Wij hebben hem op 9 juli en ben bijna de nachtjes aan het aftellen. Ben toch blij als we deze 'keuring' goed doorkomen en we worden wel nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje is! Veel hebben hem a.s. maandag al, spannend!
5 juli hebben wij de 20 weken echo. Best spannend, maar tegelijkertijd ook erg leuk om onze uk weer te zien! Hopelijk kunnen ze ons dan ook vertellen of het een jongetje of meisje wordt
Het wordt druk op 8 juli, wij hebben hem dan ook. Ivm tweeling hebben ze er 2 uur voor uitgetrokken, dus we mogen 2 uur naar de ukkies kijken! Ik vind het een spannende echo, maar ook leuk dat we dan zeker weten wat het zijn! De een liet zich moeilijk zien op de andere echo's de ander hebben we al 2 keer bevestigd gekregen
@Dubbelgeluk: Wowww 2 uur mogen kijken naar je kleintjes...dubbel lang genieten ...in iedergeval veel kans dat je jullie 2e dan ook beter kunnen bekijken
Ik ga niet eerder de kamer uit De 12 weken echo duurde ook al bijna een uur! Ik zie dat jij een dag later bent. Spannend he... Ik zal zo blij zijn als we horen dat alles er goed uit ziet! Aan de ene kant vind ik de tijd supersnel gaan, aan de andere kant lijkt het nog even te duren, geduld...
Wij hebben op 9 juli om 9.30 de 20-weken echo. Super spannend wel hoor, ik heb diabetes dus gezondheid is voor mij niet vanzelfsprekend. Het is ons eerste kindje. Ook ben ik wel benieuwd of de pretecho geslachtsbepaling (meisje) klopt. Succes allemaal dames!
Wij 24 juli, vind het wel heel spannend. We hebben de vorige zwangerschap namelijk een slechte 20-weken echo gehad. Maar ook benieuwd of het geslacht klopt. Op de pretecho een jongen, maar een echo daarna bij de gyn was hij er niet zeker van dus ben benieuwd of het toch een jongen is want ik heb toch al heel veel blauw geshopt
9 juli... kan niet meer wachten, nog 7 nachtjes slapen, natuurlijk hopelijk om te zien/horen dat alles gezond is/lijkt, maar ook om te weten of het een jongen of meisje is Zijn er inderdaad al mensen die hem hebben gehad?
Ja, wij hebben de 20 weken echo gehad gisteren. Alles was in orde en we konden nu goed zien dat het een meisje is. Mevrouw lag met haar benen wijd open! Gyn heeft het niet makkelijk gehad aangezien ze niet stil lag. Dit is de echo:
Ja dat klopte Vorige keer had ze ook al gezegd dat het een meisje was, maar heb gewacht tot nu om te kopen enzo. Was toch bang dat het nog een jongen zou worden