We gaan 14 sept naar turkije. Dochter heeft nu maat 21 van bunnies. Ze loopt al sinds ze 11 is nu erg goed ze rent meer Ze heeft veel leren sandalen en balerinas maar lijkt mij voor turkije iets te warm. Ik dacht aan slippers. Maar welke zijn het betere zeg maar?? En qua maat goed vallen vergelijkbaar met bunnies? Prijs maakt niet uit ik betaal graag meer als het goed is. Ik zag ook van noppies erg schattige online maar weet niet qua maat en hoe comfortabel ze zijn.
Wij hebben hier havaianas voor N liggen. Zijn nu nog te groot, maar vroeger met oppaskindjes had ik hier erg goede ervaring mee. Blijven mooi zitten en zitten lekker tussen de teentjes
Ik heb zelf ook havaniaas zit inderdaad goed Vallen ze qua maat ok of niet? Ik zag laatst in winkel maat 22 maar dochter was niet bij kon niet passen maar leek groot
Zou voor z'n kleintje nog geen teenslippers kopen... Hier altijd teva's gehad, zitten stevig en loopt ze fijn op!
Slipper zou ik ze nog te jong voor vinden...zeker omdat ze nu het rennen ook ontdekken. Heb voor mn dochter uiteindelijk geen open schoenen kunnen vinden die goed zaten...ze heeft vreemde voeten denk ik.
Crocs wil ik nog kijken indd Ik geloof dat ze iets van balerinas hebben van stof. Lijkt mij leer gewoon zo warm en stug asngezien ze nu geen babyschoenen meer draagt maar iets met stevige harde zool is dan gelijk "lekker warm" in ...
Even terugkomen op de topic Dochter hier een diva wilde tava niet aan dus heb te koop gezet Gekocht havainainas en ipanema en ze wil nu niets anders meer aan. Havanianas gaan super goed. Ipanema is veel zachter maar ze vind het minder handig dat teen ding dan bij havaniainas. Ze rent, klimt, loopt alles gaat goed erin!!
Ik zou voor teva's gaan. Rubberen teenslippers zijn spekglad als het nat is, ik ben er als tiener mee van de trap gevallen en stuitje gebroken. Daar wil ik mijn kids niet mee laten rondrennen.
Havaianas zijn hier ook een groot succes geweest de afgelopen vakantie (en nu nog!). Ze loopt, rent en klimt er inderdaad ook geweldig mee