wie nog 20 weken echo in juli?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jv23, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hier is ook alles helemaal in orde. Het is bevestigd dat het een jongen wordt en nen echte voetballer :D kei blij dat dit achter de rug is want het waren zware zenuwen hoor :)

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Wat fijn om te horen dat er vandaag weer goede echo's zijn geweest!!!
    Geniet van dit mooie nieuws!

@sampie12: heel veel succes alvast voor morgen!
    Hier morgen ook aan de beurt om 13:00 uur! Best wel weer even spannend allemaal!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Fijn dat de echo's mooi waren dames! Ik mag morgen om tien uur.....

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Huh zo laat:$
    Succes meid! :)

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik las alleen maar "ik mag om 10 uur" Whoops:D

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.080
    12.033
    113
    Bij ons was de 20 weken echo ook goed! Zo blij! We moeten nog wel even terug komen, want baby 1 liet nog niet helemaal goed zijn gezicht zien. (Ze werkten allebei niet echt mee moet ik eerlijk zeggen) Wel al gezien dat er geen afwijkingen waren, maar voor de formaliteit moet ze ook nog een volledig vooraanzicht hebben. En het zijn twee jongens! Dus ik krijg een mannengezin! :)

7. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Super nieuws allemaal.

Voor diegene die vandaag aan de beurt zijn veel succes en geniet ervan :)

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wow twee boys! Super zeg!!
    En leuk dat je nog n x mag! Hopelijk werkt die van ons wel mee!

9. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Wauw wat leuk zeg twee jongens!!
    Wij zijn ook met vlag en wimpel door de 20 weken echo gekomen en hebben gehoord dat we een meisje kunnen verwachten!!!:D:D:D:D:D

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wij zijn ook helemaal goedverklaard vandaag! :)

11. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    4-7 de 20 weken echo gehad.. Alles was goed!! En bevestigd dat t Eem meisje is!! We zijn super blij!

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ook hier vandaag een goede echo gehad!!! ...en mn placenta was netjes naar boven verplaatst en lig dus gelukkig niet voor de uitgang. Het geslacht is opnieuw bevestigd, dus nu weten we het zeker :D!

13. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik heb ook mijn 20-weken echo gehad gisteren, ik was heel zenuwachtig maar gelukkig is alles helemaal goed met onze meid! Het is ook bevestigd dat het een meisje is. We zijn helemaal happy! Ook had de gyneacoloog de 3-d functie aangezet, echt geweldig mooi!

14. Mar83

Mar83 Lid

30 jun 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de 20-weken echo op 16 juli! Over een kleine week weten we (hopelijk) dus wat het wordt. Ben zo benieuwd.
    Wel spannend natuurlijk, hoop dat alles goed is.

15. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Vandaag onze 20 weken echO gehad :) alles was perfect in orde,Ons ventje weegt nu 360 gram. Meten kon hij niet want (opnieuw) lag onze jong met zijn Tenen achter zijn hoofd :) helemaal opgerold ! Nou 16 weken lag hij ook zo :) acrobaat

21 augustus mogen we gaan voor de 26 weken echo en suikertest.

16. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Maandag een goede 20weken echo gehad, kom ik gisteren thuis een vocimail bericht van het ziekenhuis, ze is vergeten om naar de nieren te kijken dus net gebelt en vanmindag kan ik al terecht:) maak me geen zorgen omdat de rest helemaal goed was maar ze willen toch alles gezien hebben. Dus straks zie ik onze zoon nog een keertje

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuk! Zie je toch nog een keer extra je zoontje! Gelukkig dat tot ni toe iedereen een goede echo heeft gehad!
    Ik moet nog even wachten tot 23 juli..

18. irm1980

irm1980 Actief lid

24 jan 2012
    174
    0
    0
    wij hebben 31 july onze 20 weken echo hoop ook dat alles goed is maar hopen en dat het nog steeds jongen is :D

19. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hier ook alles helemaal goed! Lag keurig op schema en het is Nog steeds een meisje ;)

20. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Hier ook vandaag de 20 weken echo gehad. Voor ons extra spannend deze keer want bij onze dochter ontdekten ze bij deze echo een nierafwijking waardoor we toen een heel medisch traject door zijn gelopen.

Gelukkig was alles goed! Het was een GUO die we kregen dus alles werd zeer uitgebreid bekeken en dan vooral de niertjes en het hartje, die zijn echt binnenstebuiten gekeerd maar gelukkig dus totaal geen afwijkingen deze keer.

Geslacht 3x duidelijk in beeld gehad en het is echt weer een meisje (wisten we al met een geslachtsecho paar weken geleden maar fijn om bevestigd te hebben). Groei was ook perfect, alles op 19+4 en 19+5 en ik ben 19+4 vandaag dus beter kan niet :D.

Valt een hele last van ons af nu want stiekem waren we best zenuwachtig na de laatste ervaring.

Deel Deze Pagina