Wie nog cryo tp in februari????

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anikas, Feb 16, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anikas

anikas Actief lid

Oct 22, 2017
    332
    136
    43
    Female
    Hallo,

Wie heeft ook een cryo tp deze maand?
    Zelf zit ik op dag 11 van mijn cyclus en word ik opgevolgd wanneer de tp zal plaatsvinden.
    Zal een cryo teruggeplaatst krijgen van 4 dagen...heel spannend allemaal en hoop dat het meteen raak zal zijn .
    Na het overlijden van mijn zoontje in december is dit mijn grootste wens op dit moment,gewoon weer zwanger zijn want hij was zo gewenst en verlang heel hard naar een kindje van mezelf.
    Heel veel succes en hoop dat ook jullie snel gezegend zullen zijn met een wondertje.

❤️❤️❤️❤️❤️

2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    Ik niet meer in feb. Maar begin maart. Ben nu aan het wachten op mn positieve ovulatietest.
    Weet je al wanneer je tp hebt? ♡

Vlindertje0102 and anikas like this.
  3. anikas

anikas Actief lid

Oct 22, 2017
    332
    136
    43
    Female
    Hallo,

Ik weet het niet juist.ben net in het Z-H voor een bloedname om te kijken waar ik juist zit in mijn cyclus.
    Normaal heb ik mijn eisprong altijd op dag 14 en nu zijn we al dag 18...afgelopen mandag was er met echo te zien dat mijn baarmoederslijvlies bijna 8mm wat op zich al goed is voor tp en mijn follikel 10 mm is.
    Ik hoop heel hard dat ik vanavond de pregnyl mag zetten.
    Heel veel succes en geduld()en hopelijk vind je snel je eisprong,❤️

4. Yviev

Yviev Fanatiek lid

Dec 23, 2017
    3,018
    2,709
    113
    Female
    En heb je de pregnyl mogen zetten?
    Hier cd 14 en nog geen teken van leven op de testen :( hoopte op een vroege.
    Heb vaak op cd 13 of 14 positieve ovulatietest maarja soms ook tussen 15-17 pas.

Share This Page