ochtend hebben we 4 omi's en 1 opi (dus onze opa en oma's) middag, beide opa's en omas (onze ouders =4) broertje van man met vrouw en kleine (=2 + kindje 1 jaar)) beide van beide kanten + kids (4 volwassen en 1 jongen van 11 en kindje van bijna 2)2 x goede vrienden met kids (=4 volwassen met 3 kids) mijn oom en tante met kids (5 volwassen omdat kids al 19 en 21 zijn met vriend) dan nog een oud buurvrouw met man en daar dochter en man van met 3 kids totaal 24volwassen en 8 kids en dan ons zelf nog in de middag
wij opa's en oma's, 2 oom's en een tante en mijn beste vriendin met man en kindje. Op zondag onze vriendengroep van 3 stellen (4 incl. ons) met kindjes.
Opa en oma's van beide kanten 1 overgroot oma mijn zus/zwager en straks een kindje schoonbroer/zus en 2 kids 3 vriendinnen 1 vriendenstel overburen Dat is het ongeveer denk een mannetje of 20
Hier zijn geweest op dochter's verjaardag: Mijn beide oma's Vriendin plus twee kids Vriendin plus één kindje Drie van mijn tantes Eén neef van mij Mijn zus Mijn oudtante Beetje vreemd lijstje, als ik het zo bekijk. Mijn ouders waren op vakantie. Met familie van man gaan we niet om. Andere vrienden van ons die normaal wel op onze verjaardagen komen (drie stellen) waren ook op vakantie. Dus het werd vanzelf lekker rustig
Mijn ouders, mijn ex zn ouders, mijn zusje en aanhang, mijn broertje, mijn ex zn broertje, mijn opa en oma, vrienden en vriendinnen en vriendinnetjes of vriendjes en buurtkindjes meestal in 2 dagen
Ik denk dat ik het gewoon 'klein' houd. Mijn moeder/vader en zusje, mijn vriend zijn moeder/vader en broertje, mijn tante/vriend/dochter, mijn opa en oma, en mijn oom!
Altijd hetzelfde clubje: - oma - opa & oma - vriendin met twee zoontjes (4 en 2) - vriendin met dochtertje (bijna 2) Daarnaast altijd mijn zus en schoonzus (met partners en één kind) maar zij zijn eigenlijk altijd op vakantie dus die komen niet. Dit jaar hebben we ook een oud schoolvriendinnetje van mij uitgenodigd met haar dochtertje (1,5) omdat we nu buren zijn en een collega met een dochtertje (3) omdat Kick dat meisje zo lief vindt en om het aantal jongens en meisjes gelijk te krijgen (lekker belangrijk maar ik vond het wel een leuk idee: 3 jongens en 3 meisjes) Vanaf het moment dat hij zich meer bewust zal zijn van zijn verjaardag zal ik zoveel kindjes uitnodigen als dat hij oud is (om en nabij)
Mijn vriend zijn ouders, en broer met vrouw en kind. Mijn broer met vriendin, en mijn zus met vriend en kind. Vriendin van mij, haar vriend, haar moeder en zusje. 2 vrienden van mijn vriend (beide met vriendin) en dan nog 3 buren (stellen) met allemaal 1 kind.
Wij nodigen helemaal niemand uit met verjaardagen. Iedereen die komen wil is welkom. Maar ik ga echt geen kaarten sturen, iedereen rond bellen, ofzo. Als ze er zelf niet aan denken dat er een verjaardag is, zal de jarige niet erg belangrijk voor ze zijn ! Ts, Ik zou je vriendin gewoon lekker uitnodigen hoor ! Gezellig toch.
Wat een heerlijke instelling! Zo doe ik het voor mezelf ook altijd . Voor de 1e verjaardag van mannetje wel een mail rondgestuurd naar alle mensen die wij er bij wilden hebben. En we hadden een huis vol... Ik denk dat we voor de 2e verjaardag maar mooi de "Hanneke- methode" gebruiken.
O maar dat doen wij ook niet hoor. Ik vind het zo stom om iedere verjaardag allemaal kaarten te versturen om mensen uit te nodigen. Iedereen die wil komen is welkom en als je geen zin hebt dan kom je niet. We hebben trouwens wel voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag kaartjes verstuurd maar dit was meer omdat we de foto's zo leuk vonden en we er iets mee wilden doen haha.
Hier nodigen we ook iedereen uit die we leuk vinden om te laten komen, vooral juist veel vrienden van ons, omdat er in de familie verder geen kleine kinderen zitten en het voor Milan juist leuk is als er ook wat kinderen komen. - vrienden van vriendlief + aanhang + kinderen - vrienden van mij + aanhang + kinderen - opa's en oma's - overgrootopa's en -oma's - mijn broertjes/zusjes + aanhang - ooms/tantes van mij en vriendlief die we regelmatig zien - de buren aan één kant In totaal zo'n beetje 50/60 man die we uitnodigen en dan zijn er altijd wel een aantal die niet kunnen komen.