ik pas 24 juli.......maar aan de andere kant is het voor mijn gevoel al zo nog een paar weekjes..... gaat veel te snel....
Ja hier ook 1 juli Volgende week al nu al zin in in de hoop dat onze kleine nu wel wil laten zien wat het is het was het tijdens de pret echo namelijk nog al aan het verstopen
Hier ook 8juli de 20weken echo heb er zo veel zin en ben benieuwd wat het gaat woden hopen dat de tijd snel voorbij gaat vliegen voor ons
22 juli hebben we de 20 weken echo! Op mijn dochter haar 3e verjaardag kon helaas niet anders gepland worden! Gelukkig vanmiddag een pretecho dus kunnen we misschien al zien of er iets ernstigs aan de hand is of niet
Wij hebben de 20 weken echo op 1 juli. Heel spannend! Op de pretecho die we met 16 weken hebben laten doen zag alles er goed uit dus daar hou ik me maar aan vast.
Op 2 juli! Kijk er sterk nr uit om ons kleintje nog es te kunnen bewonderen Hopelijk zien we dan ook wat het zal zijn... Is toch iets gemakkelijker om de kleerkes te kopen Succes allemaal met die 20 weken echo!
wij de 1ste juli! Ik verlang zo hard om de baby nog eens te zien en te horen dat alles goed is. Op 17 weken ook echo gehad en te horen gekregen dat het voor 80% meisje zou zijn, hopelijk kan ze het deze keer bevestigen.
Ik heb pas 23 juli. Kon de 18e al maar wil m'n moeder erbij . Ik hoop zo dat alles in orde is met ons kleintje.
hier 9 juli! zo spannend! ga er vanuit dat alles goed is, maar het is toch afwachten... en natuurlijk eindelijk weten of het roze of blauw wordt! hebben jullie een voorgevoel en voor de mensen met pretecho klopte het?
hier net hetzelfde verhaal, lag met de benen naar beneden en we kregen ook 80% dat het een meisje zal zijn... ik heb nog niets roze durven kopen en hopelijk kan ze 1 juli zien wat het wordt en hopelijk is alles ok...
Ik mag 5 juli komen voor de 20-weken echo. Ben best een beetje zenuwachtig... Ik hoop maar dat alles goed is met m'n meisje.
Ik mag 31 juli.. vind het hartstikke spannend. .volgende weel geslachtsbepaling en dan met de 20weken echo hopelijk een dubbele bevestiging hihi
hier op 9 juli aan de beurt voor de 20 weken echo. Bij 17 weken geslachtsbepaling gehad, dus hoop dat dat in ieder geval met de 20 weken weer bevestigd gaat worden...voor de rest wel in lichte spanning, want het is wel een 'medische keuring' (daarbij zeiden ze bij de 17 weken dat mn placenta laag ligt, dus ben benieuwd).
Hallo dames, Spannend he dat wachten! Ik mag 22 juli voor de 20 weken echo! Vind het reuze spannend, we zijn ook heel benieuwd of de pretecho het goede geslacht heeft laten zien. We konden het zelf niet echt goed zien, maar de echoscopiste was overtuigd van een een jongetje... Liefs Pimkey
Op 4 juli.. Kan echt niet meer wachten om ons mooie meisje weer te zien.. Wel spannend!!! Veel plezier voor iedereen