wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat het werkt voor je Sasje! Ik heb geen ervaring met paranormale genezers en dus geen idee wat zij doen en hoe dat werkt. En natuurlijk hoop ik het meest dat je gewoon zwanger bent.. Wanneer mag je testen?

Rens! Leuk weer eens iets van je te horen. Verlof alweer, jeetje, de tijd vliegt! Lekker genieten nu en de laatste dingetjes in orde maken.

Fidel, voor jou begint het ook op te schieten he! Ik hoop dat ik, mocht ik zwanger worden, net als jij ook deze ellende vergeet...

En nee, geen testdrang hier. Ik heb mijn bloedtest al dag 12 na de tp, dus volgens mij is dat behoorlijk snel. Nu zal het hoe dan ook negatief zijn, of nog positief van de Ovitrelle (soort Pregnyl) die ik voor de punctie heb gehad.

Fijn weekend alvast allemaal!

Liefs, Bo

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik ga er vanuit dat het nu niet gelukt is hier....

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik ben inderdaad mijn eigen hormonen aan het onderdrukken, maar kan in principe ook zwanger zijn, want je begint met hormonen op dag 21, dus na mijn eisprong. Banner klopt niet helemaal, mijn cyclus is 27 dagen, morgen moet ik ongesteld worden dus dat is mijn NOD en dan test ik pas. Maar door de hormonen kan ik ook later ongesteld worden. Ik ga toch testen morgen, want als het positief is dan licht ik gelijk het ziekenhuis in. Kans is natuurlijk heel klein...

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Zwanger!!!! Vanochtend getest met k2v5, zit nu op mijn werk, ik vertel later meer.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET!!!!! vraag me niet hoe, ik had zo'n voorgevoel!!!! ohhh wauw aislyn, ik hoop zo dat het een plakbeebie is!!!!! stuiter stuiter stuiter!!!! foto foto foto foto!!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

huh aislyn...???? snap er ff niks meer van......wel in ieder geval al van harte gefeliciteerd natuurlijk ;) maar het is dan toch helemaal niet goed geweest dat je je bent gaan spuiten????

7. Rens

Rens Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,079
    0
    36
    Limburg
    Wooooooooooooooooow Aislyn! Helemaal super zeg... Gefeliciteerd. Hopelijk is het een plakbeebje!! Duim voor je...

Dikke knuff

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik krijg de foto van mijn test niet op de computer. Heb een kabeltje op mijn mobiel aangesloten maar lukt niet. En ons fototoestel is kapot!! Zal je altijd zien!

De teststreep is lichter dan de controle streep maar het is echt een heel duidelijke streep.

Ik was dus 14 januari voor het laatst ongesteld. Van het ziekenhuis moest ik op dag 21 van mijn cyclus beginnen met decapeptyl, dus daarvoor nog gewoon een eisprong gehad. Op 3 februari (dag 21) had ik een beetje roze slijm bij het afvegen. Dat vond ik wel apart, want dat heb ik normaal nooit, maar in het ziekenhuis hebben ze tegen mij gezegd dat het geen kwaad kan als ik net zwanger zou zijn en decapeptyl zou spuiten. Waarschijnlijk is dit een innestelingsbloeding geweest?

Vandaag zou ik volgens mijn normale cyclus ongesteld worden. Omdat ik al een beetje een vermoeden had (maar goed, dat heb ik de afgelopen jaren zo vaak gedacht) heb ik vanochtend een test (kruidvat) gedaan. Binnen een minuut stond er een streepje! Dus ik roep mijn vriend erbij, want ik durf mijn eigen ogen niet te geloven. Kijk dan, kijk dan, gil ik hysterisch tegen een halfwakker vriendje. Dus hij kijkt, "is dat goed" vraagt hij me! Nadat ik hem heb uitgelegd dat twee streepjes "zwanger" betekent, is hij het toch met me eens dat er echt duidelijk twee streepjes staan.

Ziekenhuis gebeld, ik mag nu stoppen met decapeptyl (ik heb nog 28 spuiten over!) en op 5 maart krijg ik mijn eerste echo! Ik dacht altijd dat die verhalen van mensen die vlak voor IVF alsnog spontaan zwanger werden zwaar overdreven waren of in ieder geval heel onwaarschijnlijk dat het mij kon overkomen. Ben wel ook een beetje bang, er kan nog zoveel gebeuren!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jeetje wat een verhaal!!!
    oh meid wat zullen jullie blij zijn zeg!!!
    van harte gefeliciteerd hoor!!! echt super!!

10. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaauuuuw!!!!! Wat geweldig, gefeliciteerd!!! Ik dacht er ook al! Ben zo blij voor je! Geniet ervan!

Maar Sasje, hoezo denk je dat het voor jou niet is gelukt?

Liefs, Bo

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    zie mijn verslag van de para man :)

12. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah vandaar! Maar toch hoop ik voor je dat t wel gelukt is. Wanneer heb je zekerheid?
    Ik heb het gevoel dat t niet is gelukt. Ik denk, hoewel ik weet dat t geen zin heeft, dat ik maandag ga testen. Dan is het 12 dagen na de punctie/eisprong. Maar misschien ook niet. Zucht.

Liefs, Bo

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik zou wel wachten tot min. dag 14 bo!

ik mag eigenlijk vanaf dinsdag testen dan zit ik op dag 14...maar meestal heb ik een lf van 16....maar ik ben dinsdag jarig :) dus misschien dat ik dinsdag morgen test..zou mooi verjaardags/valentijns kado zijn natuurlijk!

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Volgens mij mag Sasje over 4 dagen testen aan haar banner te zien.

Boterbloempje, zolang je nog geen bloed hebt gezien maak je nog kans! Volgens mij is het nog wel vroeg ja om te testen maandag.

Denk je al wat symptomen te hebben?

15. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Ja jullie hebben gelijk, ik wacht ook nog wel. Nee, geen symptomen hier, of eigenlijk wel, maar dat krijg je van de utrogestan. Dat gebruik ik sinds de punctie om de innesteling te bevorderen. Tevens zorgt dit ervoor dat ik overtijd raak, dus waarschijnlijk sowieso niet ga bloeden.
    Ik vind het nu echt zoooooo moeilijk worden!

Oja en de banner.. Had ik helemaal niet aan gedacht!

Sasje dat zou zeker leuk zijn op je verjaardag! Ik ben volgende week jarig.. Hopelijk ook zwanger!

Liefs, Bo

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh, Sasje, ik heb jouw bericht gisteren helemaal gemist. Komt omdat we op bijna hetzelfde tijdstip gepost hebben.

Het duurt ook even voordat een vruchtje zich innestelt dus misschien is je baarmoeder wel op tijd rechtgezet. Ik hoop het voor je!

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Bo, dat is lastig natuurlijk als je utro-bolletjes gebruikt, dan weet je nooit wat wat is. Natuurlijk is 16 februari nog heel ver weg, maar als je vroeg test krijg je misschien zo'n tuur-test wat je alleen maar onzeker maakt. Als je wacht dan heb je hopelijk gelijk een hele dikke knalstreep op je test!

Ik duim voor jullie allebei hoor meiden, het wordt spannend deze week!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    we wachten maar even af :)

19. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik denk dat het is mislukt. Vanaf vanmorgen vroeg bruinig bloedverlies dat niet meer is gestopt en heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ben dus een weekend weg met vriendinnen dus vanmorgen huilend mijn lief gebeld. Ik weet dat t misschien toch loos alarm is, maar had gisteren al zo'n verdrietig gevoel.
    Stom allemaal.

Liefs, Bo

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ach meid... dikke knuffel voor jou

Share This Page