Oh wat super al die goede echo's. Wij hebben 25 juli de 20 weken echo. Ik ben best een beetje zenuwachtig. Hopelijk is alles goed en weten we of een dochter of zoon krijgen.
Superfijn van alle goede echo's!! Heerlijk gevoel lijkt me dat ! Wij hebben m maandag de 22e... ben nu ook wel een beetje zenuwachtig aan het worden!
Nou vandaag is het zover... Straks heb ik de 20 weken echo! Ik ben blij dat ik ons kindje weer mag zien en hoop dat alled in orde is!
Zo hehe! Had om 11.30 uur afspraak... Maar de baby bewoog te veel en lag niet goed, dus kon ze niet alles opmeten. Dus om 14.45 uur moest ik terug komen, toen bewoog hij ook erg veel maar heeft ze toch alles kunnen meten en zien. Alles zag er prima uit! En het is nog steeds een jongetje! Wat ben ik blij met zo'n goede echo!
Wij hebben morgen om 10h onze 20weken echo. Duurt zo'n echo eigenlijk lang? Wat wordt er zoal onderzocht? Ik ben zoo nerveus aan het worden omdat ik niet weet wat ik ervan moet verwachten! Liefs x
Ongeveer een half uur tot 3 kwartier. Ligt er ook een beetje aan of de kleine goed meewerkt. Ze meten alles, armpjes, beentjes, hoofdje.. Ze kijken of de voetjes goed staat, de hersens goed ontwikkelen en het hart en daarnaast of alle ingewanden aanwezig zijn en functioneren
Wij hebben 30 juli de 20 weken echo, ben er bloednerveus van echt bang dat er wat mis is. Krijg je gelijk te horen als er iets helemaal niet goed zit??? En de verlos zei tegen ons dat ze het kindje niet meten dit gebeurd naar 12 weken niet meer???
Jawel daar gaat de hele echo juist over.. Metingen en of alles dus volgens de groeicurve loopt. Alleen kijken ze niet meer naar de uitgerekende datum dat doen ze alleen bij 12 wkn. Als er iets niet goed is dan krijg je dat idd meteen te horen en wordt ook gelijk je vk op de hoogte gesteld.
Ja dat dachten wij ook maar zij zei van nee dat doen ze niet, nou ja zal we mis communicatie zijn geweest . Hoop dat het HEEL snel 30 juli is en er niks aan de hand is want ben er erg bezorgd over blegh.
Bij ons hebben ze ook niet het kindje gemeten hoor, wel de hoofdomtrek, en buikomtrek om te kijken of dat op schema ligt maar niet vast romp tot billen meer. Kindjes liggen ook zo opgerold dat je niet te meten zijn.