Hoi! Even een vraagje; Willen binnenkort gaan zwemmen met onze kleine meid, Ik heb een badpakje en een zwembroekje gekocht. In dat zwembroekje hoeft geen zwemluier want er zit al zoiets in van plastic. Als we het badpakje aantrekken dan moet er een zwemluiertje onder. Heb vandaag bij kruidvat zwembroekjes gekocht, een soort van luiers maar dan in de vorm van broekjes. Kunnen die onder een badpakje??? Hoor het graag van jullie! Groetjes Claudia
Ik vind die zwemluiers verschrikkelijk! Die broekjes met zo'n plastig binnenkantje vind ik dan ook fijner! Of zo'n luier onder het badpakje kan durf ik niet te zeggen. Even voor de tijd uitproberen zou ik zeggen! Veel plezier me zwemmen!
Wij doen altijd een zwemluier onder dochters badpak. Ik vind die zwemluiers geen gezicht nml. Wij gebruiken altijd zwemluiers, want ze poepen wel in het water. Dochter deed het ook nooit tot afgelopen zomervakantie, toen deed ze het verschillende keren.
Tijdens het babyzwemmen hoeven we alleen een zwembroekje aan te doen voor t zicht. Als ze plassen gaat het er toch wel langs zo'n zwemluier zeiden ze bij het zwembad?!
Ja, poep idd dan? Lekker dan als er ineens wat je naast je drijft, vooral voor de medezwemmers. En het is echt een fabeltje dat kinderen niet in het water poepen hoor, hier al een paar keer meegemaakt.
zwemluier kan prima hoor, onder een badpakje . En inderdaad, plas gaat er doorheen, poep houd het (in principe ) tegen.
Dunne niet...whahaha.. Maar in principe als het badpakje groot genoeg is kan er een zwemluier onder. (deden wij ook op vakantie) Soms ook wel eens zo een broekje waar het idd al inzit..maar nadeel...als ze dan poepen...dan moet je eruit want zwembroekje kan je niet vervangen. Een zwemluier kan wel vervangen worden hihi.. En alleen zwemmen in zo een zwemluier kan ook, maar het ziet er niet schattig uit hahaha...
Hier waren zwemluiers verplicht in 't zwembad (voor baby's dan natuurlijk.. ) Ze verkochten ze ook aan de balie. Kan uitstekend onder 'n zwempakje of zwembroekje, maar ik deed vaak alleen 't zwemluiertje bij d'r aan. Ja, we kwamen immers om te zwemmen en niet om mooi te wezen...