wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik moet gaan spuiten om mijn follikels te laten groeien :)
    dus hetzelfde als bij jou...alleen moet jij gaan overdoseren zodat er heel veel eitjes gaan groeien, en ik mag er maar max 2 hebben ;)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    @bo nee hoor gaan er niet van uit dat er iets mis moet zijn met de suikerwaarde, verzoek van het lifestyle-onderzoek...

31 jan 3D echo!!!!!!!!!!!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh leuk fidel dat is al bijna :)

4. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah thanks sasje... Nu snap ik em. Moet je ook dagelijks prikken? En kun je t zelf?
    Leuk fidel, 3D echo! Gehoord dat t heel bijzonder is!

Liefs, Bo

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ik moet nu dagelijks prikken....ik durf het zelf eigenlijk niet maar door mijn onregelmatig werken moet ik het vanavond zelf doen :( dus ben benieuwd of het me gaat lukken!

6. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh, succes Sasje! Mijn geliefde is er vanavond niet, dus ik laat de avondprik door een vriendin zetten..
    Zet hem op!

Liefs, Bo

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaaa het is me gelukt!!
    was eigenlijk een makkie :)
    dus ga het nu voortaan zelf doen.

8. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, Heldin! *applaudiseert*

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    de 1e keer is eng....nu vind ik het al niet meer zo eng hoor :)

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Heel goed Sasje! De eerste keer moet je toch wat angst overwinnen!

Ik heb vorige week mijn intake gesprek gehad. Daarna bloed prikken en daar heb ik deze week de uitslag van gehad. Ze kijken of je HIV of hepatitis of andere enge ziektes hebt, want anders kan de IVF niet doorgaan. Dat was allemaal negatief, dus nu heb ik voor komende woensdag een gesprek waarin wordt uitgelegd welke hormonen ik wanneer moet spuiten, en gaan we inplannen wanneer de punctie is en dergelijke. Ik ben behoorlijk nerveus voor de punctie.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Spannend meid!! Ja dat geloof ik dat je bang bent voor punctie! Zou ik ook tegenop zien :( denk maar zo..het moet toch gebeuren en met 10 min ofzo is gepiept toch? En dan hopen op heel veel eicellen en dat het meteen raak is!

12. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Spannend he, Aislyn, het IVF-traject. Weet er inmiddels alles van!
    Wij hebben vandaag de tweede follikelmeting gedaan en het zag er goed uit. 13 follikels die groot genoeg zijn, dus nu aanstaande woensdag al de punctie! Heeeeeeeeeel spannend vind ik het. En sneller dan ik dacht! Ik weet niet of 13 een goede score is en wat het uiteindelijk zegt over de eicellen die gevonden worden, maar in het zh werd gezegd dat het een mooie score is.

En heel fijn, geen prikken meer voorlopig, alleen nog vannacht om 1.00 uur de Ovitrelle om de eitjes los te krijgen (soort Pregnyl).
    Word er inmiddels helemaal gek van namelijk, die 2 keer per dag prikken!

En de laatste 3 dagen heb ik ook echt last van de hormonen, gewoon heel erg huilerig, boos en prikkelbaar. Niet gezellig dus. Verder viel het wel mee, voornamelijk vermoeidheid alleen.

Nou, sorry hoor voor mijn geklaag, verder ben ik heel erg opgewonden dat woensdag al de punctie is!

Liefs, Bo

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wauw bo wat goed dat morgen al de punctie is!!!!
    en zeker is 13 een super getal!!! nu maar hopen dat er ook veel eitjes uit voort mogen komen!!
    ik duim voor je!!!
    ik heb vandaag mijn iui!!

14. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, wat goed sasje! Ik duim ook voor jou, wat een spannende tijden allemaal! Zet hem op meid!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja we lopen denk ik ongeveer dan wel gelijk bo :)

16. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad! Kunnen we elkaar een beetje steunen in de spannende wachtweken. Hoe is het gegaan vandaag?

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Mooie score hoor Bo, 13 follikels. Hoop voor je op veel mooie eitjes die allemaal prachtembryo's worden. En natuurlijk mag je af en toe klagen, daar zijn we toch ook voor!

Sasje, is het goed gegaan vandaag?

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
  19. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Fidel, wat bijzonder! Zie je het tijdens de echo ook bewegen enzo? Lijkt me heel onwerkelijk!

Ik heb vandaag de punctie gehad, was best heftig. Eerste eierstok ging wel, maar de tweede was echt heel naar! Gelukkig zat mijn liefde naast mij en hij probeerde mij af te leiden. Nu nog sloom van de medicatie en met buikpijn op de bank, maar t is achter de rug en er zijn 10 eicellen gevonden. Daar ben ik best tevreden mee. Nu wachten tot vrijdag of er bevruchting heeft plaatsgevonden en dan zaterdag terugplaatsing. En dan 16 feb de bloedtest. Aaaaaah!!

Sasje hoe is jouw iui gegaan en aislyn hoe was het gesprek in het zh, dat was toch vandaag?

Liefs, Bo

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh joepie bo!!
    dat is een super mooi aantal zeg!!!
    ik dacht trouwens met icsi dat het altijd bevrucht werd? omdat ze het toch erin spuiten?
    hebben ze de punctie met verdoving gedaan?

hier is de iui goed gegaan hoor, vind het alleen niet prettig als ze het inbrengen het slangetje en erin spuiten..mijn baarmoeder krimpt dan heel erg samen.

Share This Page