Een nieuwe naam optie erbij!! Yayy haha We hebben het volgende in gedachte: Alexandra Isabella. Eventueel met roepnaam Alexis. Watvinden jullie? Leuk/niet leuk? En zouden jullie dan Alexis als roepnaam doen of gewoon Alexandra? Nadeel is dat een ex-vriendje van mij Alexander heet.. zouden jullie het daarvoor laten? Het was maar een korte relatie een paar jaar terug.. heb geen nare herinneringen aan hem ofzo en zie hem nooit meer.
Ik vind Alexis een super mooie naam! Als wij een meisje hadden gekregen had ons kindje zo geheten. Of je het moet laten omdat je een ex-vriendje hebt die Alexander heet is denk ik iets dat jij en je partner moeten beslissen. Ik zou er geen problemen mee hebben.
Alexandra vind een een beetje ouderwets... Alexis leuk, stoer, krachtig. Ik zou (juist ook om de associatie met je ex) voor Alexis gaan!
O ja wij houden trouwens nogal van klassieke/ chique namen, vandaar Alexandra maar Alexis als roepnaam erbij vind ik ook wel leuk en vlot klinken! Maar ik houd er wel van als het 'officieel' dan net wat chiquer is zegmaar!
Ik vind het allebei wel mooie namen. Zou het alleen een nadeel vinden dat mensen dan vaak Alex gaan zeggen.
Vind Alexis een leuke naam. Ik zou voor die roepnaam kiezen. Alexandra vind ik weer wat tuttiger. zou ik persoonlijk niet kiezen. beetje oudbollig.
Ik vind Alex of Lexie een leukere naam dan Alexis (moet altijd denken aan dat kreng uit Dynasty) of Alexandra. Maar ik vind het wel mooi hoe jullie de roepnaam samenstellen uit de 2 volledige namen; niet gekunsteld of zo. En als iemand jullie dochter kent, vergeet-ie zó die hele Joan Collins. Associaties kunnen veranderen.
Hele gave naam! Alexis... En Lexie is een super lieve bijnaam ja. Alyx / Alix vind ik ook wel heel stoer..