wie net als ik gestart in de mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Sasje heel veel sterkte met de IVF meid!

Fidel je bent vandaag uitgerekend! Ben benieuwd, misschien ben je nu wel aan het bevallen!!

Met mij gaat het goed, de termijnecho ook gehad en baby groeit volgens plan. Ik voel me minder misselijk maar nog wel moe. Moet nu weer tot 1 mei wachten voor de volgende controle. Dan wordt ik waarschijnlijk pas overgedragen aan de verloskundige. (Tot nu toe alle controles in het ziekenhuis gehad)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

idd maandag intake ivf. daarna kom ik pas op wachtlijst dus denk ergens juni/juli te kunnen starten.

@fidel nog steeds alles rustig?

3. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fidel wat spannend! vandaag uitgerekend!

Sasje, ik zie dat je laatste iui is mislukt... Klote. Wel fijn dat jullie de overstap naar IVF gaan maken. Ook heel spannend.

Aislyn, 12 weken echo alweer gehad! Wat gaat dat snel zeg.. Fijn dat je misselijkheid wat is verminderd!

Hier wat tegenslagen gehad en even geen zin om het over mij te hebben. Maar ik lees nog gewoon mee hoor!

Liefs en ik wacht met spanning af hoe het gaat!

Bo

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    hier nog steeds alles rustig, vriendlief heeft sinds vandaag wel striemen ontdenkt... had gehoopt zonder er door te komen, maar ook dat hoort er gewoon bij...

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Sasje: Juni/juli klinkt nog wel ver weg. Vervelend dat je op een wachtlijst komt! Hoop dat je gesprek vandaag positief is.

Bo: als je je verhaal toch kwijt wil dan horen we het wel meid!

Fidel: Je hebt je strepen verdiend moet je maar denken. Wees er maar gewoon trots op, je draagt al 9 maanden lang een kindje in je buik! Ik hoop dat je kleintje niet al te lang meer op zich laat wachten. Woensdag eventueel strippen zie ik, spannend hoor.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    hmm de afspraak is verzet..... naar vanavond... ben benieuwd of dat ook voor t strippen geld... ben supernerveus!!!

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh meid, nu wordt het helemaal spannend!! Ik duim voor je!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier sorry dat ik er zo weinig ben geweest maar had er even de behoefte niet aan en de puf even niet voor.

vandaag naar maastricht geweest voor intake. hebben beiden bloed moeten prikken, vriendief heeft zaad moeten inleveren en ik heb in wendig onderzoek gehad en een uitstrijkje moeten laten maken. Over 2 weken staat er een belafspraak gepland en dan krijg ik de uitslagen, mocht alles oke zijn dan worden we aangemeld voor ivf. we moesten er rekening mee houden dat we hiermee pas kunnen starten na de vakantie, dus pas in aug.
    ik moet nu als ik ongi wordt bloed prikken en starten met de pil en deze moet ik blijven doorslikken tot het startsein.
    we moeten nu ook wachten op papieren tot wanneer we de voorlichting, prik instructies en afspraak met ivf arts krijgen.

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Nog langer wachten dus. Je moet ook wel lang aan de pil vind ik. Ze zullen in het ziekenhuis ongetwijfeld weten wat ze doen, maar het lijkt me best frustrerend. Hoe voel je je eronder?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee hoor ik kan toch niet op een normale zwanger raken..dus geen probleem vind het juist fijn om aan de pil te beginnen aangezien ik geen cyclus van me zelf heb :)

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ja dat ligt in jouw situatie dan toch anders. Hopelijk kun je snel aan de slag met IVF, wie weet valt de wachtlijst mee.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nou de gyn/ivf arts heeft zelf gezegd rekening te houden met aug...dus dan gaan we daar maar even vanuit...alles wat eerder kan is mooi meegenomen :)

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Fidel, nog niets?

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    nee nog niks... zaterdag strippen!!!

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh, ik dacht dat je van de week al gestript zou worden. Maar zie het in je handtekening staan. Je zal wel moe worden van alle vragen of het al opschiet. :)

16. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Ik kwam even kijken hoe het met Fidel is! Maar ik zie dat het nog stil is. Strippen dus, vervelend! (tenminste, dat heb ik gehoord..)

Ik wilde jullie ook even laten weten dat ik aanstaande maandag een terugplaatsing heb, in natuurlijke cyclus.
    De laatste tijd is er erg veel geklooi geweest met hormonen die mijn lichaam juist stil legden ipv hielpen, dus heb ik zelf gezegd dat ik alles natuurlijk wil, aangezien ik een gezond lichaam heb. Ik ben er blij mee! Er worden twee cryo's teruggeplaatst, mits er 2 overleven natuurlijk.

Spannend weer!

Hou jullie in de gaten hoor, liefs, Bo

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    spannend bo!!! ik zal voor jullie duimen dat er minstens 1 blijft plakken meid!!

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh wat spannend Bo! En wat fijn dat je het in natuurlijke cyclus mag doen. Ik hoop op plakbaby's voor je!!

19. Boterbloempje

Boterbloempje Actief lid

Jul 31, 2011
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!
    Sasje, zie augustus! Das balen, hopen dat het vervroegd kan worden. Maar ook wel lekker rustig misschien, de zomer in met de wetenschap dat er in augustus iets gaat gebeuren.. ik vind die rust en zonder hormonen tenminste heeerlijk!

Fidel, hoe was het strippen? En voel je al wat gerommel inmiddels?

Liefs, Bo

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik vind het eigenlijk ook niet zo erg bo :)
    in de zomermaanden hebben we altijd erg veel leuke dingen te doen en kan er ook echt van genieten dat ik nog lekker een pilsje kan drinken!
    natuurlijk wil ik graag verder en gaan starten maar eens ff een paar maandjes weer leven zonder er bij na te denken is ook wel heel erg super!

Share This Page