Zo heet de dochter van Jamie Oliver geloof ik. Vind ik ook een vreselijke naam, heel hoog Lolita gehalte zeg maar..........
Ik kwam laatst in een artikel het stel Bob en Evelien tegen, ze hadden drie kinderen, Splinter, Spijker en Schroefje....... Gelukkig bleek het een satirisch stuk te zijn en dus een fictief gezin. Ik schrok al, die arme Schroefje..........
Ik zag de Dj-namen ook al voorbijkomen Laat mijn oudste nou echt D.Jaysen heten . Waarom? Ik vond persoonlijk Jason zo standaard. En aangezien mijn vriend allebei een naam hebben die met D begint leek het me leuk een jongensnaam te verzinnen met een D ervoor. We werden het alleen maar niet eens. Het is ook geen DjaysOn maar Djay.sEn... Verbastering.. waarschijnlijk Zelf hou ik totaal niet van die Pip, Kees, Mees, Miep namen. Ik hou niet zo van bepaalde oerhollandse en kaknamen. Maar dat is ook persoonlijk dus
Overigens was ik de eerste die met de naam D.jaysen aan kwam zetten in NL. In de afgelopen jaren zeker. Nu komt hij toch elk jaar wel in de namenlijst voor eigenlijk. Heb ik toch mooi die verbastering de wereld in geholpen.
Is toch juist super onhandig als alle namen met dezelfde letter beginnen. Weet je later nooit voor welke D de post nou is. En komt toch over als moeilijk doen als het makkelijk kan. Jason vind ik wel een leuke naam, Djaysen valt meteen in categorie hip/hop- rappernaam. Maar goed, dat is mijn associatie, je zal er vast wel goed over nagedacht hebben.
Flupke is een roepnaam voor Philip. Je had een paar jaar geleden ook tekenflimpjes van Kwik en Flupke. Ik ken trouwens ook mensne die flup of flupje zeggen tegen een fopspeen.
Hihi leuk topic! De meest schrikbarende naam die ik tot nu toe heb gehoord is Pellepipi, ja dames en heren u leest het goed, Pellepipi. Vreselijk!
Ik heb niet zo snel problemen met namen, maar op het KDV van mijn dochter zitten een zus en broer: Lia en Liam... Nou ja, geen inspiratie gehad zeker?
Overigens zat ik vroeger bij een Zwaantje in de klas. Haar zus heette, jawel, Merel! Ik denk iets met een vogel tic
iedereen moet zelf weten hoe ze hun kindje noemen er zullen altijd mensen zijn die er niks aan vinden zullen ze ook bij mij hebben me dochter heet lieviènne wij vinden hem mooi en dat is het belangrijkste
Heb er al velen voorbij zien komen: Sterren Splinter Sky & Ocean (tweeling) Bonkie Maar ieder zijn eigen smaak