@naitak: spannend hoor! dus zaterdag is het zover voor je iui? @iedereen: Ik ben sinds gister ziek. werd wakker, want ik kon het niet meer warm krijgen, lag te klappertanden in bed. de hele dag beroerd en koppijn, ik kon niet op mijn benen staan. Dus ja lekker de griep! MIjn ovutest was gister een stuk lichter dan maandag en dinsdag, dus bij mij is het nu afwachten. volgende week moet ik bloedonderzoek laten doen voor progesteron, om te zien of ik inderdaad een eisprong heb gehad. en dan nog 1 weekje wachten! spannend hoor! zou echt super zijn als het gelijk raak zou zijn in de 1e ronde clomid!
He flowerz, ik dacht ik zoek je weer eens op hoe is het met je? Hier ook nog geen zwangerschap en echo's en bloedprikken gehad. 28 feb gesprek met gyn. Jij hebt Clomid gehad lees ik. Groetjes futuresounds
beterschap... hier echt nog niks te vertellen, weet zeker dat ik me ei heb gemist deze maand, dus nu gewoon even wat anders doen, genieten van elkaar, daarbij heb ik alvast een babykamer overkocht, zelf met lakentjes en al, dus de wasmachine draait overuren, zo eerst het ledikant schoonmaken ( beetje stoffig) en opbergen... hopelijk brengt het geluk
tis overgekocht van een een goede bekende van mij, voor een vriendenprijs.. anders ging het op internet... dus nu met dikke korting... en past heel toevallig bij mijn oude kledingkast, en het bed van me vriend... iig een kamer in de toekomst, in een en dezelfde stijl..., was alles omdat het op een stal in de opslag stond, dus alles rook een beetje naar paard...
Hoi dames, ik wil heel graag met jullie meepraten. Sinds 28 januari zit ik ook in de MMM. Na een inwendige echo en mijn verhaal bleek al vrij snel PCOS. Er is bij mij bloed afgenomen, een vaginaal kweekje en sperma van mijn man. Nu krijg ik de eerste week van maart van alles de uitslag en dan krijg ik Clomid mee. Ik ben erg blij dat ik weet hoe ik er nu voor sta. Ben erg zenuwachtig voor alle uitslagen. Hoop dat februari snel voorbij gaat!
Hey anna welkom hier, ik snap dat je deze maand snel om wilt hebben. Ik hoop dat de clomid succes heeft!
Dank je wel!!!! Ik zie dat jij binnenkort voor het eerst naar de gyn moet. Doe een lang shirt aan, is prettiger als er een inwendige echo gemaakt moet worden!
hey meiden vandaag weer naar het zh geweest....follikels waren niet gegroeid. moet nu dinsdag weer terug als er dan niks gegroeid is krijg ik clomid...
hallo allemaal, ik klets/ lees ook even mee als het goed is... heb ook al in wat andere clubjes/ onderwerpen geschreven, maar ben dus nog een beetje zoekende, weet niet of dat heel erg onbeleefd is, maar vind het gewoon erg leuk andere verhalen te horen. ik ben in ronde 9, nu kleine 8 maanden bezig, maar ivm zorgen om mijn hele licht menstruatie (een tot anderhalve dag) naar de HA gegaan na 6 maanden. Toen zaad van man getest, wat matig bleek (functionele contcentratie 12 miljoen). Daarna hertest die dramatisch was, dankzij een koortsperiode, dus eigenlijk telt dat niet. Maar ivm matige 1 test en mijn eigen zorgen toch doorgestuurd. Nu hebben we pas 28 maart 1e afspraak bij de gyn in het VU. En ik hou niet van wachten!!! catharine1985: ik zie dat jij ook nog niet zo heel lang aan het proberen bent (net als ik), hoe komt het dat jij zo snel bent doorverwezen? Ben erg benieuwd hoe ze reageren als je de 19e gaat, want ik ben een beetje bang dat ze moeilijk doen als ze horen dat ik pas 9 maanden bezig ben... Heb jij dat ook? Ik las dat jij naar het OLVG gaat? is dat gewoon dichtbij of heb je daar een reden voor? Ik heb voor vu gekozen omdat dat een eigen vruchtbaarheidskliniek heeft en ook IVF doet, maar jij kon zo te lezen wel eerder terecht. Dus misschien moet ik OLVG ook overwegen? Sorry voor alle vragen, hoop dat je het niet erg vind!
@vasca welkom meid! klets gezellig mee! ik zie dat jij wel mooi regelmatig ongi bent! doe je ook iets van temperaturen? of ovu testen??
Ik vond het ook erg spannend maar het is wel heel erg fijn als je een beetje weet waar je aan toe bent!
@sasje, blijkbaar rijpen ze dus niet goed? en zorgt clomid er dan voor dat ze beter groeien? @vasca, vind ik niet erg hoor al die vragen haha. Ik ben naar de huisarts gegaan omdat mn cyclus erg onregelmatig werd (eerst 39dgn en toen ineens 27dgn) Ook voel ik geen eisprong en in de maand december bleven mn ovulatietesten helemaal wit. Mijn huisarts heeft me daarom doorverwezen naar de gyn. Geen idee of ze moeilijk gaan doen over dat jaar, denk t eigenlijk niet. Ik ben naar het olvg gegaan omdat mn huisarts vond dat daar een goed team zat. Volgens haar wordt er heel veel van arts gewisseld in het VU en AMC en in het olvg kan je ook het hele traject volgen, mocht dat nodig zijn, vandaar!
Hoi meiden, 'nieuwelingen' welkom! balen dat ze niet gegroeid zijn sasje! hopelijk dan snel aan de clomid. Ik mag over 4 dagen testen!!! Spannend! ik had vandaag toen ik naar de wc ging een beetje bruinverlies bij het afvegen. Verder ben ik echt chagrijnig! Ik kan echt niks hebben vanaf gisteren! Vandaag had ik een flinke schoonmaakwoede: Douche+wc helemaal schoongemaakt. Fornuis+magnetron+vaatwasser+koelkast schoongemaakt! iK HOOP ZO DAT IK EEN POSITIEVE TEST KRIJG!