bijzondere ervaring in de oudjaarsnacht, na het vuurwerk etc etc op bed... toen heb ik echt voor het eerst heel duidelijk aan de buitenkant frummel voelen schoppen... duidelijk kon niet.... helaas voor vriendlief, frummel is eenkennig, meestal als hij zijn hand op me buik legt wordt het rustig, dus hij heeft nog niks gevoelt...

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaaa hopelijk word 2012 ons jaar...in iedergeval waar er al een aantal mama zullen gaan worden!!!

@aislyn...he wat shit zeg :( altijd erg verdrietig! veel sterkte!

5. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2012, dat al jullie wensen en dromen maar mogen uitkomen!
    Aislyn, voor jou zal dat nu wel heel dubbel voelen, wat erg van jouw vriend. Heel veel sterkte de komende tijd, hou je goed meid!
    Een intakegesprek voor IVF dus, ik begrijp dat het pittig is voor je om deze stap te moeten nemen. Ik weet hoe je je voelt, misschien dat je daar iets aan hebt?
    Sasje, wat spannend nog, op de valreep van 2011 nog een IUI poging! Ik duim voor je dat het iets wordt dit keer, hoe voel je je erbij?

En Fidel, wat moooooi, dat je je kleintje zo duidelijk voelde schoppen met oud en nieuw! Hoe voel je je verder? En zie je er al helemaal mooi zwanger uit?

Voor ons is het hele circus nu echt begonnen.
    Op 29 december ben ik ongesteld geworden, en gestart met de pil. Op 10 januari moet ik gaan starten met injecties, en na een week zal er dan een echo komen om te kijken of alles stil ligt. Zoals het er nu uitziet, hebben we begin februari de punctie en de terugplaatsing en wordt het wachten. Mijn geliefde begint nu ook zenuwachtig te worden, voor het eerst.
    Ik ben doodsbang voor naalden, dus zie enorm op tegen volgende week als ik moet gaan spuiten. Tijdens de instructie werd ik helemaal misselijk bij het idee!

Hoe zien jullie dit? Ik voel me soms zo'n watje!

Hoop snel weer van jullie te horen,

Liefs, Bo

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey bo,

oh ik herken je gevoel helemaal meid!!
    als deze iui niet lukt moet ik ook nog 4 rondes gaan spuiten :( en ook ik ben als de dood om deze zelf te moeten gaan zetten!!!
    ging ook bijna van mijn stokje toen ze me wilden dwingen om de pregnyl zelf te zetten maar zweet brak me uit...dus deze laat ik mooi zetten ;)
    kom op meid..het zal toch moeten..of mischien dat je vriend deze bij je kan zetten?? of vind je dat ook akelig? daar heb ik juist geen probleem mee...puur het zelf zetten :(

meiden ik hoop dat je niet te lang hoeft te spuiten...en ach ja als je dat 3 keer hebt gedaan weet je ook niet beter...bedoel weet je nog dat je de eerste kee in de beruchte stoel moest gaan zitten :) hoe erg was dat dan...hehe en nu...ach ja het is toch al normaal ;)
    zet hem op!!!

tja ik heb geen idee deze keer....vind het wel heel speciaal dat we nog net de iui op 31 dec hebben gekregen misschien dan hopelijk het jaar goed afsluiten!

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Lieverds, die vriend van me die in het ziekenhuis lag is overleden. Sorry heb even geen kracht meer om op jullie berichten te reageren. Maar hoop dat het goed gaat met jullie.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meid gecondoleerd :(
    heel veel kracht en sterkte gewenst!

9. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, wat afschuwelijk Aislyn. Heel erg veel sterkte en kracht de komende tijd.

Liefs, Bo

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Aislyn; heel veel sterkte meid!! Jeetje, heavy! Ik wens je alle kracht toe die er maar is...

Rest: hoe is het hier? Hou het hier evengoed wel in de gaten maar weinig dingen waarop ik hoop :( Hoop echt dat 2012 een vruchtbaar jaar gaat worden voor jullie en dat er veel zwangere dames zullen zijn in 2012. Het is jullie gegund...

Liefs

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel rens, hoe gaat het bj jullie??

alles oke? want jullie hebben ook een heftige periode achter de rug....hoe is dat allemaal afgelopen eigenlijk?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @aislyn heel veel liefs en sterkte te komende tijd

@rens hoe is het met jou dan ???
    @boterbloempje veel succes!!!!

13. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Rens!
    Goed van jou te horen! Hoe is het nu met jou? Ik ben ook erg benieuwd hoe alles met jullie zich heeft ontwikkeld.
    Fidel thanks!
    Vanmorgen eerste prik moeten zetten. Een kwartier eerder opgestaan, prik open gemaakt, lucht eruit, niets aan de hand. Ik pak mijn buik, spuit in mijn rechterhand, tel tot drie en ... Niets. Het zweet brak me uit en een golf van misselijkheid overspoelde me. Een kwartier heb ik mezelf moed ingesproken, maar ik kon het niet. Mijn lief wakker gemaakt, hij opgestaan, maar ik zag hem even twijfelen en toen brak de totale paniek uit en mocht hij het ook niet meer doen. Ik wilde het zo graag zelf doen! Weer een uur later, was inmiddels al te laat voor mijn werk, mijn moeder gebeld. Zij is verpleegkundige en is gekomen. Zijn wilde het samen met mij doen. Maar iedere keer als ik die naald in de buurt van mijn buik zag, verstokte ik. Het lukte gewoon niet. Uiteindelijk heb ik mijn ogen dicht gehouden en mijn oren dicht gedrukt, en heeft mijn moeder het gedaan en vervolgens op een mandarijn het aan mijn lief geleerd, zodat hij het morgen kan doen. Want ik heb mijn hele leven al angst voor naalden en kan het niet aanzien als een naald, bij wie dan ook, in het echt of op tv, bij iemand het vlees ingaat.
    Morgen doet mijn geliefde het dus, maar ik maak me nu al zo druk! Ik wil die paniek van vanmorgen niet meer voelen. Ik voelde me zo vreselijk stom en dom!
    Ik hoop zoooooo erg dat het morgen gewoon gaat..

Dank meiden, dat il mijn verhaal hoe even kon doen.

Liefs, Bo

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Dank jullie wel allemaal. Het is allemaal heel onwerkelijk dat ik hem nooit meer zal zien.

Rens, hoop dat alles met jou goed is.

Boterbloempje, heb je geen prikles gehad in het ziekenhuis? Want ik kreeg in het bijzijn van de verpleegkundige uitgebreide uitleg en heb toen ook geprikt (zonder iets in de spuit).

Als je vriend het gaat doen, ogen dicht en heel hard aan lieve kleine babytjes denken. Met zo'n lekkere baby geur. Van die kleine oogjes die naar haar/zijn mama zoeken. Een eerste lachje. Daar doen we het tenslotte allemaal voor.

Ik hou zelf ook absoluut niet van naalden/bloed laten prikken, maar de naald die je voor de pregnyl gebruikt voel je niet eens. Ik weet niet hoe dat met andere hormonen is, maar ik denk vergelijkbaar?

Wel vervelend voor je! Hoop dat het morgen beter gaat.

Liefs aan jullie allemaal, Aislyn

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@bo oh jeej meid...ik ben ook als de dood om me zelf te moeten gaan spuiten, als andere het bij me doen intereseert me niet maar bij me zelf pfff...ging bij 1e keer proberen ook bijna van mijn stokje ;)
    dus pregnyl heb ik iedere keer mooi laten zetten!
    nu mocht deze iui niet gelukt zijn....dan moet ik ook gaan spuiten :( en ik moet dit zelf gaan doen aangezien ik onregelmatig werk!

16. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Dank voor jullie begripvolle reacties op mijn prik-hel. Vanaf de tweede dag heeft mijn geliefde het gedaan en dat is ook niet fijn maar stukken beter. Woensdag echo om te kijken of de hormonen hun werk doen en de verdere procedure te horen.
    Sasje, ik zie dat IUI 6 niet gelukt is.... Wat verdrietig! Hoe voel je je? Wat nu? Ik hoop zo erg voor je dat 2012 een beter jaar wordt!

Aislyn, hoe is het met jou nu? Wat een ontzettend nare verdrietige tijd zal dit voor je zijn. Ik hoop dat je het een beetje redt allemaal. Wat de IVF betreft, wanneer hebben jullie daar verder een gesprek over? Ik dacht ergens in januari, klopt dat?

Fidel, hoe is het nu met jou? Hoe voel je je? Hoe ver ben je nu?

Hoop snel weer iets van jullie te horen,

Liefs, Bo

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt inderdaad...gisteren ongi geworden.

nu morgen uitgangsecho, en uitleg over het spuiten.
    en dan moeten we daar morgen ook meteen mee starten.
    nu nog 4 iui's maar wil morgen wel even informeren hoe dat het zit met ivf...wachtlijst e.d.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohBALEN !!!!!!!!!!!!! sasje had het zo voor jullie gegunt bah bah bah, ik hoop zo dat het nog lukt voor de IVF.... bah wordt er naar van...

@bo ik hoop dat ICSI I meteen slaagt, 1 x prikken is meer als genoeg....

met mij gaat alles super op rolletjes, tot nu toe is het lange wachten ruimschoots beloond want weinig klachten. zo'n zwangerschap wens ik iedereen toe...
    nu 27 weken zwanger, deze week afspraak maken voor bloedonderzoek voor suiker. dat houd in nuchter prikken, dan suikerdrankje drinken, 2 uur wachten en op nieuw bloedprikken.. dus de VK adviseren om een goed boek mee te nemen..

met 30 weken een echo (8 febr. om 19.00 uur) en ik wil deze week ook een afspraak maken voor een 3D echo!!!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat je je zo goed voelt fidel!!!
    hopelijk is je suikerwaarde oko prima!

20. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Sasje, hoe is het gegaan met prikken? Ik ben niet helemaal op de hoogte van het IUI-traject, omdat wij meteen ICSI moesten, vandaar een vraagje, maar wat gebeurt er bij jou met het prikken? Wat is het doel ervan, zeg maar?

Fidel, hopen dat je suiker goed is! Is er een reden om te denken dat dat niet zo is?

Wij vandaag echo gehad. Alles was zoals het moest zijn, stil dus en niets aan het groeien. Vandaag met de avond-prik gestart die de eitjes moet stimuleren. Volgende week dan weer een echo om te kijken of ze groeien. Nu maar hopen op niet al teveel bijwerkingen!

Liefs, Bo

Deel Deze Pagina