Nee toch? Ook echt naar de drank genoemd? Speelde dat een rol bij de conceptie, of zo ? Tin Tin, is dat niet Kuifje? Ook jammer: ik ken een June die in juli geboren is...
Ik vind je kind Noëlle noemen (spreek uit als Noël) ook best gewaagd als je rond kerst bent uitgerekend . Ik vraag me wel af of ze ook zo had geheten als ze op 25 of 26 december was geboren. Durf het niet te vragen En Isis vind ik echt een heel normale naam, beetje raar vind ik om die naam zo af te kraken. Waarschijnlijk omdat het als Issis inderdaad zo vreemd klinkt...
Ik vind Noëlle eigenlijk alleen maar kunnen op 24, 25 of 26 december! Tin Tin is inderdaad Kuifje... Je kind vernoemen naar een maand waarin het niet geboren is of een dag (Nicole Kidman!!!) vind ik ook vreemd En Leejo??? Are you kidding me?
Vind dat juist heel toepasselijk voor een december kindje en zeker voor een kerstkindje. En weer niet zo voor de hand liggend voor een kindje geboren in juli bijvoorbeeld.
Ja Nicole Kidman´s dochtertje heet Sunday Rose, hier voor de grap altijd Sunday Roast genoemd, het zondagse menu van de engelsman.
ik heb niet zo snel een oordeel over namen maar een naam als Joni of Jizz dan denk je gewoon echt niet na
Sprak vandaag een collega en die kende 2 broers die heetten: Jan en Jan whaha en hun zus heette Jannie Lekker origineel!
ik vind het raar dat mensen hun kindjes aparte namen geven OM het apart doen! ik hou van engelse namen en mijn kindjes krijgen ook engelse roepnamen. waarom?? we leven tegenwoordig in een wereld waar alles binnen handbereik is dus ik vind het belangrijk dat mijn kinderen een naam hebben die ze overal kunnen uitspreken!
vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat ik wist trouwens niet dat dat ding zoveel namen had
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen . Ik vind het een beetje mwah als een kerstkindje Noëlle heet. Vind dat ook met de dagen en maanden. Ik vind het juist een beetje raar om een kind June te noemen omdat het in juni is geboren. Niet zo origineel ofzo en juist teveel voor de hand liggend. Hm kan het niet goed omschrijven, maar ik vind het maar niets
Voor de hand liggend is het natuurlijk wel, maar aan de andere kant: In mijn omgeving is laatst een S.ummer geboren.....In de herfst Toch ook op zijn minst vreemd te noemen.....
Ik hou wel van zulke namen. Mijn man niet, dus onze kids hebben hele brave, redelijk gangbare namen. Als het aan mij had gelegen had de tweede Elvis geheten. Maar ja, het lag niet alleen aan mij...