goedemorgen meiden, zo baaldag zit erop en nu kunnen we weer verder voor iui9. wil wel donderdag gaan aangeven dat we na deze iui over willen naar ivf. dus iui10 niet meer doen. ben benieuwd of ze deze maal wel akkoord gaan. @bo ik kan toch niks voorruit plannen want voor hetzelfde geldt moet ik of naar het zh voor echo of iui.....en ik werk onregelmatig en ook in de weekenden...is veel te ingewikkeld en ben ook liever thuis..we hebben hier ook ieder weekend iets leuks te doen hoor kan het niet zo zijn dat je nu zwanger bent???
nee t was geen ladder, maar een vaste keldertrap die uit de bevestiging was gebroken, vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.. ladders mag ik zowieso niet meer op van familieleden
Jeetje.. wat een verhalen allemaal van jullie. Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel mee hoor . Gisteren heb ik een hsg gehad, ook daar was niets raars op te zien. 4 april hebben we de volgende afspraak staan.
fijn dat de hsg goed was zowie...onderzoek was wel vervelend he maar wel te doen toch?? tenminste wat ik nog weet is dat op het moment dat ik dacht ik trek het niet meer dan is het ook alweer klaar
In het begin viel het wel mee. Ik dacht nog "nou als dit het is, valt het me reuze mee". Maar net toen ik dat dacht kreeg ik behoorlijk kramp. Maar dat was maar eventjes en trok snel weer weg. Het was inderdaad niet leuk, maar het was te doen.
Nee we weten nog niet wat het plan wordt. Even afwachten nog. Alle onderzoeken waren goed, dus het lijkt er inderdaad op dat alles zou moeten werken. Maar op een manier wil het toch niet lukken.
oke ben benieuwd...misschien dat er dan nog niks wordt gedaan en jullie eerst nog zelf moeten proberen...dat kan ook! na de hsg ben je ook vruchtbaarder dan normaal en worden ook veel meiden zwanger!
Dat heb ik ook gelezen ja! Dus wie weet... We zien wel wat ze verder nog gaan doen. Ben al lang "blij" dat de onderzoeken gedaan zijn. Dat heeft onze huisarts erg lang tegen gehouden.
bah dat is vervelend zeg, mag ik vragen waarom de HA het tegenhield dan?? hier was het min of meer onnodig, uitgelegt aan de HA en kreeg gewoon de doorverwijzing, met keuze van zh... maar ik meot zeggen wij hebben ook een hele makkelijke HA gisteren controle gehad, kleine begint zelfs al een beetje in te dalen, ligt al in de starthouding. nu over 2 wkn een groei/liggingsecho en daarna iedere week controle
@fidel, omdat ik een keer een positieve zwangerschapstest heb gehad. De test werd alleen steeds lichter en uiteindelijk kreeg ik mijn menstruatie. De redenatie van mijn huisarts was dus dat ik zwanger ben geweest en alles dus werkte. Daarom wilde hij ons niet doorsturen.
jah dat is zo'n maf idee, ook als je afbeeldingen ziet van hoe frummel nu ligt denk je echt... zit dat in mij. vind allemaal wel spannend hoor niet opzich de bevalling maar daarna, tis echt een omslag dan, komt wel goed, dat geloof ik zeker maar vreemd, zolang naar toe geleeft en nu het bijna zo ver is lijkt t iets heel raars... pasgeleden ook plantjes gekocht voor in de tuin, mensen staarde zo naar me, goh heb ik wat van je aan ofzo... neeh ze staren naar me buik hahaha heb je helemaal niet door dan... voor jouw goed nieuws lees ik in je banner sasje, hopelijk is IVF niet nodig, en gaat het gewoon goedkomen met IUI
jaaa klopt ik ben zo blij!!!! we gaan wel nog iui9 doen. en dan wordt de overstap gemaakt naar ivf eindelijk!!!
Fijn dat je over mag naar IVF Sasje! Negen keer IUI lijkt me meer dan voldoende. Zou toch leuk zijn als de laatste keer raak is...
hoe is het hier dames ??? hier controle gehad en de kleine ligt al helemaal klaar voor vertrek.. zou in principe elk moment kunnen gebeuren nu.. superspannend
Spannend Fidel! Ik heb afgelopen maandag een echo gehad (staat in mijn album) maar ze konden de baby niet goed meten, dus ik mag dinsdag opnieuw. Wel de baby zien zwemmen en trappelen dat was heel schattig. Ben superverliefd op mijn kleintje.
wat een stilte hier zeg.. officieel nog een half weekje.. ben benieuwd, mijn geveol is heel dubbel, aan de ene kant zegt me geveol vrijdag de 13e.. andere kant dat ik overtijd ga en moet worden ingeleid.. op t moment is t laatste mij wel best, want ben sinds gisteren echt snot en snotverkouden, keelpijn koppijn, vriendlief sinds gisteren een koortslip.. dus t gaat echt lekker hier... zal je zien dat t morgen komt whahah. @sasje ik zie aan je onderschrift dat ook IUI9 niet raak was, ohh meis ik had t zo voor je gehoopt... en nu wanneer begint IVF voor je, moet je nog op de wachtlijst ofzo? @aislyn hoe is t met jouw al de 12 wkn echo gehad? en hoe voel je je.. ??? vertel vertel...