Laatste keer hebben we echt bewust geprobeerd om 2 dagen voor de eisprong te klussen. Ik had een vrij stabiele cyclus, dus dat was redelijk goed in te schatten en ons toetje is idd een meisje. Bij de eerste was ik er niet bewust mee bezig en bij nr 2 en 3 was het toevallig op de dag van eisprong. Oudste 3 zijn jongens.
Ja.. ik voel hem altijd.. begint met slijm.. en ongeveer een dag erna meer natte afscheiding en menstruatiekramp wat ff aanhoudt. Daarna alles weer over.. succes!
Had dus 1dag van smiley smorgens idd slijm en natte afscheiding en hield de hele dag aan tot smorgens vroeg na 1e toiletbezoek nog wel steken en krampen links en rechts en slijm en na uur was het over hele dag helemaal geen slijm steken ect savonds geen slijm alleen kramp (of het waren me darmen) had gelijk na eten heb nl nog nooit zo me eisprong gevoeld namelijk dag vd eisprong is dat het moment van klussen tot eisprong en dat binnen 24 uur?
Ze zeggen vanag het moment van een positieve ovulatietest het 24 tot 48 uur duurt tot je eisprong. Zo te lezen heb je hem net gehad of zit je er midden in. Iig leeft het eitje ook gemiddeld acht uur. Garantie op jongen of meisje heb je toch nooit hoor.. maar als je sex hebt heb je iig wel een kans op zwangerschap.
P.s.. ik voelde mijn eisprong en zat er midden in.. hier een meisje Dus op dezelfde dag van de krampen..
eisprong heb ik idd na klussen gehad smiley sochtends vroeg en 1x geklust dus rond 23:30 en ei is gesprongen binnen 18 uur vanaf het moment dat ik heb geklust en vanaf de posi ovu test 8:30 tot ei als het savonds idd me ei was en niet smiddags was het 6 maart 20:30 uur 5 maart 8:30 smiley en 6maart als het me ei was en niet smiddags 20:30 mischien eerder eisprong en 23:30 geklust op dag vd ovu test 5 maart savonds laat dus
Zaterdag ochtend, zaterdagavond en zondagochtend geklust. De eisprong is van zaterdag op zondag geweest En zie mn onderschrift