Zijn jullie kinderen klaar voor het WK?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    En zijn jullie kinderen al klaar voor de wedstrijd van Nederland morgen? ;) Ik zal even een foto laten zien van mijn kleine Oranje Supporter!

Bekijk bijlage 78292

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

nee! ik heb overal gezocht naar een leuk wk shirtje voor mijn meisje, maar kan het nergens vinden... :(
    weet jij nog een winkel?

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Phoe. TerStal, Honig (kan je ze laten maken met de naam) H&M. Maar zo'n shirt kan ook wel voor een meisje vind ik. Mijn zoon heeft 1 bij terstal (voorheen bentex) weg, oranje met een zwarte leeuw en die kan ook echt wel voor een meisje ;) en die van Honig vind ik persoonlijk het leukst! Leuk shirt en dan op de achterkant de naam en een Cijfer. Alleen moet je het wel bestellen en codes invoeren van Honig (3 stuks)... wordt ff soep eten dus de komende dagen ;) Oh ja de HEMA heeft ook hele leuke Oranje Shirts van Jip en janneke. mijn zoon heeft 1 met Jip er op maar ik geloof dat er ook een Janneke Variant is :)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij Prenatal heb je ook wk-spulletjes

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Haha wat lief!

Wij hebben bij rainbowbabies een leuk shirtje laten maken:

(Voorop een logo met HOLLAND) en achterop heel groot zijn naam en rugnummer in het oranje.
    Ik vond alleen een helemaal oranje shirtje niet zo mooi, ik hou niet van TO MUCH oranje haha.:)

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    We hebben er trouwens wel een oranje HOLLAND pet bij en een oranje broek :D

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Of Simply Colors! daar kan je ook een leuk oranje shirt laten maken. en denk ook makkelijk een meisjes varriant ;)

Mijn zoon heeft nu 4 oranjeshirts, 1 van mij gekregen en de rest van mijn familie haha. Had van mij wel 1 mogen blijven... maar goed de familie kon het niet laten haha.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat een stoer shirt MvLiam, vind hem helemaal leuk!

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    alsjeblieft zeg ga mijn kind echt niet in het oranje steken hoor ;) maar hier dan ook geen voetballiefhebber :D. Sowieso zijn we dan niet eens thuis haha.

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland

wat stoer en lief! :)

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahahahaha! Geweldig dit... Ik vind het al te erg dat we verzocht zijn om het kind morgen in het oranje af te leveren op het kdv! :D

12. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Yep, hier een oranje bandana en een shirtje van de HEMA met de tekst orange fan erop

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Lijkt me juist leuk alle kids morgen in het oranje op het KDV! ;) Mijn zoon is morgen lekker bij mij thuis heb vakantie namelijk. Maar hij krijgt zijn oranje shirt aan :D al snapt die er geen fluit van waarom haha ;)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@annetske prachtig wat is hij leuk verkleed en helemaa klaar voor het wk
    @renate wij hebben een shirtje gehaald bij de prenetal met 2-0 voor papa en ik erop , die vonden we zeker geschikt voor een meisje.

Ik heb gister een oranje pruik voor mezelf gekocht en even gepast bij Emma. Ik vind het echt stoer staan:D

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

(beetje) off topic...
    Mijn neefje van 8 (groep 5) moet morgen verplicht naar het WK kijken op school.. hoezo het verkeerde signaal afgeven.. :x Ik vind het maar raar.. Verkleden vind ik trouwen prima hoor.. maar om nou wk te gaan kijken ipv rekenen of taal...

16. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Het WK kan heel leerzaam zijn op school.
    Wat weten jullie eigenlijk van Zuid-Afrika (ik niet zoveel...)
    Je kunt er allerlei leuke projecten bij bedenken.

De 1e foto vond ik fantastisch!

Mijn meisje is 10 mnd, die heeft toevallig een oranje bodywarmer. Ik ga niet speciaal spullen kopen.

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou inderdaad. Daarnaast denk ik dat het kinderen best kan stimuleren om te gaan voetballen/sporten en dat is niet verkeerd als we kijken naar het overgewicht bij jonge kinderen.
    Daarnaast is het natuurlijk hartstikke leuk om gezamenlijk naar hét Nederlands elftal te kijken en kun je er leuke projecten omheen bedenken. Leuk hoor!

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    O en een heel outfit is niet nodig, koop een "beessie" en je bent klaar :D

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik ben niet zo´n voetbal fan en oranje gek, normaal gesproken, maar hier in Portugal gaan we toch wel laten zien dat we voor Nederland zijn.
    Ilana had die vlechtjes toch al van mijn moeder gekregen en de oranje kleding had ik nog van de koninginnedag viering van de nederlandse club hier.

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    geweldig kids in het oranje
    enne voetbal kijken op school kan weer ff een keer leuk maken .

Bekijk bijlage 78405
    en voor morgen heb ik ook nog een oranje shirtje :)

Deel Deze Pagina