@bo 10 is toch een hele mooie score!!! nu afwachten ik duim voor je voor een mooi aantal embyo's!!! tijdens de 3d echo zie je constand wel bewegingen.. heel bijzondeer, hebben ook een dvd van de hele opname, mooi om later eens terug te kijken @ sasje er wordt pas van bevruchting gesproken als er een celdeling opspeelt. Bij ICSI wordt het zaad er wel ingespoten maar wil niet zeggen dat er een bevruchting heeft opgetreden!!
Fidel wat apart om te zien! Het lijkt wel een soort onderwater effect van het vruchtwater of beeld ik me dat in? Kun je al zeggen op wie ze lijkt?? Bo, wat voor soort medicijnen heb je gekregen voor de punctie? Ik krijg zetpillen met naprosyne, maar maak me wel een beetje zorgen. Hoop dat je niet veel napijn hebt! Tien eicellen is trouwens wel een mooie opbrengst, gefeliciteerd. De duimen draaien hier voor je! Sasje weer in de wachtweken, ook jou wens ik weer heel veel succes!! Gisteren gesprek gehad in het ziekenhuis, uitleg gehad over alle medicijnen. Mijn groentela ligt vol met spuiten. Vrijdag begin ik met prikken (decapeptyl) en 21 feb heb ik een uitgangsecho. Als alles dan rustig is mag ik beginnen met Gonal F. Hopelijk gaan mijn eitjes dan goed groeien en dan zal rond 6 maart ergens de punctie zijn. Misschien word ik dit jaar gewoon nog moeder! Het lijkt ineens zo echt te worden. Iedere keer als ik eraan denk springen de tranen in mijn ogen.
@ aislyn spannend hoor ik duim voor je...2012 wordt jullie jaar!!! enne "t" lijkt op ons allebei, zeker sommige gezichtstrekken kwamen zeer bekend voor ( fronsen, pruillip) mijn neus, zijn kin whaha heel apart hoor...zaterdag nog 10 weken.. de weken vliegen voorbij...lijkt al zo lang geleden dat ik pas die langverlangde positieve test had... beetje vreemde bijsmaak de laatste dagen.. vriendin van mij, had al een "gelukje", hebben besloten voor een 2e te gaan, binnen 3 maanden was het raak... nu is er misschien sprake van een tweeling... soms kan het leven zo oneerlijk verdeeld zijn.....:S:S
Hee aislyn, spannend hè, als het allemaal echt begint! Ik snap je gevoel, ook ik heb nu het gevoel dat we nu echt een kans maken. Ik heb trouwens ook decapeptyl en gonal f gebruikt. Tijdens de punctie heb ik diazepam gekregen (valium) en een injectie met pithadine. Was lekker suf. Mijn napijn is vooralsnog behoorlijk heftig, maar wordt wel iets minder. Morgen voor ons een spannende dag, we zullen horen of er embryo's Ijn ontstaan. Zooooo spannend! Ik hou jullie op de hoogte. Liefs, Bo
Ik hoop dat je al goed nieuws hebt gehad Bo!! Ik denk aan je. Hier op dag 21 wat roze slijm gespot. Erg vreemd.
Hee meiden, net een heel bericht getypt, maar die is verdwenen ofzo... Maar goed, vandaag heb ik de terugplaatsing gehad van een top embryo! En.. Van de tien eitjes waren er in totaal zeven bevrucht! Best goed hè! Of er nog cryo's worden ingevroren horen we pas als we de bloedtest hebben op 16 februari. Ik vond het echt heel bijzonder vandaag, voor het eerst een soort van goed nieuws! En dan nu leven als een zwangere.. En het grote wachten. Pfff wat spannend zeg! En Aislyn, roze slijm klinkt ook wel spannend zeg! Zeker op dit moment in je cyclus! Hopen dat het iets met een innesteling te maken heeft, wat zou dat een wonder zijn, hè! Nou benieuwd hoe het verder gaat met alles, met jullie en met mij.. Thanks voor jullie interesse! Liefs, Bo
Hee meiden, Hoe gaat het hier? Aislyn, hoe is het met prikken? Gaat het goed en al last van de hormonen? Sasje, hoe beleef jij de wachtweken? Wanneer mag jij testen? en mag je zelf testen of doe je een bloedtest in het ziekenhuis? Hier zit ik nu op dag vijf. Ik vind het wel oke gaan, maar de tijd kruipt wel voorbij! Dit weekend lekker met vriendinnen even weg, dan gaat de tijd hopelijk wat sneller! Mijn buik rommelt wel contant, eigenlijk al sinds de terugplaatsing. Ik weet niet of het de eierstokken zijn, de hormonen, een aankomende menstruatie of toch een beginnende zwangerschap... Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het niet gaat lukken dit keer. Misschien ook omdat ik vannacht heb gedroomd dat ik ongesteld werd. Of uit zelfbescherming, ik weet het niet. Ik blijf wel positief, maar durf ook niet teveel te hopen. Er zit denk ik niets anders op dan gewoon afwachten. Volgende week donderdag mag ik testen. Nog een week! Nou, zet hem op hier, Liefs, Bo
hey meiden, ik dacht dat ik het ook hier gepost had; maar ik ben afgelopen maandag naar een paranormale genezer geweest. mijn baarmoeder ligt gekanteld en daardoor lukt het niet volgens hem. mijn bekken staan scheef en dit zorgt hiervoor. dit alles heeft hij rechtgezet. hij benoemde van ik denk dat je nu heel helftig ongi zult worden want je hebt je iui nog niet gehad he....dus toen ik hierop zei van jawel...vorige week dinsdag antwoorde hij van tja of je bent natuurlijk zwanger..nou ja in mijn beleving is het dus niet gelukt. ook zei hij toen we klaar waren dat als ik zwanger ben en ik voel me niet lekker dan moet ik ook meteen komen....dus al met al goede hoop dat het uberhaupt nog goed gaat komen..maar ik denk dus niet nu deze keer...
@bo spannend hoor!!! @sasje thja ehh als ik eerlijk ben, ik geloof niet helemaal in paranormale genezers... denk dat ik daar te nuchter voor ben.. @hier gister naar me zus geweest, nu echt een waggelend eendje.. spannend hoor, nog een paar weekjes geduld.. en dan zullen de weken snelgenoeg voorbij vliegen voor ons...zaterdag nog 9 weken waaaahhh!!!!! soms lijkt het niet zwanger worden, elke maand de teleurstelling, een leven lang geleden... zo raar... terwijl we 2 maart nog maar een jaar geleden voor het eerst naar t ZH geweest zijn.... ik hoop zo voor jullie dat jullie ook gauw mogen ervaren wat ik bedoel... Dikke knuffel, en blijf voor jullie duimen!!!!!!
tja fidel je moet het inderdaad zelf ervaren wil je het geloven denk ik...ik kom al vanaf baby zijnde bij deze man...en hij heeft me altijd super goed met alles geholpen
ik hoop natuurlijk wel voor jouw dat het werkt als jij er vertrouwen in hebt, wat ik vind is eigenlijk daarvan maar bijzaak.. en zoals jij zegt jij hebt er tot nu toe baat bij gehad, hopelijk deze keer ook!!!!
Sasje, hoop echt dat het raak is!! Zou echt heeeeeeeeeeel mooi zijn Bo: dat zijn er wel veel... Hou het hier goed in de gaten, ben echt benieuwd! Kun je nog wachten met testen???? Hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen maandag verlof gekregen en ben af aan het tellen. Ben blij als de kleine man er is en we zekerheid hebben (want tja, je wil het toch pas geloven als je zelf hebt gezien) dat alles in orde is met um. Ik hou jullie in de gaten en op de hoogte Liefs
spannend hoor rens!!! enne als het zo ver is willen we wel foto's zien!!! geniet maar van je verlof!!
uhm volgens mij klopt je banner niet toch valt me nu in... want je bent alles plat aan het spuiten toch..??