Hier is ook alles helemaal in orde. Het is bevestigd dat het een jongen wordt en nen echte voetballer kei blij dat dit achter de rug is want het waren zware zenuwen hoor
Wat fijn om te horen dat er vandaag weer goede echo's zijn geweest!!! Geniet van dit mooie nieuws! @sampie12: heel veel succes alvast voor morgen! Hier morgen ook aan de beurt om 13:00 uur! Best wel weer even spannend allemaal!
Bij ons was de 20 weken echo ook goed! Zo blij! We moeten nog wel even terug komen, want baby 1 liet nog niet helemaal goed zijn gezicht zien. (Ze werkten allebei niet echt mee moet ik eerlijk zeggen) Wel al gezien dat er geen afwijkingen waren, maar voor de formaliteit moet ze ook nog een volledig vooraanzicht hebben. En het zijn twee jongens! Dus ik krijg een mannengezin!
Wauw wat leuk zeg twee jongens!! Wij zijn ook met vlag en wimpel door de 20 weken echo gekomen en hebben gehoord dat we een meisje kunnen verwachten!!!
Ook hier vandaag een goede echo gehad!!! ...en mn placenta was netjes naar boven verplaatst en lig dus gelukkig niet voor de uitgang. Het geslacht is opnieuw bevestigd, dus nu weten we het zeker !
Ik heb ook mijn 20-weken echo gehad gisteren, ik was heel zenuwachtig maar gelukkig is alles helemaal goed met onze meid! Het is ook bevestigd dat het een meisje is. We zijn helemaal happy! Ook had de gyneacoloog de 3-d functie aangezet, echt geweldig mooi!
Wij hebben de 20-weken echo op 16 juli! Over een kleine week weten we (hopelijk) dus wat het wordt. Ben zo benieuwd. Wel spannend natuurlijk, hoop dat alles goed is.
Vandaag onze 20 weken echO gehad alles was perfect in orde,Ons ventje weegt nu 360 gram. Meten kon hij niet want (opnieuw) lag onze jong met zijn Tenen achter zijn hoofd helemaal opgerold ! Nou 16 weken lag hij ook zo acrobaat 21 augustus mogen we gaan voor de 26 weken echo en suikertest.
Maandag een goede 20weken echo gehad, kom ik gisteren thuis een vocimail bericht van het ziekenhuis, ze is vergeten om naar de nieren te kijken dus net gebelt en vanmindag kan ik al terecht maak me geen zorgen omdat de rest helemaal goed was maar ze willen toch alles gezien hebben. Dus straks zie ik onze zoon nog een keertje
Leuk! Zie je toch nog een keer extra je zoontje! Gelukkig dat tot ni toe iedereen een goede echo heeft gehad! Ik moet nog even wachten tot 23 juli..
wij hebben 31 july onze 20 weken echo hoop ook dat alles goed is maar hopen en dat het nog steeds jongen is
Hier ook vandaag de 20 weken echo gehad. Voor ons extra spannend deze keer want bij onze dochter ontdekten ze bij deze echo een nierafwijking waardoor we toen een heel medisch traject door zijn gelopen. Gelukkig was alles goed! Het was een GUO die we kregen dus alles werd zeer uitgebreid bekeken en dan vooral de niertjes en het hartje, die zijn echt binnenstebuiten gekeerd maar gelukkig dus totaal geen afwijkingen deze keer. Geslacht 3x duidelijk in beeld gehad en het is echt weer een meisje (wisten we al met een geslachtsecho paar weken geleden maar fijn om bevestigd te hebben). Groei was ook perfect, alles op 19+4 en 19+5 en ik ben 19+4 vandaag dus beter kan niet . Valt een hele last van ons af nu want stiekem waren we best zenuwachtig na de laatste ervaring.