wie net als ik gestart in de mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oj tjeetje bo :(
    weten de meiden er wel allemaal vanaf?
    wat ontzettend shit :(
    wanneer kom je terug van weekend?

2. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond kom ik terug en ja ze weten er vanaf en zijn heel lief. Maar ben toch liever nog bij mijn geliefde.
    Wel gestopt met bloeden, maar die krampen houden niet op.
    Zucht. Nu maar hopen dat er nog cryo's zijn!

Liefs, Bo

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    misschien zet het wel niet door :) je hoort wel vaker dat mensen iets bloed verliezen als ze zwanger zijn....was het echt helder? of bruin?
    als het niet zo is, dan hoop ik dat je ongi snel door zet zodat jullie verder kunnen!!
    dikke knuffel!

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, Bo. :(

5. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!
    Bloed is nog altijd bruinig. Het was even gestopt maar weer doorgegaan, nu ietsje meer dan gisteren, maar nog steeds weinig. Heb het zh gebeld en de verpleegkundige zegt inderdaad dat sommige vrouwen hun hele zwangerschap een beetje bloed verliezen, dus dat ik echt tot donderdag met de hormonen moet doorgaan en er is dan pas duidelijkheid.

Toch klopt mijn gevoel meestal, en ik heb nu heel sterk het gevoel dat het niet is gelukt. Ik hoop zoooo op cryo's!

Sasje, hoe gaat het bij jou? Morgen testen?!
    En Aislyn, hoe voel jij je? Al een beetje gewend aan het idee? En al aan iemand verteld?

Liefs, Bo

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik hoop dat je gevoel er naast zit bo.....waarom waag je niet een testje?

@hier ik weet nog niet of ik ga testen morgen...ben morgen wel jarig maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het toch niet gelukt is dus tja.....lastig ;) nachtje over slapen!

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Bo Het kan natuurlijk nog een innestelingsbloeding zijn. Meestal zegt je intuitie wel genoeg, maar je kan er ook naast zitten! Ik ga heel hard voor je duimen, en hoop op een paar goede cryo's voor je.

Sasje Komt er morgen nog visite langs? Ben benieuwd of je de test kunt laten liggen...

Ik heb het nog aan niemand verteld, behalve mijn vriend en het ziekenhuis. Wil het wel heel graag aan mijn beste vriendin vertellen, maar die heeft vorig jaar een miskraam gehad en is sindsdien nog niet opnieuw zwanger. Dus ik wil het niet zomaar over de telefoon vertellen (ze woont anderhalf uur bij mij vandaan). Ik zit nog in dubio of ik het al aan onze ouders moet gaan vertellen of even wachten tot na 5 maart, als ik de eerste echo achter de rug heb. Op mijn werk houd ik het nog even stil, en ook de rest van mijn vrienden vertel ik zowiezo nog niets. Voor zover zij weten ben ik nu met ICSI bezig.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @aislyn, ik weet niet hoe close je bent met je ouders.. maar klinkt hard misschien maar als het mis gaat, heb je alle steun nodig.. dan is het wel fijn om het er over te kunnen hebben..

@bo ohhh meid dat klinkt niet al te positief... ik duim voor je..
    @ sas ondanks alles alvast gefelciteerd, en ik hoop dat je toch ondanks je eigen gevoel een heel mooi verjaardagskado morgen mag hebben...

@hier vandaag weer controle, weer geodgekeurd, totaalgewicht zit nu op 7.6, frummel doet het nog steeds goed, nu 27 febr. weer, dus over 2 weken en op 12 maart het bevallingsgesprek, wanneer te bellen, wat de wensen zijn etc etc..

9. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testje wagen.. Ondanks dat ik me had voorgenomen het niet te doen, vanmorgen toch wel gedaan. Negatief. Zou ook eigenlijk te vroeg zijn. Het gekke is dat het voor een menstruatie ook nog te vroeg zou zijn, want die zou ik pas woensdag verwachten, 14 dagen na de punctie. Maar goed, wat die hormonen allemaal met je lichaam doen, grrr.

Ik snap het goed Aislyn, dat je nog even wacht met vertellen! Bij ons weet bijna iedereen dat we nu in de Icsi zitten, maar als er een volgende poging komt (en dat denk ik wel), dan zal ik het wat meer stil willen houden! Hoe leuk is het dat je het nog even voor jezelf kan houden! Ik ben daar echt jaloers op!

Fidel, wat gaat het hard zeg! Ongelooflijk. Heerlijk dat alles goed gaat!

Tot gauw weer,
    Liefs, Bo

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke bo balen zeg....dan nog maar even afwachten..en dan donderdag nog maar keertje testen ofzo?

@fidel wauw wat gaat de tijd snel he meid! wil je in het zh bevallen?

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja zekersss idd int zh... vind allemaal veel te spannend, en mocht het mis gaan, we wonen minimaal 20 km van het dichtsbijzijnde zh.. dus dat is niet geruststellend, liever het zekere voor het onzekere... de tijd gaat idd als een speer.. de weekjes aftellen.. morgen nog 2 maandjes pfff

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik zou ook echt wel in het zh bevallen hoor....risico is mij ook veel te groot.....!

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik kan in principe lopend naar het ziekenhuis. (niet als ik negen maanden zwanger ben natuurlijk) Dus mocht er iets zijn, dan ben ik er zo. Tenzij het me afgeraden wordt wil ik dus thuis bevallen. Ik heb genoeg ziekenhuis gehad de afgelopen tijd!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wahahahaha dat is ook logisch hoor aislyn... als het zh dichterbij was, was het misschien anders.. maar wonen echt in een dorp..

@sasje VAN HARTE GEFELICITEERD!!! LANG ZAL JE LEVEN!!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks fidel :)

helaas geen eigen verjaardagskado.....test was negatief

16. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

31 jul 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje, allereerst van harte gefeliciteerd jarige job!!!

Balen dat het niet is gelukt. Wat was dat leuk geweest hè...

Hier ICSI 1 definitief voorbij. Menstruatie is geheel doorgebroken. Donderdag wel bloedtest nog.

Liefs, Bo

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dikke knuffel voor jouw bo, bah, ik had het zo graag anders voor je gezien... heb er even geen woorden voor...

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @sas he bah, dat is idd geen verjaardagskado bah balen hoor.. we houden het maar op geen bloed is moed!!!, toch een dikke knuffel !!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jammer bo :(
    nou dan gaan we duimen voor goede cryo's meid!!
    hoeveel hebben jullie er?
    en hoeveel laten jullie er terug plaatsen? 1 of 2?

@hier ook al beetje bruinverlies...

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Sasje gefeliciteerd met je verjaardag! Maar had graag gezien dat je je "verjaardagskado" had gekregen... :(

Bo, wat jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk veel cryo's meid.

Voor nu een dikke knuffel voor jullie allebei...

Deel Deze Pagina